AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Patatese soğana gerek yok... Sadece gıda ürünlerine yapılan zam asgari ücrete yapılan zamdan daha fazla. Halk her yıl biraz daha yoksullaşıyor.
Ekonomi zengine iyi herzaman tok acın halinden anlamaz
Eksilmeyen salaklar neden eksiliyor
Mevsiminde yetişmiştir üretim fazlası vardır bu yüzden ucuza geldiği için vatandaş fileyle alıyordur. Yoksa para bokkk olduğundan değil ey beynini hipoyla çitilediğim derdim. Aynı pateyi mevsim dışı almaya kalksan kilosu on lirayı bulur da alamazsın.
Nesi iyi be kendi ülkemizde adam gibi alışveriş yapamıyoruz, tatil yapamıyoruz gelen turistleri izliyoruz. Umarım şu ekonomi bir an önce düzelir.
Merhaba,
Onlardan ekonomiyi anlamalarını istemek duyamayan bile eşsiz bir eser dinletmekten farksız.
Gözlerine pipo küllerimi dökmek istediğim maymundan insana evrilememişsiniz.
Ekonomi iyi diyen. Yandaş 5 tane mitahitin sağ sol orta bişeysiyim demek 🥱
Şaka yapmayın arkadaşlar ekonomimiz uçuyor avrupa bizi kıskanıyor
Ekonominin neden bu halde olduğu ile ilgili çok uzunca konuşabiliriz ama fotoğrafla ilişkilerdirmen mantıklı olmamış. Burada sanki patates dağıtılıyor ona muhtaç algısı var ( ki birçok şeye muhtacız ne yazık ki ama o ayrı konu) benim fotoğrafta gördüğüm ise kadının bir çuval patates satın aldığı.
İlave olarak pandemi de halkına en az yardımda bulunan ülke de biziz
Çalış Kazan poponda ne var sağlığın sıhhatin yerinde ben bu yaşta çalışıyorum
@Muzafer_Tuğkan dümbük çalışmadığını nerden biliyorsun
Kendim için demedim zaten
İyi diyenler bunları taşıyanlar, daha beter olsunlar abi lafım yok
Aç değiliz ama aç olma yolunda adım adım ilerliyoruz gibi duruyor.
Teyzede masallah eve kadar goturebilse bari.
En azindan evlere servis yapsinlar be.
Ekonomi kötü telefonuna kontör alamayan dolmuşa binecek parası olmayan insanlar var
Evet ekonomi kötü katılıyorum evet bizim millet nankör katılıyorum. Hepsi var bizde
Uzak gözlüklerini takıp, dışarı çıkmalarıni tavaiye ederim.
hiçbir şey demezdim.
Türkiyenin ekonomisine iyi diyenler, benim söylediklerime kulak asmazlar
İftardan sonra kullanmak istiyorum konuşma hakkımı bu saatten sonra zedelemek istemem orucu 🙄
Söylenecek sözden anlasalar ülke bu halde olur muydu? O yüzden kendimi yormam ha çok kez anlatmaya çalıştım ama dinlemiyorlar ki seni zaten o yüzden sustum
Koyunlar eksilemiş hadi hadi ot yemeye devam
devletin halkı düşünmediği bence ap açık ortada. onu bu u karıştırmayın boşuna.
tavuğu eve tıkayan yemini vermeli.
onların güruhu için sorun yok fakir tarikat yok mesela ki onların bahsettıgı kesım ıste bu kesım bızler değiliz
Ekonomi iyi demek mümkün değil. Patates soğan dağıtılıyor ise, halkı onlara muhtaç duruma düşmüş demektir.
Bi çuval patates evine götürüyorsa bence iyi durumumuz
Yorum yapmaya gerek yok. Bilinçli insanlar zaten her şeyin farkında. Cahilin karşısında da kitap gibi sessiz olmayı seçiyorum.
Yalakalik yapıyorlar reise karşı onun için Iyi diyorlar
Vay zihniyetlerini sevdiklerim vay...
Hadi biraz daha , mücadele, mac berabere gidiyor!!! Yok mu arttiran!! Eksileyenler ve artilayanlar sahada !!! Haydeeee!!!😁😁😁😂😂😂😂😂😜
Bu kadar tahammülsüzlük içindeler.. Kendileri fikirlerini belirtmeyip saldırıyor, fikir belirtenleri de yargılıyorlar. Bir şey diyeceğim olmayacak bunlara.
Onlara ne desen boş lapadula, boşver 😂
Kendilerini kandırıyorlar iktidar değiştiği zaman görecekler.
Ekonomi kötü diyenler kötü ekonomi görmemiş bir gecede yüzde 200 zam yapan chape den iyi şu an ki iktidar
hala iyi diyecen ne diyecen onlar proğramlanmışlar sqsen olmaz soksan olmaz düzeltemeyiz sqsek ıhhh demezler onlar kuluna sağdık köpekler :D
teyzeyide şimdi gördüm +50 hp güçlenmiş bedavayı görünce o patatesi evine taksi gibi götürür
Zengin çok daha zenginleşti fakir de fakirlesti yani gelir dağılımı adaletsizliği arttı
Patates, soğan kilosu 1 lira zaten neyin algısı bu..
CHP gelirse başa (Allah korusun) bol bol heykel yersiniz artık..
Yok kanka biz sizi de zengileştireceğiz, sende, akrabalarında herkes eşit yararlanacak devletten. Allah korkusu var bizde.
Sana söyleyeceğim tek söz şu: AKP soğuk algınlığıysa CHP ölümdür bu ülke için.
🥔 patatesleri haşla su gider sakın kızartma yağ gider “ derim
Bıhtım yeminle bıhtım bu...
Yani bir de şarap sofralarında oturupta torunuma süt alamıyorum diyenler vardı. O
Onlarıda unutmamak lazım.
Annenle abin değilmi onlar.. lan hem patatesi alıp hem nankörlük yapıyorsunuz 🤣
Evet muazzam, o kadar muazzam ki insanlar acliktan su yerine tükmüklerinu yutuyor hahaha biraz sacma okdu ama dogru😂
söylemiyim reis her gün 7 xper puanı kaybetmekten bıktım
Acımam yine gidip akpye oy atacsklar keşke aclıktan yok olsalar
eskiden sıra varmış diyenler şimdi sıraya sokuyorlar :(
ben seviniyorum bu hallerine kusura bakma 😂
Bizim ülkemizde herşeyi geçmiş ile kıyaslandıklsrı için ekonomi de tavan
Cahille sohbete girmeye ne luzüm
Lüzum***
Ekonomi iyi olsa bile yinede o patates cuvallarini sırtlarında tasiycaklardi
Evet sen ve senin gibiler gerçekten çok nankörsünüz, aç gözlü para gözlüler, hepimizde yallah batıya.
Hepiniz de*
Yani memnun olmayan herkes yallah kokuşmuş batıya.
Bu millete bunu reva goreninde ekonomi iyi diyenin de yatsıdan sonra 7 sülalesini...
Ah teyzem en çok çekenlerdensin sen de
Üç nokta koysam yeterli bence :D
Ekonomi nezaman iyi olur biliyor musunuz Türkiye batılı devletlerin ipini boynuna geçirirse. Onların dediğini yaparsa
Şimdi yapmıyor yani öyle mi :D
S400 leri ben mi aldım rusyadan Amerika niye parasını verdiğimiz f35leri vermıyor. Azerbaycan karabagi aldığında ermenilerin tepesinde bizim silahlarımiz vardı. Suriyede bizim askerimiz boy gösterdi. Bunlar onları kudurtmaya yeter sebepler
Tamam kuduruyorlar onlarda
Peki söyle ozman ne istiyolar yıllardır bir avuç toprağımızdan
Alamanya bizi gısganıyor.
Çobanda bile iphone gördüm ne fakiri 😂😂😂😂
Hepsinin su katılmamış birer aptal olduğu.
Bunlar hep dıj güçler :D
Az gözlerini, algılarını açmalarını.
Vatan hainlerinin Allah bls versin deriz nankör hayvn lar
Ayıp şeyler söylemek istiyorum
IQ seviyesi ortalama%90 olan bir ülke gelmiş burada ekonomi tartışıyor 🙂
Ayy Icim parcalanadi ya 😔 Offf
Hadi inşallah prclanr
Abi şimdi fırsatçı da çok. Tamam ekonomi iyi değil ama insanlarımız çok çakkal. Nerede beleş varsa bizim insanlarımız oradalar.
Cahiller demek isterim
Yürüsün gitsin derim.
Suratlarına tükürmek isterdim
Hihim mükemmel deyip geri kalani dinlemiyorum.