AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Türk olmaya Türk düşmanı birisini söyleyeceği bir hainlik ifade ede bir söz.
Bu şeye benzedi artık, evdeki karısını itip kakıp dışardaki insanları sayan erkek modeli 🤦
Diğer vatandaşlar evinde hapis dursun zaten göremezler onları turistler
Devletin var olma sebebi halk ezilen ve kullanılan yine halk
turist. neden? cunku doviz getiriyo. onlarin dini imani para
Eskiden "Bir Türk dünyaya bedel"
Şimdi "Bir Turist Türkiye'ye bedel"
Çarpıtma meraklılarına gün doğdu. hadi carpıtın bol bol
Hadi bakalım o aşıdan biz yararlanabilecek miyiz dükkan sahipleri olarak.
Bu çok yanlış bir bakış açısı yalnız. İnsanımız niye her türlü duruma kendisine bir avanta çıkacaksa destek oluyor acaba? Bunlar yeterli aşı getiremiyorlar, muhtemelen turistik bölgelere ülkenin kendi vatandaşını almamaya falan çalışacaklar saçmalık resmen.
Evet biliyorum yanlış olduğunu. Benim dilimde tüy bitti bunların yanlışlarını anlatmaktan, her yerde. Onların kendini düşünmediği kadar biz onları düşünüyoruz. Böyle bir şey olacaksa kusura bakılmasın bende kendimi düşünürüm.
Devlet kendi vatandaşına kıymet vermiyor. Gel gör ki hâlâ oy vermeye devam edilsin.
Evet turizm bakanının bir sürü hotel olursa öncelik onun olur biz de açar ağzımızı bakarız.
o zaman iç turizm de canlansın herkes güneye gitsin.
İşin kötü tarafı ben giriştik bölgede değilim, aşı da olamıcam ☹
Aynen öyle şu anda bile biz izin alıp calisiyoz suryelilerse turis diye geçiyor onlara belge bile soran yok onlara yasak yok bi suryeli kadar değerimiz kalmadı devletin gözünde
Bir şey ilave etmek için yazıyorum. Maskesiz Suriyeli taksiye binip İstanbul Taksim Meydanına geldi. Taksiciye parasını da vermemiş. Taksici polise şikayet ediyor. Poliste bakıyor ki maskesiz biri. Polis ceza yazacak, Suriyeli olduğunu anlıyor. Ceza yazmadan bırakıyor. Taksici polisten paramı tahsil edersen iyi olur abi diyor. Polis bakıyor Suriyeliden para çıkmaz. Boş veriyor. Taksici de bakıyor aracı teslim etmesine birkaç saat kalmış, beklediği her an zarar. Bela okuyup gazlıyor.
Biz olsak ilk başta para cezasi sonra nezret
Maalesef. Takciden de tokat yeriz. :D
Zaten o kesin 😂😂
Buradaki mantık şu bence siyasi görüşüm yok ama kendi vatandaşımızı aşılayalım turistlerden koruyalım çünkü çok virüslü turist gelir mecbur gelecek çünkü ekonomi kötü yaz sonu vakalar yine artar yasaklar yine başlar.
Eee hani dolarla maaş almıyorduk ne oldu turist gelince işler değişti tabii ülkem gerçekten komedi dizisi
Daha da insanlar bu duruma ses çıkarmıyor da yazıklar olsun bir devlet adamı kendi insanını itin yerine koyuyor ve hala gorevine devam edebiliyor.
aşı olmamış türklerin türkiyede turistik yazlık tarihi bölgelere girişi yasaktır.. diye kural getirirlerse hiç şaşmam.. aşı olmadık mı yoksa aşı olamadık mı acaba.. bye
Şu olaya göre kendi ülkemizde sığınmacı gibi kaldık
Bişi derdimde mahkemeyle uğraşmak istemiyorum ama aynen ben damızlık hayvanım ne isterlerse yapabilirler evet hepsi turistlerimiz için tamamız dimi arkadaşlar
Sonucta yabancı ülkeden geliyor kimde hastalık var belli degil tatil mekanlarında çalışan herkes asi olmalı ki korunasın bu gayet olağan olması gereken bir durum diye düşünüyorum
Kafayı temiş hırsızlığı meslek edinmiş iktidar ne bekliyorsun
Turistin göremeyeceği insanlar ne olacak? Balkabaklari kelam buyurdular.
Yenı gelen yonetmlerden tek ıstırahım var ilk once kendi vatandaşına onem ver dıgerlerı gelip gecıcı
Bu ülkenin sağlık bakanı yok ku maşallah herkes her konuda bilgi yetki sahibi. Niye o çıkıp aşı hakkında yorum yapmıyor ki?
Ataturk bu millete uşaklik yapmayi ögretemedim dedigi millete simdi kopeklik yaptiriyorlar ben az bile goruyorum bu yobaz millete
Şu an bazı kurumlar açısından getireceği döviz ve para akışı sayesinde turist daha önemli görülüyor. Bunu anlayabiliyorum ama keşke buraya gelmeseydi.
Aynı bunlar gibisin
Biz kimiz ki turistin yanında tabii ki turist daha önemli
Ben aşılanmak falan istemiyorum aşı yapmayacağım hadi bakalım
Sacma ya ben turizmin baskentinde yasiyorum zaten ası vurulmucaktım birde ustune boyle yazmislar hayatta asi olmam. Çikmam sokağa para bok zaten
turist önemli tabii, milyarlarca dolar kazanıyoruz. Turistler <3
hani bide yasaklarda bizler için onlar için değil
Şöyle de düşünmek lazım turistin görebileceği herkesi turistten koruyoruz mantıklı bence
Turist sevdalısı bizim türkler😉
Turist daha önemli 😂
Kendi Vatanımızda mülteci olduk iyice
bunun üzerine hala oy sayısının değişmediğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Kendi ulkemizde 2. sınıf vatandaşız
Hâlâ oy verenler varsa...
Çok anlamsız olmuş bu konuşma
Türkiyede yaşıyan insanın aklını seveyim
mülteci gibi yaşar olduk
Turist daha önemli sjxxjxj
Ben kim köpek oluyorum
Kur farkından dolayı turist 😂
yerlilere kuru yemis atmal sebest mi acaba?
Ekonominin gözünü seveyim neler yaptırıyor
Haklısın ama ülkede para ile bazı şeyler oluyor.
Turist döviz ve nakittir 😃 sen kimsin
Turist sevdalısı bizim türkler;)
Bunlar iyice cozuttular
Hala bu ülkeye bir minnet besleyenin beyni yoktur.
Okurken sinirlendim yarıda bıraktım..
İnsanın bazen turist olası geliyor.😂
Kendi ülkemizde mülteciyiz ne bekliyorsun ki?
Aşılanamadığımız için eve tıkıldık galiba
Ülkeyi terk etmemin zamanı geldi
Resmen halka kuduz muamelesi görmüşler
,ülkeye 12 ay turist gelse keşke heryer açık kalır
ikiside bunu anlamıycak nevar
Turist önemli döviz getiriyor 😎
Napolyon nedemis par para para...