AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
Ferdi Tayfur veya İbrahim Tatlıses katılsa rahat kazanırdık
Katılsalardı keşke bence kimse onları tutmamıştır kendileri ilgilenmemiştir eurovisionla
@MarsUltor3000 https://www.youtube.com/watch?v=BiGJAsU0-No :D
Evet, zaten Ferdi Baba ortalığı yıkardı. !!! FERDİ BABA !!!
Fazla kuruluş Osman, Ertuğrul dizisi seyretmişse normaldir.
Sahne kıyafeti normal kıyafetten farklıdır.
Her ülke yandaşına puan veriyor diye katılmama kararı aldık diye hatırlıyorum. Hadisenin kıyafeti birilerine batmış ama belli.
doğru👏👏👏
Hayır, Eurovision'a Avrupa TL kullanmıyor diye katılmadık, böyle saçma sebep olur mu, yönlendirilmiş iktidar karşıtı bir haber bence.
Hayır katilmama sebebi o değil haksız rekabet olmasıdır. Kendi ülkemiz de daha güzelini yaptık tüm Türk ülkeleri katılıyor
Allah sonumuzu hayır etsin. Ne biçim bir açıklama bu? Welcome to Turkish Arabistan.
Katılmayınca ülkemiz yok mu oldu :D Açıkçası hiç umurumda değil...
Herkes gider mersine biz gideriz tersine akıl fikir diliyorum
%99 asılsız haber. Konu elbise değil, puanlama sistemiydi diye hatırlıyorum.
Dogru
İyice ülkeyi irana arabistana çevirdiler ve dahada çevirmeye çalışıyorlar.
Yalan haber bu inanmayın. Eurovision'dan ayrılma sebebimiz ülkelerin yancılık yapıp oylarda adil davranmamasıydı
ülkeyi irana arabistana değilde iyice avrupaya çevirdiler
@Cok_Aptalim o zaman kimse yarışmalar yapmasın herkes oturduğu yerde otursun.. olur mu böyle birşey? Dünya çaplı yarışmalar bunlar en detayına kadar bakılır jurilere oy verdiklerine böyle bir durum olsa gerekirse mahkemeye taşırlar.
Bu söylediğin nedeni bahane ederekte haberdeki niyetlerini gerçekleştirmiş olamazlar mı?
@sierravista Aynen 🤦🏻♀️👏🏻👏🏻 millet bildiğin sokak ortasında sevişmeye başladı artık, bir sürü olay yaşadım millet çığrından çıktı iyice. Pikniğe gittik ailecek, hadi biz neyse sesimizi çıkarmayalım karışmayalım diyoruz ama küçücük çocuklar var onların önünde arsız arsız ön sevişme yapanlar mı dersin 🤦🏻♀️ git dört duvar arasında kapalı kapılar arkasında ne halt yiyorsan ye dimi 🤢🤮 bu ne ya bu kadar da değil, bu kadar da normalleştirilemez!
Saçmalama, eurovision zaten çok saçma ve gereksiz bir yarışma. Ve bu yarışmalar için o kadar çok emek ve maddi anlamda harcama yapılıyor ki. Ülkelerin adil bir şekilde oy vermemesi, yancılık yapması da işin içine girince Türkiye'nin verdiği karar gayet yerinde. Ayrıca Manga örneğini verebilirim senin düşüncelerine.
İgrençler ve bu yaptıkları şeyler onlara ve onları destekleyen mal insanlara çok normal geliyor :d özgürlük sanıyorlar böyle şeyleri
@sierravista 🤷🏻♀️ Elden bir şey gelmez eskiden dedem ninem derdi de inanmazdım, yanınızda insan öldürülecek ama kimsenin umrunda olmayacak normal karşılanacak, sokaklarda toplum içinde sapkın ilişkiler yaşanacak normal bir şeymiş gibi davranılacak, herkes birbirinden nefret edecek kaoslardan mutlu olacak insanlar derlerdi hep bildiğin resmen kıyamet alametleri bunlar. Her iğrençlik, sapkınlık normal karşılanmaya başladı iyice tabi bunun daha ilerisi de olacak. Neyse laf edemeyiz onların "özgürlükleri" sonuçta 🤪
Hadi bu şarkıcı adamlar sporcu yüzücü kadınların mayosuna bile karşı 🤣🤭
eurovision siyasi bır yarısma . ilk nedne bu sanırım . hadise falan olayı degıldır ya da oyledır umarım.
Eğlenmeyi bilmeyen, ruhsuz ve gri bir toplum olduk. Ben ülkeyi sscb'ye benzetmeye başladım. Yarışmacı olmayı bilmeyen bir ülkeyiz. Oİlla kazanan olacağız. Çünkü ülke olarak malız.
Sırf kıyafet yüzünden değildir yoksa erkek şarkıcıları da gönderebilirlerdi. Bu derece gerilememişizdir inşallah
Hayır böyle bir sebeple uzaktan yakından ilgisi olduğunu düşünmüyorum her ne kadar TRT yi sevmesemde.
Şimdi bırakın Eurovision'u sokakta sıradan kadınlar kızlar yarı çıplak dolaşıyor bırakında Hadise hak ederek giyinsin.
Çok saçma ya şarkıcılar sahneye çıkarken hep böyle giyiniyor ki gayet yakismisda fiziği güzel görünüyor
A@mk itleı kadına hayvan gıbı bakarlar hayaller kurarlar selam verse ayakta boşalırlar ama neymış kıyafetmış kafalarını skym
Aynen öyle sıkıysa TRT öyle bir zaafa düşüp bu şekilde Eurovisiona çıkarsın gerçi zaten TRT yetkililerini oraya yerleştiren kendine kafa dengi olan kişilerdir Daha bu iyi günler normal modern kıyafettende çıkarmazlar.
Ülkeler arası bir yarışma yahu kıyafet yüzünden katılmıyoruz diye bir şey mi var? Kadın müslüman mı bakalım, tövbest.
Ben olayın ahlak boyutunda değilim ilgilendirmez beni ama bu hadise Kırkpınar pehlivanı gibi , neyine böyle cıbıl cıbıl dolanıyor anlamadım..
Insanlar istedikleri gibi giyinebilirler.
Giyinmesin mi demişim , insanlar istediği gibi yorum da yapar
Kadın bedeni üzerinden din ve siyaset yapanların çöplük gibi bir ahlaksızlığı ve çöp gibi bir kafaları var.
Şeriat gelecek, onun yerini hazırlıyorlar şimdi ufaktan ufaktan
Kendi içine kapana kapana ondan sonrada tarihinde en çok şehit verdiren rusyanın kapısına dayanıyosun abi aşı ver. Abi zor durumdayız turist yollaa...
Hükümetin Dost dediği Azerbaycanda aynısını yaparken laf yok ama
Derdi ney bu hükümetin o zaman?
Artık tepki bile göstermiyoru. Bu yorumu yapan zihniyet eğitilemiyor. Gelecek nesli eğitmek gerek.
Biz boşuna demiyoruz türkiye afganistan olmuş içinde yaşıyanlarda afgan kafasında gidiyorlar
Yaktın bizi Hadise :D
Şaka bir yana ülkenin geldiği noktaya bakarsak euro'vision kriterlerinden çok uzağız. Bu, şarkı yarışmalarına kadar yansıdı.
AKP yıllardır ülkenin kanını emdi. Keşke sadece bunla kalsa...
Tarafsiz oylanmadigi icin cekildiklerini duymuştum ki gerçekten tarafsız değil.
Ben siyasi nedenlerden ötürü biliyorum. Yanlış bir bilgi olabilir.
Şu yarışmayı neden büyütüyorlar hiç anlamıyorum...
Ayrıca Hadise de çok itici...
ne kadını erkeği kimse gönderilmiyo ki eurovisiona :D
Ne alaka o zamanlar siyasi birtakım olaylar olmuştu onunla alakaliydi
şu habere kayıtsız inanıp hemen hükümete atıp tutan var haha böyle birşeye kimsenin aklı almaz sacma buluyorum kıyafetmiş bilmem neymiş sebepler zaten belli ve böyle bi yarışmaya katılmak zaten mantıksız. herkesin komşusu 10 verir bizim komşuılar 1
Ne kadar yobaz olduğumuzu bu kadar belli etmesek mi ya
Kıyafet uygunsuz ama ses yarışmasıyla ilgisi ne çözemedim🙄
Bence bu tamamen saçma..
Yeni Türkiye bu alışmak lazım... ya da değişsin diye dua etmek...
Ne yazık ki bu zihniyet bu ülkede mevcut ve tiksiniyorum artık böyle cahil bir toplumdan.
Saçmalık. Pek mantıklı değil. Öyle bir şey olsa bile TRT korkusundan bunu açıklayamaz. :)
Haşeme ile çıkmalı o değilde ne yazık ki Hadiseden başka sanatçı yok sanki çevirip çevirip o geliyor
Anne sütü önemli tabi ilk altı ay yoksa insan inandırıcı yalan dahi bulamıyor
Ben çok mutluyum katılmadığımız için eksikliğini hissetmiyoruz
Onunla alakası yoktur. haksız oylama yapılması olabilir belki katılmama sebebi.
Dostum biz neden Azerbaycana hep tam puan veriyoruz ve Almanya, Fransa, Hollanda'dan yüksek oy alıyoruz? Eğlencesi olmayan, hayattan zevk almayan gri bir ülke olmaya başladık artık.
Eurovisiona katılmayınca gri olunmuyor. Abu müzik festivali var asya ülkeleri arasında ona katıliyoruz ve ülkemizde de oldu. ülkeler oylamasiz kendi müzigini sergiliyor. Azerbaycana gelince eurovisionda hemen hemen cogunluk kendine yskin buldugu ulkeye tam puan veriyor. yunanistan kibrisa kibris yunanistana mesela. yukarıdaki saydığın ülkeler almanya hollanda fransa dan oy gelmesi muhtemel çünkü Türkler var ve beğenende varsa atabilir. Durum kıyafet meselesi degil bence oyle onsa ondan sonra yarışmazdık. Sadece olaylar çarpıtılıyor. ortaya biri uyduruk bi sey atiyo onun pesinden arastirmadan koşuluyo.
Neden katılmıyoruz sence? Türkiye oylamanın adaletsiz olduğunu iddia ediyor. Ayrıca Türkiye Avrupa ülkesi olarak kendini tanımlıyor. futbolda Avrupa kupalarında oynamak istiyor. Voleybolda, basketbolda Avrupa'da oynamak istiyor. Ayrıca az önce Efes Pilsen (iktidar baskısıyla adını Anadolu Efes olarak değiştirildi) Avrupa şampiyonu oldu basketbolda ve Türk bayrağını dalgalandırdı.
Katılma zorunluluğu yok. Zaten yarışmanın sadece avrupalikla alakasi yarısmak isteyen her ülke adını yazdırabiliyor. Ben yarışmanin kurucu olsam yarı finalsiz sadece direk finale 1. olan ülkenin hak kazanması lazım. Kurucu devletler yarı finalde yarışmıyor direk katılıyor. ne kadar kurucu olursan ol bu haksizlik. o kadar ülke finale kalmak için yarı finali gecmek zorunda kaliyor. Adaletli olmasi icin direk katılan ülkelerinde yarı finale katılmasi lazim. Ha illa ilkte 5 ülke veya üc ülke direk katilacaksa o da gecen seneki ilk 5 girenlerin hakkı olması lazım.
yazık ne duruma geldik ya diyecek kelime yok bitti ya
Birileri birşey demiş sizde inandınız öylemi 😂Kaç yıldır Türkiye katılmıyor. Sebebide politik siyasi nedenlerden. Zaten bir b. ka yaramıyor. Ordaki sonuçlar hiç bir gerçeği yansıtmıyor
Ya ne olacakti... siz adaletsizlik yuzunden mi katilmiyoruz saniyordurnuz😂
Malesef bu açıklama yüzünden Hadise'yi şeytan gibi taşlamak isteyenler olacaktır.
Lütfen doğru olmasın, tamam ülke orta doğu falan biliyoruz da bu kadarı da olmasın ya.
boyle bırseye ınanmak ıstemıyporum... umarım dogru degıldır
Bk gibi şarkı yine reklam oldu yine hadise kazandı iyimi. Güzel reklam.
Akıllı yorum. Paralı tanıtım yaptırmışlar
Sanmıyorum miss Turkey de yapılmaz o zaman. Başka bir sebep vardır.
Siyasal islamcı iktidarın yaptığı hangi iş doğru ve mantıklı ki bunda mantık arayayım.
Siyasal islam bu değil. Karalamalara kanmayın.
Hadise nin burdaki fotosunu gördükçe Shakira ya benzetiyorum onu burdaki hali ile
Ülkeyi ne hale getirdiler, açıklamasa da biliyorduk zaten.
Yanlis biliyirsun
hayır alakası yok uydurma haber ütrkiyenin katılmama sebebi puan sisteminde herkesin kendine yakın bulduğu ülkeye oy vermesi ondan ötürü çekildik
Dogru
Açık olmasından değil de ben o dönem Hadise nin kılık kıyafetinden sesinden bayağı utanmıştım.
Nerde saçmalık bizim ülkemizde şaşırdık mı? Tabikide hayır 😀 elbise yüzünden insana karışılmaz.
Şeriat bir günde gelmiyor işte zamanla yavaş yavaş böyle çomarlıklara alıştırıyorlar bizi
hükümet her gün daha ne kadar geri kafalı olabilirim diye yarış yapıyor