Türk Komandosu olmak varken çapulcu ve ihanet içeren terörist olmak hiç koymuyor mu bunlara?

düşünsene dava dediğin şey birileri tarafından sahaya sizi sürmek için gaz süsü
dağın içinde fare gibi yaşamaya mecbur edip kaçarak saldırıp sonunda mutlaka ölümün olduğu
ölümünde hayırlısı derler ya öylede değil ya jetlerin bombaları altında parçalanmalar ya da hayvanlar tarafından zehirlenmeler
liderim diye gezdikleri insanların korunaklı kamplarda gizlenirken her gün kafa yıkamalar bak siz ırkınız için savaşıyorsunuz diye..
ırka bakıyorsun türkü kürdü lazı hepsi aynı sıkıntıyı çekiyor bunun mücadelesi verilecek yer heleki şu çağda medyayken meclisken birileri tarafından dağa çekilme çabaları, olacağı varsa da bu şiddet yolunun tercih edilmesinden dolayı daha büyük nefret toplayıp hiç olmaması.

TSK ise tüm bu olanlar karşısında yıpranmak yerine tecrübe kazanıp kendisini geliştirmeye, ordugahları güçlendirmeye devam etti.
Birileri bunlara ortada amaç dava vs kalmadığını aktarması gerek
Türk Komandosu olmak varken çapulcu ve ihanet içeren terörist olmak hiç koymuyor mu bunlara?
Cevapla