Öncelikle belirtmek isterim ki hiçbir partiye mensup değilim.
Aklımda ki bazı olayları sayayım
-Erdoğan seçim kazanmak için öcalana bildiri yayımlattı ve ozman öcalanı trtye çıkarttı
-HDP millet vekilleri şikayetçi oldu diye askerlere göktürk alfabesinde yazılmış olan Türk arması takması yasaklandı
-Chp kapalı kapılar ardında hdp ile iş birliği yaptı ve sırrı süreyya önder gibi hdp li şahısların ifadeleriyle bu iş birliği ifşa olup inkar edilemez bir boyuta geldi.
-Terör örgütü pkk nın türkiye de sonuca ulaştırdığı silahlı eylemler sonucu erdoğana git diyenler şimdi ak parti hükümetinin pkk ya yaptığı operasyonları OY İÇİN yapıyor diyor
-Bazı chp li millet vekilleri tsk mensuplarına akp militanı diyor
-HDP mensupları iyi parti başkanı akşenere hitaben PKK'NIN OYLARI İLE O KOLTUKTA OTURUYORSUNUZ dedi ve akşenerden ya da herhangi bir iyi partiliden cevap gelmedi.
Sözün özü bir yandan hükümetin şaibeli davranışları kendi sözleri ile çelişen politik hareketleri bir yandan da yeterki erdoğan gitsin de herşeyi yaparız diyen muhalefet partileri. Türkiye cumhuriyeti daha önce böyle bir atmosfere girdimi hiç bilmiyorum ama benim gözümde şu an Türk siyaseti en vasat dönemini yaşıyor.
Sizin görüşleriniz nedir?
Aklımda ki bazı olayları sayayım
-Erdoğan seçim kazanmak için öcalana bildiri yayımlattı ve ozman öcalanı trtye çıkarttı
-HDP millet vekilleri şikayetçi oldu diye askerlere göktürk alfabesinde yazılmış olan Türk arması takması yasaklandı
-Chp kapalı kapılar ardında hdp ile iş birliği yaptı ve sırrı süreyya önder gibi hdp li şahısların ifadeleriyle bu iş birliği ifşa olup inkar edilemez bir boyuta geldi.
-Terör örgütü pkk nın türkiye de sonuca ulaştırdığı silahlı eylemler sonucu erdoğana git diyenler şimdi ak parti hükümetinin pkk ya yaptığı operasyonları OY İÇİN yapıyor diyor
-Bazı chp li millet vekilleri tsk mensuplarına akp militanı diyor
-HDP mensupları iyi parti başkanı akşenere hitaben PKK'NIN OYLARI İLE O KOLTUKTA OTURUYORSUNUZ dedi ve akşenerden ya da herhangi bir iyi partiliden cevap gelmedi.
Sözün özü bir yandan hükümetin şaibeli davranışları kendi sözleri ile çelişen politik hareketleri bir yandan da yeterki erdoğan gitsin de herşeyi yaparız diyen muhalefet partileri. Türkiye cumhuriyeti daha önce böyle bir atmosfere girdimi hiç bilmiyorum ama benim gözümde şu an Türk siyaseti en vasat dönemini yaşıyor.
Sizin görüşleriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer