Türkiye, "Ermeni soykırımı" tanımını kullanan ABD'ye gerekli tepkiyi neden gösteremiyor?

Önüne geçenden açıklama geliyor patronlar dünyasından, siyasi parti vekillerinden, liderlerden ama ciddi ciddi bu ABD'nin küstah tavrına net adım atılacak mı acaba.. En azından bunda kararlı olurlar ama oda zor gibi..

AKP iktidarı büyükelçiyi sınır dışı edip, ya da incirliğe bir yaptırım düşünüyor mu acaba? Böyle sessiz kalmaları başımıza başka belalar açacak ileride.
Türkiye, Ermeni soykırımı tanımını kullanan ABDye gerekli tepkiyi neden gösteremiyor?
Türkiye, "Ermeni soykırımı" tanımını kullanan ABD'ye gerekli tepkiyi neden gösteremiyor?
Cevapla