
Peki dışarıdaki milyonlar ekmek almak için mi toplu taşımaya binip özel araçlarıyla çıkıyor acaba?

Zaten sistem dondu. Çocuğu kişi e-belge alamadı. Ben de dahilim bu konuya. Sosyal güvenlik kayıt sorgulama kağıdı, iş yerinden alınan çalışma belgesi, vergi levhası vs de gösterilebiliyor. Bakan dedi zaten hem online hem de eski usul belge geçerli olacak diye.
Bu bir tam kapanma değil herkes sokaklarda. Bence hiçbir yasak olmamalı. Aksine kontroller sık olmalı. 1-2 ay sıkı kontrol olsa her şey çözülecek. Saat kısıtlaması insanları çok daha bir arada bulunmaya zorluyor. Bizim ülkemizde her şey yasaklarla çözülmeye çalışılıyor. Sorun burada.
Sokaklarda insan kaynıyor. Bu nasıl yasak anlamadım
Lafta yasak var olan şeye izin belgesi ne hacet 😂
Cevap
4Cevap
Bunun için çalıştığım iş yeri başvuru yaptı. E Devlet'ten de bunun için gerekenleri tüm çalışanlar olarak bakacağız.
Evet var
Hayır, yok.
Yok.
Hayır yok
Var evet
Denetim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?