
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

B*k para etmiyor 60 lira istediler ufacık karpuza geçen hafta hatayda iş yok diye ağlayan kuyumcunun yanında ki adamın CHP üyesi olduğu ve orda çalışmadığı ortaya çıktı hepsi göz boyama
Evet çiftçiye pek değer verilmiyor buna katılıyorum ama yukarıdaki haberin öznesi merak Akşener ise ben inanmıyorum hataydada adam tutmuş parayla isyan ettirmiş o yüzden inandırıcı gelmedi önceden yazılmış belliki
Herneyse banane ya kim ne yaparsa yapsın
Sanane seni ilgilendirmez
Benim fikrim sana noluyo
Bizde biseyler biliyoruz herhalde hepten sallamiyoruz ben sizin gibi elimde telefon gezmem az haber izler neyin ne olduğunu öğrenir öyle yorum yaparım sizede insanca saygı duymak düşer
İçim fesat değil sadece neyin ne olduğunu bilerek konuşuyorum
Başka çiftçi olsaydı inanırdım ama Meral hanım varsa kurgu olabilir ben de biliyorum çiftçiler değil aracılar kazanıyor ama para etmese ekilmez o karpuz Meral hanım bunu başka illerde de yaptı ve herşeyin kurgu olduğu kanıtlandı nasıl Inanayim ben simdi
Benim düşüncem ve bildiğim şeylerden dolayı izleyen bir halk olarak benim fikrim bu herkesin fikri farklı saygı duy fesatlikla alakası yok ve yeter
Haşa Allah değilim sadece objektif tarafsız haber izliyorum ve bu yüzden bu vatan üzerindeki oynanan oyunlara karnım tok
Tamam katılıyorum sana Allah yaratıcı en iyisini o bilir ama o gerçek nedir bütün yönleriyle bilir o yüzden Allah'a havale ediyorum bu konuyu
cümlelerimde seni rahatsız edici dediklerim varsa özür dilerim yürekten bende vatan severim ama ben sadece Meral Akşener e güvenmiyorum
Ve ilk başta da belirttim çiftçilerimize deger verilmeli
Dediğim gibi sadece Meral hanıma güvenmiyorum bunu başka illerde de yaptı belkide gerçektir o çiftçi ama benim lafım Meral hanıma
Dedigim gibi bende vatanseverim o yüzden seni rahatsız edici bir cümle dediysem özür dilerim
Teşekkür ederim vatanseverlere saygım sonsuz o yüzden özür dilemeseydim kendime vatan sever demezdim iyi günler
Cevap
12Cevap
İl olarak yıllardır verdikleri oylar ortada. Sanıyorum ki, öyle karpuz fırlatmakla olmuyor. Değil karpuz, kendini atsa boş.
Öğrenmesi gereken oyunu nereye atması gerektiği. Karpuzu değil.
https://secim.haberler.com/2019/yerel-secimler/adana-secim-sonuclari/
Oy verip başa getirirken düşünecekti, bu millet ne yaptıysa kendi elleriyle yaptı ağlamasınlar boşuna.
Nasıl para etmiyor biz niye pahalıdan alıyoruz şu aradaki bir iki işi kaldırmaları lazim ya çiftçi direk manava satacak ya da çiftçi kendi satacak
Gözümün önünde yav arkadaş olsun daha iyisi mi var diyorlar. Ağzımı açıo bişi konuşmuyorum banane.
Ne demiş ünlü düşünür, receprates;
Fakir çalmasını bilmediği için fakirdir.
Hiç bir zaman desteklemedim hiç bir zamanda desteklemiyeceğim ama bizim gibi insanlara az bile yapıyorlar beyinsizlerle dolu bir ülkede bize ne yapsalar azdır daha beter olacağımız günler gelecektir
aga çiftçi bilmiyor işini hep israf aga laubalilik istemem atalarımız böyle öğretmedi aga her şeyi reise bağlamayın yıkamayacaksınız... 😎👍✔
Para etmiyorsa niye bu kadar pahalı? Bu işte bi acayiplik var.
Acayiplik buymuş demek ki.
Reklam kokan hareketler ekmesinler o zaman para etmese ekerlermi
@ruletci03 bırakın bu ayakları yaa zarar eden kimse yapmaz o işi empati yap biraz
@ruletci03 benim sulalem çiftçi
Bu ağlayanlar geçen seçimde Akp ye oy verenler. Vermeseydiniz.
Madem gidinn siz satun neden atıyorsunuz
Reisimiz sağolsu- bir dakika telefon çalıyor... ben artık bir millet vekiliyim
ucuz meyve mi var nasıl para etmiyor?
Adam haklı valla.
Pahalı yazanlar olmuş kilosu 1 TL pahalımı?
Kaç sene yemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?