Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Sebahattin Çelik, ‘tam kapanma’ sürecinde randevu alıp gelmeyenler olduğunu ve bu kişilerin genellikle sokakta dolaştıklarını söyledi.
Çelik şunları söyledi: “Şu an örneğin; 5 bin kişi randevu aldı fakat bunun 1480’i randevusuna gelmedi. Sadece bizim hastanemizde randevu alıp gelmeyen 480 kişi. Yani bu 480 kişi, randevu alıp aslında hastaneye gelmeme niyeti olan belki de sokakta gezen kişiler. Yani MHRS’den randevu alıp gelmeme, Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi için söylüyorum; yüzde 9.6. Bence biraz yüksek bir oran. Vatandaşa da sesleniyorum. Randevu alıp hastaneye gidiyormuş gibi gösterip, dışarıda dolaşarak risk oluşturmamak gerekiyor.”

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bankadan randevu alan..
sonra. aynı şekilde hastaneden randevu alan
gezmek isteyen bir şekilde geziyor arkadaş
adı tam kapanma herkes dışarı da
Herşeyin boşluğunu buluyor vatandaş. O kadar millet enayi mi de evde duruyor?
😄 Şaşırdık mı asla.. Ne diyeceğimi bilemiyorum cidden bu kafada ki insanlara 👏👏 Keyifli günler..
Bencilligin ulkesiyiz yemin ederim
bunu anlaya bilseydik dünya devi olmuştuk...
Bizim millette normal seyler
doru hastane bahanesyle disarda geziyolar
Cahil orta doğu toplumu
Cahillik
Ayıp ama yaa😡😡