Pandemi süresince esnafa ve vatandaşa verilen desteği, müjdeleri yeterli buluyor musunuz?

14 aydır "pandemi desteği" olarak paket üstüne paket açıklandı, müjde üstüne müjde verildi. Direk ya da dolaylı destekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evet- Yeterli Buluyorum.
Hayır- Yeterli Bulmuyorum
Hiç destek almadım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Pandemi süresince esnafa ve vatandaşa verilen desteği, müjdeleri yeterli buluyor musunuz?
Cevapla