+1 yıl20 yıllık akp Türkiyesi süper güç olduğu için akp Türkiyesi bizi modernleştirdi. O kadar modernleştık ki 6'lık, 7'lik depremde evlerimiz yıkılıyor. Ormanlarımız yanıyor pet şişeyle yangın söndürüyoruz. İkinci el 99 model 300 bin kilometredeki otomobilimizi kurtaracağız diye sele kapılıp ölüyoruz. Cep telefonu, internet, bilgisayar, buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi süper über teknolojik cihazları kullandığım için Cumhuriyetin bana veremediği modernliği akepe iktidarı 20 yılda verdi sağ olsun. Neyse ben konuşmayayım kocamın 3. karısı beni çekiştirmeye başladı. Kumam çok karışıyor bana. Daha yeniyim ya kıskanıyor. Bu gece sıra bende hazırlık yapmaya başlayayım. Afgan kocam kızmasın bana. Burkamı giyip alışverişe gideyim. Yaşasın AKEPE'NİN MODERNLİĞİ CUMHURİYET DÖNEMİNDEKİ GİBİ ELBİSE, TOPUKLU AYAKKABI, ŞAPKA GİYEREK SOKAKLARDA GEZSEYDİM, CUMHURİYET DÖNEMİ KADINLARI GİBİ OY FALAN KULLANSAYDIM MAZALLAH YOLDAN ÇIKARDIM. ŞEYTAN OLURDUM. BİR DE AFGAN KOCAM TEK EŞLİ OLACAKTI O DA GUDUBET İLK KARISINA KATLANMAK ZORUNDA KALACAKTI. YAŞASIN AKEPE MODERNLİĞİ. :D :D :D :D :D
24 Yorumla- +1 yıl
"Türkiyesi süper güç olduğu için"... Biz böyle bir şey yazmadık, söylemedik.. Aksine daha çok yolumuz var dedik... Kendi kurgun üzerine eleştiri yapman ilginç olmuş.
- +1 yıl
Allah Allah sen akpli değil miydin? Meselenin Atatürk'le Atatürk heykelleriyle ne alakası var. Atatürk'ün heykellerini söyleyinceye kadar git Ankara 'ya Melih Gökçek'in yaptığı heykellere, Anka parka, Konya'ya yapılan Nasrettin Hoca heykeline ya da Ertuğrul Gazi heykeli diye Engin Altan Düzyatan'ın heykelini diken akp belediyesini söyle :D :D :D :D Mansur Yavaş'ın belediye seçimlerine girmesini çok istiyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=PgNcD1V_WgM
https://www.youtube.com/watch?v=24vkaed5x-A
https://www.youtube.com/watch?v=BRWdBGjge_g - +1 yıl
Biliyor musun seni geçenlerde engellemeyi düşündüm... Ama elim gitmedi... Beni devamlı kaşıyorsun... Gıdıklıyorsun... Tam çözemediğim bişeyler var... İlgi ve öfke karışık.
En İyi Cevaplar
Benim dediklerimde bir celiskiye duserseniz.. benim dedigimi degil.. bilimi secin diyen Ataturk yerine slogan ve marslar okuyan endustriyel teknoloji disinda garip ve tanimsiz bir nesiller yetismis durumda oyle gozlemliyorum yanlissa dedigim..20. yuzyilda patentli 90 yil onceye dayanan icten yanmali pistonlu Turk motorlari nerede? gene gaz turbinli genislemeli ve itki olusturan turbinli Turk motorlari nerede? bugunun temel teknolojisi mikro çiplerdir ve ilk 1971 yilinda intel tarafindan intel 4004 64 nanometrelik Turk çipi nerede? sadece mekanik ve mekatronik olarak deği, yazılımsal, mikrobiyoloji, hukuk, sosyal bilimler vs nerede? Turk universitelerinin uluslarası kabul gormus akademik calismasi international scientific institution'de yayınlanan bilimsem teorisi veya tezi nerede? makro ekonomik olarak veya gini katsayisi olarak lorenz egrisi olarak modern bir ekonomi nerede? yargi bagimsizligi sivil anayasa nerede? bu nasil cumhuriyet ki secilmis meclsiyle hicbir zaman sivil anayasa yapamamis vs bu soruların cevaplarini verecek kisi ben degilim... Turkiyedeki insanlar bu Ataturkun yoluysa.. ya Ataturku anlamamis bir nesil yetismis.. ya da Ataturk temelli baska bir ideoloji gelistirilmis Ataturku diriltsek bunlar ne diyor diyecegi bir ekosistem kurulmus...
60 Yorumla
+1 yıl
Tabiki medenileştirdi. Önceden hiç heykelimiz yoktu, şimdi her okulda en az 1 heykelimiz var.
Önceden okuma yazma oranın%90’dı; 1 gecede Latin harflerine geçip okuma yazma oranını %0 yapıp, 90 yılda Latin alfabesini halka öğrettik.
Önceden milyonlarca ilim-sanat-felsefe literatürümüz vardı ve kütüphaneler dolusu kitabı yakıp, 1000 yıllık birikimizi sıfırladık ve sonradan copy/paste ile ilim inşa etmeye çalıştık. Önceden Türk gibi giyinir, Türk gibi yer-içerdik; ama şimdi gâvur gibi giyinip, gâvur gibi yiyip içiyoruz ve yaşam tarzımın Türklükten ve İslamdan uzak, Batılı özenti olduk. Önceden genç kızların gelinliği Türk kıyafeti idi; şimdi Kilise nikah kıyafeti (beyaz gelinlik) oldu ve acayip medeni olduk. Önceden sıradan bir halk 3000 Türkçe kelime kullanıyordu, şimdi 150 kelime kullanarak medenileştik. Önceden hayatın öznesi idik, şimdi Batılı kuyruğu olarak medenileştik. Özetle, Türk kimliğine ve kişiliğine soykırım uygulayarak medinileştik. Yersen...10 Yorumla
+1 yıl:)
Atatürk dönemi 10 Kasım 1938 de bitmiştir. Faşist İnönü dönemi başlamıştır.
Chp ye KK gelene dek İnönü dönemi devam etmiştir. chpkk artık hainlerin elinde.30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Gündem konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılheykel begenmeyenlerın analarına o heykeller gırsın bu ilki.
ortadogunun çöllerinde zikik putlara taparlarken övündüğünüz kavim , türklerde o yıllarda göktanrı inancı vardı.
resim heykel sanat nasıl acıklasam sıze soksam anlar mısınız?
heykel neyı sımgeler nedendir diye?
peki son 19 yılda her yerde camı olması 1000 kişiye kac adet dusuyor.
evımın yanı cami ramazan dahil boş çekiyor .
iktidariniz elinde kuran salladı falan dıye sız kendınızı müslğman bu ülkeyi müslüman falan mı gordunuz hayırdır ?12 Yorumla- +1 yıl
Bu mantığa göre, cami beğenmeyenlerin analarına minare mi girecek?
- +1 yıl
camilerle ilgili sıkıntı yok , cunku müslüman olarak kımaseyı rahatsız etmıyor. lakin heykeller sızın gürühü rahatsız ettiği için bu soylenıyor. camı ıcınde sunu derım yeterlı var ulkede saglık ocagı okul hastane yap bu ulkenın ilacı cami yapıp halkı 5 vakıt oraya cekıp hissizleştirmek değil zaten musluman deyıp ne yaptıgını bılmeyen cahil cühela bır kesim mevcut ve bu ulkenın ıstıhdama fabrıkaya işe yetısmıs elemana hastaneye ıhtıyacı var .
Hayır biz Livaneli dediği gibi yanlış seleksiyonu yaptık, olduk. Halk kendilere benzediği adamı seçti. Cahil uyanık sesi gür olanı - Ibrahim Tatlıses olsun RTE olsun. Onlara hitap edeni seçti tıpkı küçük çocuklar gibi şekeri vereni severler ya. Ayrıca, siyasete tırmanan insanların çoğu şerefsiz, dönek ve tüccar, iyi insanları siyasetten soğutuyorlar. Biz mesela şimdi devlet değiliz. Herkes kendi kafasına göre hateket ediyor. Bir denetim mekanizması yoktur. Mafya bile ortaya çıktı, habire konuşuyor konuştukça ortaya herşey çıkıyor ama ülke ülkeden çıktı. Son bir sene biraz daha şişman, cahil, umutsuz ve fakir bu ülkeyi taşımaya çalışıyoruz. Birkac sene doğru düzgün ulusal Bayramları kutlayamıyoruz, RTE bir cumhurriyetçi bir ülkücü değil ki o bir ümmetçi.
20 Yorumla
+1 yılCumhuriyet, Atatürk sayesinde Türk toplumunu biraz olsun medenileştirdi bu bir gerçek. Ama cumhuriyet, tek başına bir halkı medenileştirmez. Halkın medenileşmeyi istemesi ve yöneticileri ile temsilcilerini doğru seçmesi gerekir. Cumhuriyet sadece millet egemenliğini sağlar. Millet egemenliği de zaten kararı halka bırakır. Yani inkılapları Atatürk tek başına yapmadı, halkla yaptı. İlk önce halk medenileşmek istedi. Tabi halkın arasında inkılaplara karşı gelenler oldu. İllaki karşıt görüşlü insanlar olur.
10 YorumlaHeykel - doktor karşılaştırması çok manidar olmuş 👍
Heykele verilen değeri genç nesilin eğitimine verselerdi keşke ama malesef biz eğitimin önünün kesilmesine medeniyet der olduk 🙃 vaktinde neler yaşattılar muhafazakar kesime 😬 tanıdığım bir abla tıp 4. Sınıf öğrencisi okulunu bıraktı yasaklar kalkınca okula devam edip sağlıkocağı Dr oldu
Atatürk 'ü yanlış anladıkları kesin ilim ve akıldan kasıt heykel yapım becerileri değil gelecek nesil için çabalamaktır210 Yorumla- +1 yıl
üniversite mezunlarının birçoğu işsiz kalıyor ama
- +1 yıl
@ÇokEskilerdenBiri Ünv. ler iş garantisi vermiyor... Tıpkı dünyaya getiren analar babalar gibi..
- +1 yıl
türkiyedeki eğitim sisteminin ne kadar kötü olduğunun bir göstergesi insanları eğitiyorsun ama bu eğitim hiçbir işe yaramıyor ne ortaokulda ne lisede hiçbir bilinçlendirme yok hayata dair akpnin eğitimdeki başarısı :)
- +1 yıl
@ÇokEskilerdenBiri TYT’ye 2 milyon 390 bin 491; AYT’ye 1 milyon 880 bin 800 aday girdibarajını aşmayı başaranların sayısı ise 1 milyon 275 bin 957 oldu.
Zaten ilk 50 bine girenler doğru düzgün bir bölüm okuyor yılda sağlık, matematik öğretmeni, İngilizce vs bölümler birlerce kontenjan açılırken bazı bölümlerde 1, 6 gibi komik sayılarda kontenjan açılıyor okumuş olmak için okunmaması lazım ya da mesleki eğitime yönelmeli - +1 yıl
okullar devletin değil mi neden insanları bilinçlendirmiyorlar?
- +1 yıl
@ÇokEskilerdenBiri herşeyi devletten beklemekte yeni adet oldu herkez kendi görevini yapsa sorun çözülecek aslında bu yıl birkaç üniversitesi sınavlarını karşılaştırın bazıları aynayla sınav yaparken, kimi üni aynı soruları tüm öğrencilere sordu (öğrenciler kopya çekmek için sayfa bile açmışlar), kimi vakit soruları ve vakit zorlaştırdı öğrenciye düşünce zamanı bile vermedi bu işler üninin rektörlerin bağlı
- +1 yıl
eğer sorumluluğu devlet alıyorsa tabi devletten bekleyeceksin eğitimi veren o madem beceriksizsin eğitim verme kardeşim devret özel sektöre o eğitim versin neden gençlerin hayatını yarım yamalak eğitimle karartıyorsun
- +1 yıl
@ÇokEskilerdenBiri özele devretse sadece zengin çocuğu okurdu, özel okula giden öğrencilere maddi yardım sağlıyor (ailenin gelirini araştırıp) devlet okulların da sıkıntı öğretmenler hiç özverili davranmıyor (memur anlayışı), her çocuk okuyacak diye uğraşmayın diyorlar, kafa izni yapıyorlar geçen sene 2 ay türkçe dersi görmedi (rapor alıyor izinleri birleştiriyorlar ) karneye 3 hafta var öğretmenler sınıfa bile girmiyor çocuklara gün boyu film seyrettirip çay kahve keyfi yapıyorlar.
Mesleki eğitime yöneldi artık Gençlere ve kadınlara kosgeb yardımı yapılıyor aslında becerikli ve yeni fikirler üreten önü açılacak gibi - +1 yıl
bizim öğretmenlerde meslek sahiplerinde iş yok acilen avrupadan amerikadan iş bilen insanlar getirilmeli ve öğretmen yapılmalı her konuda
- +1 yıl
@ÇokEskilerdenBiri Dr Osman Dur u dinlemiştim abd de yüksek lisans yaptığını anlatırken bir olayı anlatıyor
Öğrenci arkadaşlarının öyle sorular sorduğunu görünce bu soruların öğrenci işi olmadığını anladım ve öğrendim ki öğrenciler kendi memleketlerine ki üniversite projelerinin teknik sorunlarını adb deki daha üst düzey hocalara yaptırıp, kordineli bir şekilde kendi memleketinde çalışmalarınada yardımcı oluyorlar.
+1 yılcumhuriyet olmayanlar düşünsün...
ne seçme hakkı, ne araba kullnma hakkı, ne mahkemede tanıklık hakkı ve medeni haklardan yoksunlar düşünsün...
cumhuriyetin kazanımı olan birey olma, ifade özgürlügü, seçme hakkı, mal edinm ve tasarruf etme hakkı ve sayabileceğimiz pek çok şey varken bunlardan yoksun olanlar ve toplumsal gelişmeyi örmeyip içten içe cumhuniyet düşmanlığı yapanlar düşünsün...
eksik varsa giderilir her türlü,18 Yorumla- +1 yıl
Heykel dışında tüm eksikler tamamlanmış görünüyor.
- +1 yıl
heykel gtüne girsin diyecem şimdi ayıp olacak burda ama :D heykelle alıp veremediğin ne ya da harbiden yazabileceksen yani samimiyetle yazabileceksen alıp veremediğin hazımsızlık duydugun şey ne akpli arkadaş -.-
şimdi bn değilim edebiyatını geç sana burda az şamar atmadım yerli ve milli şamar :)))) - +1 yıl
burda o kadar şey yazmışım dönüp dolaşıp heykelde heykel yazmışsın yani geçmişe gidersek tüm imparatorluklar ödneminde heykel yapılmış yapılmayan var mı mesela
- +1 yıl
Şen ne zaman bal porsuğu oldun hayalperest Kazım.
- +1 yıl
kazım her eve lazım
- +1 yıl
toplumsal hafıza ile ilgili bir şey ve bunu her millet değişik şekillerde yapar olayı biraz da yukarı çekersek mesela inanç boyutundada kutsal mekanlar inanç hafızasını diri tutmak için yapılmıştır ve kutsiyet atfedilmiştir. Dahada mevzuyu derinleştirebilirim. :D
- +1 yıl
bütün bu örenkeleri dahada artırabileceğim ve eminim hiçbir allahın kulununda itiraz edemiyeceği bu konuda senin hazımsızlığın ne, perdeleyip düşmnlık yaptığın konu ne ve ne gerek var...
osmanlı bitti bir şekil artık sarılacağım şey türkiyedir istesende istemesende sevsende sevmesende...
- +1 yıl
fazla canımı sıkma gine gelirim bu kataoriye sana dar ederim burayı :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlan medeniyeti de yok etti bence. Eskiden insanlar birbirine saygı duyardı. Duygu vardı merhamet sevgi vardı. İnanç vardı güven vardı.
Cumhuriyet gerçekten çok medeni ama insanlar artık öyle değil. Aynı fabrika çıkışı beyinlerine çip takılmış bir şekilde birbirlerinin kopyası gibi. Doğup, evlenip, çocuk yapıp, karnını doyurup günü gelince ölmeye gelmişler.
Tüm yaşamsal faaliyetlerimiz evlenip, yemek yiyip, üreyip vakti gelince de ölmek olmamalı. Bunun için gelmiş olamayız, olmamalıyız.
İnsan olmak için daha çok nedene ihtiyaç var.20 Yorumla
+1 yılAtatürk'ün mirasına sahip çıkmak ülkemizde yanlış anlaşılıyor.
Kolunda Atatürk imzası dövmesi olan, balkonuna Atatürk bayrağı aşan, İzmir marşı dinleyen... Bunlar Atatürk'ü yaşatmak değil, gerçek Atatürkçülük bu değil.41 Yorumla- +1 yıl
Şu balkondaki bayrak meselesini daha önce bu sitede yazmıştım... Albay komşumun, balkona astığı bayrakla gururlandığını görünce kendisine "Ben balkonuma bayrak asarak, kendimi gavura ispat ettirme "çabasına" (eziklik yerine nezaketen kullandım) girmem" demiştim.. 2 Gün sonra Balkondaki bayrağı indirdi ve 6 yıldır bir daha bayrak asmıyor. :D
- Gündem konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılRahmetlik mezardan çıkıp gelse herkesin yüzüne tükürür. Özellikle Atam Atam diye yırtınanların. 3-5 soru sorsam aval aval suratıma bakar ama en çok onlar Atatürkçü. Diğerleri yobaz
Bizimkiler medenileşmeyi başka türlü anladığı için evet sorsan acayip medeniyiz40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMillet Boş yapmış boşşşşş
Çekilin Ablanız geldi eğöhöm eğöhömmm
Şimdi cinim Öncellikle Ülkede Bulunan Sistemden Çok Halkın Kitap Okuma oranı ,
Halkın Katılım sağladığı Sporlar,
Halkın Tarihi hakkında bilinçli olması , Kültürel değerlerini bilinçli bir şekilde Yurtdışına tanıtabilmesi gibi faktörler
Medeni Bir Toplumun Yapı Taşı Diyebiliriz Ammmaaa veee lakinnnn..
Yorumlara Bakıyorum Yok Osmanlı yok şu geç onları geç taş devrine dönelim istersennn Dünya sürekli değişiyor ve değişmekte zorunda aynı kalırsak gelişemeyiz
Her bir yenilik Yeniden yapılanma yeni bir toplum Ama Sistem değişti diye millet kitap okumuyorsa sistemin ne suçu var70 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAblacım ne diyeyim ki onun izinde gitseydik çok güçlü ülke olurduk ama bu ülke üfürükçü hocaların izinde gidenlerle, Arap aşığı olanlarla dolu olduğu için sürekli yerimizde sekiyoruz. Diyanet işlerini kuran Atatürk'e diyanet işleri başkanı lanet ediyor hem onun kurduğu kurumdan milyar mangırları götürüyor hemde Atatürk'e lanet okuyor. Ülke bitmiş artık anlıyor musun bu gelecek yaz paramı biriktirip Avrupaya kaçmayı düşünüyorum ülkemi seviyorum ama burada gelecek görmüyorum. Yıllarca okuyup inşaatta amelelik yapan arkadaşlarım abilerim var onları öyle görünce, bende liseyi bitirdim okul hayatıma son verdim. Haketmeyenler hak etmediği koltuğun başından kalmadığı sürece bu devran böyle gider. Saygılar.
12 Yorumla- +1 yıl
Şu an twitter da canlı olarak iş bankasından TL alıp, onunla dolar alan chp li iş adamlarının kimler olduğunu dinliyorum. Anlatabildim mi?
Cevap sahibi+1 yılBen hiçbir ideolojiyi desteklemiyorum yani x. v. y. z partisi ne yapmış umrumda değil
+1 yılEn çok Ankara 'da yapıldı heykel, hemde dev dinazorlar robotlar. O kadar medenileştikki eve tıkıyorsun milleti sonra nasılsın diye sormuyorsun. Mafyalar çeteler cemaat ve tarikatlar yönetiyormuş ülkeyi kimsenin haberi yok
28 Yorumla- +1 yıl
Geldiğimiz nokta bu diyorsun yani?
- +1 yıl
Şunu diyeyim , 20 yılda neler yapılmış kapalı kapılar ardında hayret ile seyredicez. ,
- +1 yıl
80 Yılda yapılandan fazlası.. O kesin.
- +1 yıl
Satılanın yanında yapılan devede kulak, sonuçta hepsi müşteri garantili yabancılar
- +1 yıl
Sen şu satış konusu detaylı bir incele... Bilmediğin çok şey olduğunu düşünüyorum... Mesela hiçbir şeyin satılmadığını kavramak gibi.
- +1 yıl
Yaşın kaç?
- +1 yıl
Senden bilgiliyim.
- +1 yıl
Tabi tabi , 25 yıldır çalışan ben , vergi veren ben , 18 ay askerlik yapan ben , Sen daha Bilgilisin bir tane hükümet görmenle baya bilgi sahibi olmuşsun,
Bence hayır. Özellikle Kenan Evren, Ahmet Necdet Sezer gibi cumhurbaşkanlığı ve Bülent Ecevit gibi başbakanlık dönemlerinde başta ekonomik kriz olmak üzere Cumhuriyet'in çağdaş medeniyetler seviyesine zorla gelmenin durumları yaşandı. Ayrıca Kenan Evren, Bülent Ecevit isimlerinin dönemlerinde darbeler de yaşanarak Mustafa Kemal Atatürk dönemi millet egemenliği hiçe sayılarak halkın iradesine el konuldu.
10 Yorumla- Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılDoktor ve yetişkin insan sayımız az ama bunu heykelle ölçmem. Atamız zaten isteseydi yurdu kendi hetykelleri ile donatırdı. O ise ilim irfan mekrtepleri açın dedi. Okuyanlara ve ilerlemek isteyenlere imkan verin dedi. Şimdi beyin göçü sebebimiz ilim ve irfanda çok az kişinin destek bulabilmesi.
10 Yorumla Atatürkün yaptıkları zaten bu ülkenin icine etmesine yetti Atatürk diyr diye bu toplum bu hale geldi ama ne oldu batı bizi aldı herşeyini bize dayatti biz şimdi batı özentisi olduk lafa gelince Arap diyip sallayip diger yandan batının herseyini kullanan onlar gibi yasamaya calisan bir toplum haline geldik biz medeni degiliz biz modern degiliz başkalarına özenip onlara uymak onlar gibi yasamaya calısmak bu medenilik olmuyor daha çok sey var soylenecek de boşa gidiyor işe
10 YorumlaAtatürk heykeli yüzünden Atatürk e düşman olan andavallar da var Atatürk heykelinin dikilmesini istemezdi
43 Yorumla- +1 yıl
Cumhuriyet tarihi gösteriyor ki, doktorlara düşman olan daha fazla...
- +1 yıl
:D Peki
+1 yılAtatatürk rahmetli ülkeyi nerelere çıkarttı zamanında şimdi nerede yazık diyorum sadece elden bir şey gelmiyor
31 Yorumla- +1 yıl
Verdiğim doktor-heykel karşılaştırması durumu izah ediyor.. Beynimizin içine etmişler.
Gündem konusunda 2b cevap paylaştı. Adnan Menderese kadar evet ancak Menderes ile birlikte sarıklı şeytanlar ile Arap karanlığına gömülmeye başladı ve şimdi tam gömülmüş olacak.
24 Yorumla- +1 yıl
Evet ise neden Menderese kaptırdınız iktidarı?
- +1 yıl
Kötü adamlar iktidar oldu ise, cumhuriyet eğitimleri halkı yeterince aydınlatamamış.
Kardeşim heykel yapıldıysa yapıldı ne var bunda ben anlamıyorum italyada binlerce heykel var kime ne zararı var ayrıca Atatürk yaptırmadı o heykelleri saygı amaçlı dikildi.
Bitmedi şu adamla uğraşmaları yettiler artık ya11 Yorumla- +1 yıl
Sen mevzuyu anlamamışsın...
+1 yıl700 civarı insana da bir avukat düşüyor. hukukta ilerlemişiz gibiyiz
32 Yorumla- +1 yıl
İşte tam sorunun kaynağı burası... O avukatların çoğu şu an müteahhitlik yapıyor... Bu hırs olmasa çok daha adil bir ülke olurduk.
- +1 yıl
adaleti tek başına avukatlar bozmadı ki tek başlarına onlar düzeltsin
Hasta olmamaya bakacağız 👍
fanatikliğe karşıyım.23 Yorumla- +1 yıl
Birileri bizi hasta etmiş yeni farkına vardık ;)
Yok biz medeniyeti fuhuş olarak anladık. Evli kadın ların her gün onlarca müşterinin ile yatması çocukların kocadan çıkmaması. 1 yıl sürmeyen evlilik ler dolandırma ihanet iftira başka bişey göremez erkek.
10 Yorumla- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılİngiltere halen kraliyetle yönetiliyor.
Çin komünist
İran Cumhuriyer
KAtar emirlik
İspanya krallık
Mısır cumhuriyet
yorum yapmıyorum sadece yönetim şekli ile alakalı değil bu durum diye düşünüyorum10 Yorumla Gündem konusunda 319 cevap paylaştı. Hiç bu açıdan bakmamıştım. Her 900 kişiye bir doktor düşüyor öylemi. Doğru mu bu, her 800 kişiye de bir Atatürk büstü ya da heykeli mi düşüyormuş gerçekten. Ne kadar çok şekilciymişiz bir kez daha anladım şimdi.
10 Yorumla
+1 yılAtatürke değil "Osmanlıya" bakarım ben. Benim atalarım da cedlerimde Osmanlıdır.
30 Yorumlarahmetlinin hiç bir istediğini yapamadık ki
yobazlar zaten her devrin yobazı
Atatürkçü geçinen biz de anca ah vah ettik10 YorumlaPaşanın ölümünden sonra uzun bir süre Atatürk'ün yolundan gitmeyi, atatürkün hatırasına ayarsızca çirkince sevgi göstermek sandık.
10 Yorumla
+1 yılAslında öyle sanıyoruz ama kapitalist sistemin adaletsizlik dünyasının uşağı olduk haberiniz yok
10 Yorumla
+1 yılYav gözünü seveyim be medenileştirmesi Avrupa ya bak bir de Türkiye ye
10 Yorumlaİlerlemeyi bir kenara bırakalım sabit bile kalmayı beceremedik
10 Yorumla
+1 yılanıtkabir kabe olmuş, nutuk kutsal kitap, saygı duruşu ibadet, milli bayramlar da kemalizm dininin bayramları bu konuda katılıyorum ancak hatırlatırım türkiyede 900 kişiye 1 doktor 800 kişiye 1 atatürk heykeli düşüyor dediğin dönem akpnin 19 yıl iktidar olduktan sonraki dönemi
00 Yorumla
+1 yılOrtadoğu'nun dibindeyiz, Avrupa ile komşuyuz. İki ara bir derede kalanız biz. Jeopolitik olarak normal olmamıza imkan yok. İster Cumhuriyet olsun ister Monarşi...
10 Yorumla
+1 yılOsmanlı torunları özünü unuttu Osmanlı padişahları daha değerli benim için
10 YorumlaDoktorla mı medeniyet seviyesini ölçüyoruz?
11 Yorumla- +1 yıl
Hayır, sanat ile ölçüyoruz... Plastik kalıplarda, alçıdan yaptığımız Atatürk büstleri ile.
- Gündem konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılEvet. Osmanlıya göre çağ atlamış.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUlerleydiniz engel olan mi vardı
30 YorumlaHayır ilerlemedik maalesef
10 Yorumla
+1 yılÇok zor
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılPutperest oldular..
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 