
Güncellemeler
+1 yıl
...

Yalan ya artık hala inanan var mı şunlara yeter söyledikleri yalanlar artık haddi aştı böyle böyle bu güne kadar kandırdılar çaldılar oyaladılar. Hala bunlara inanıp bu adamları savunan g*rizekalı insanlarla aynı toplumun bir ferdi olmaktan hatta aynı millete mensup olmaktan utanıyorum.
EOCD Türkiyeye, 1.7 büyüme vermiş, Q2 içindeyiz şu an ilk 5 ayda 1.7 büyüme gerçekleştimiş bir ülkenin, reel veya nominal anlamda, büyük bir ekonomik büyüme yakalaması mümkün değil. İlk çeyrek ekonominin girdilerinin finansal veya reel sektör açısından temelidir, 1.7 büyüme yakalamış bir ekonomimn, turizm geliri olsa bile yüksek bir büyüme yakalaması düşük bir olasılık. Ayriyetten para politikaları yüksek faiz ve dalgalı kurdu Türkiye'nin son 2001 yılından bu yana, bu Carlo Cotarelli para politikasını bırakmadığı sürece değişmez, reel büyümeler nominal büyüme elde edersiniz ancak.https://data.oecd.org/gdp/quarterly-gdp.htm#indicator-chart
Eyvaaaah. Yine bir vurgun var. Ön hazırlık yapıyorlar.
Başkanlık sistemi gekincede de düzeliyordu yahu hiç düşünmeden nasıl bunları söylüyorlar ekonomi iyi olmadığında hiç utanmiyorlarmi
Evet başkanlık sistemi geldiginde bolluk içinde olacaktık güya ama bokumuzda boğulduk.
Cevap
12Cevap
İnşallah bu sefer halkta hisseder o sıçramayı. Bizim tepemize basıp sıçrıyo her seferinde o ekran nomi nedense.
Ekonomi*
Sedat Peker buna ne der diye düşündüm bir an... En son Sülüüü sen cezalısın, orada tek ayak üstünde duracaksın demişti.
Sayın bakanın hitap ettiği kesim bellidir ve onlardan başka da kimseyi ikna etmesi mümkün değil.
Kendisi ve temsil ettikleri kökünden çatlasa, yok olsa da kurutulsak ülkece.
çadlıyanlar her yorumda her soruda belli ediyo kendini otranto çocukları
Silivri soğuktur şimdi boşver
Böyle diye diye bu hale geldik
Bakan Harikalar Diyarında
Gram inanmıyorum bu adama
KEKW diyorum o kadar
Bekleyelim görelim
O işler lafla olmaz icraatle olur
Umarım gerçek olur
Aynen kardeşim ekmek 2 liradan 1.95 düşer ya
Deeereeeermişim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?