Aşı Olmak İstemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz zorla mı ya?

İçinde ne olduğunu bilmediğim bir aşıyı vurulmak istemiyorum. Zorla mı ya? Yakında Avm'leri bırak markete bile girilmeyecekmiş aşı olunmazsa. Bu ne zorbalık? İçinde ne var neden güveneyim ki? Aradan 1 yıl geçti ne ara bulundu bu aşı falan. 🤦🏻‍♀️ Oyun oynuyorlar insanların üzerinde resmen.
Aşı Olmak İstemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz zorla mı ya?
Cevapla