Bana saçma geliyor. Ben de sinemaya gidiyorum, kafeye gidiyorum ya da gezmeye gidiyorum, ne kadar özenli gidebilirsin ki anlam veremiyorum
2 ay
Bana saçma geliyor. Ben de sinemaya gidiyorum, kafeye gidiyorum ya da gezmeye gidiyorum, ne kadar özenli gidebilirsin ki anlam veremiyorum
Cevap
5Cevap
Bana da saçma geliyor gittiğim mekanlarda hiç içtiğim vodka bana "neden özensiz giyindin" demedi
En güzel hali ile gitmek istiyor olabilirler.
mekanda dikkat çekmek her insanın merakı olsa gerek ve görülmek ister
Katılıyorum
Vermek
Şehir efsanesi değil mi
Nooo
Sevgili mi oluyorlar ciddi partner arama yeri gibi mi
Yess oyle. Fb oluyorlar gecelik
Tek gecelik de saçma ya
Kötü yanı ben ciddi sevgili mi arıyorlar diye düşündüm ama o mekanlarda böyle düşünce saçma olur
Yok be ne ciddisi. orada parali yakisikli kisilwr bulup o geceyi zevke getiriyorlar
Kötü ya siz oraya giden kızlara nasıl bakıyorsunuz peki mesela yeni mahallede arkadaş oldunuz ama o yerde hikaye attı ne dusunurdun
Verici derdim
Kızdan hoslansaydin öyle görünce sogurmuydun. Erkeklerin o mekanlara özenli gidip hikaye atan kızlara nasıl baktığını anlamaya çalışıyorum. Bana hep farklı geldiler. Ne bilim ben hayatta gitmem gotsem bile özenli açık dekolte kısa kıyafet felan giymem ya da makyaj yapmam kapalı giden bile var ama suratı ful makyaj sanki düğüne gider gibi gitmisti
Hoslansam sogumam ki :) tam istedigim kiz derim. Ben oynak or. bu seviyorum 😂
Hadi ya şaşırttı n beni:)
Neden ki :) benim iliskide ki amacim cinswlliktir. Isveli cilveli olcakkk
Ben hiç iyle değilim ya
Nasilsin peki mesela?
Öyle yerlere gitmen hiç sevgili olursam da ciddi olsun isterim
Yavrucum bunlar biraz eski düşünceler be. Erkekler eğlenceli istekli arzulu kadin istiyor..
Kendileri bilir ya. Ben bir çok erkekle olmuş kızla erkeklerin ciddi düşünecegini sanmıyorum
Yooo bununla ilgili farkli örnek
Verirdim de neyse konu burada uzuyor :)
Dm den örnekleri vereyi. Biri benle ilgilj 😂
Vurdurmaya
Gercekten doğrumu ya bana şehir efsanesi gibi geliyor
Evli kadınlardan duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka şöyle söyleyeyim, içkili mekan olayı biraz “gece rutini + sosyalleşme + flört ihtimali” üçlüsü aslında 😅 Millet oraya sadece içmeye değil, görünmeye de gidiyor.
Bazısı fotoğraf çektirecek, bazısı hoşlandığı biriyle karşılaşma umudunda, bazısı da “haftanın tek süsleneceğim günü bu” kafasında. Sinema, kafe daha rahat ortam, orada kimse “gece kombini” beklemiyor.
Sana saçma gelmesi çok normal, sen rahat seviyorsan miss. İsteyen de süslenir, sonuçta herkes kendi tripinde 💁♀️✨