AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
149Cevap
ABD başkanı sarı saçlı tombul bir amca değil miydi ne zaman zayıfladı bu adam? saçları da beyazlaşmış.
Hiçbir şey yapamayız
Ekonomik olarak gücümüz yok ne yazıkki
Adamlar 6 ay çelik ambargosu yaptılar
İçimizden geçtiler
Kendinin ne bok olduğunu da biliyoruz. Yanina gelen Gazi’ye cevap veremeyip susturdu. Katil dedi halkı buna.
İlk önce kendi yaptiklarina baksınlar sonra başka ülke nin işlerine karissinlar kendi halkina şirin gözükmek için boş boş söylemler sadece
Kendi tarihlerini temizlemek için bizim yapmadığımız bir şey için suçluyorlar. Sizin soyunuz bşke belli değil.
Her sene ayni muhabbetleri duymaktan sikildik. Yok mu bunun bir caresi. Bize ne abd baskaninin agzindan cikacakmis cikmismis hersene bunedir karsedim
Pek etkileyeceğini düşünmüyorum. Gündemde böyle bir şey olduğu icin (yalanda olsa) söylemek için söylemiş.
Böyle devam eder. Abd tarafından mal varlığıyla tehdit edilen bir adam ne yapabilir? Sözde abd karşısında ezilen ecevitin yaptığını yapacak babayiğit mi var ülkede. Eser gürler olan bize olur.
O güzel insan kendilerine baksın, biz ermenilere katliam yapmadım. asil ermeniler yaptı ama bu kanu bozuk usd. liler az kızılderili öldürmediler ha ermeni ha amerka hepsi aynı bokun soyu
Ulen ben o güzel insan yazmadım ki onun bunun çocuğu olarak yazdım
Ermeni soykırımı tamamen yalan bu iddiaları destekleyecek bir veri yok zaten Ermenilerin kendilerini acındırıp Türkiye'nin iç siyasetine karışmak için söylüyorlar. Önce kendi hükümetlerine baksın o Ermeniler
Abd üsleri kapanıcakmı kapanmicakmı bi tek bunu merak ediyorum
Alın size Bide'nın Türkiye dostluğundan bir örnek (!)
Soykırım müslümanlara yapıldı ama o kadar toplu mezar var kanıtları ile
Chp nin İstanbul il başkanı da soykırım diyor nolmuş yani. Önce içimizi temizleyelim
İyi oluyor iyi
Amerika'yi ilah bilen angutlara kapak oluyor bunlar...
Türkiye güçlü bir ülke olsa bunu söyleyemezlerdi :D
bundan önce bir amerika-türkiye ilişkisi var mıydı ki bundan sonra olsun?
Beyni yok bu herifin ya. Giden ne ki gelen ne olsun.
Büyük elçiyi çağırıp, ekonomik ilişkilere kısıtlama vermek yaparlar mı yapazlar.
İlişkiler aynen devam eder etkileneceğini sanmıyorum ABD hep küstahtı hepte küstah kalacak
ABD ile zaten kotuyuz gozun ustunde neden kasın var konusu o yuzden takılmıyorum
Bizim cumhurbaskani kadar kimse gomemez cumhuriyeti 😀👍
İlişkiler nereye verilir bilmiyoruz ama, öncelikle kendi geçmişlerini gözetlesinler.
aynennn devamm. hayır aksini söylemesini bekleyecek kadar saf mıydınız anlamıyorum ki
trump durduk yere böyle yapmıyordu keşke kazanmasaydı bu it
Amerikalı General Harbord raporundan haberi yok galiba.
Oda bir şey mi içimizdeki CHP İstanbul il başkanı Canan ve HDP de aynısını diyor
abd bunu söylüyorsa artık düşman türkiye olmuş demektir
İşte adam gibi yönetici olmazsa amerikaya minnet eder ağzının içine bakarsın onlarda sicar agzina
Bencede 😀👍
Merak etmeyin sadece bizim tartışmamızla kalır belli bir süre sonra sürekli olduğu gibi unutulur
Bizimde hakkımız yenmesin bizde hak yemeyelim soykırım oldu ama vardır haklı sebeplerimiz
soykırımın olması için gerekli şartları araştır arkadaşım.. 2021 yılında 2.9 milyon nufüsu olan bir ülkenin 105 sene önce ki nufüsünü türkler tükürüğü ile yok ederdi. önce "soykırım" kelimesinin terim anlamını öğren.
Aynen senin babanın söyledikleri doğru senin arsştırmaların doğru biz zaten cahiliz yeter ki birinizden farklı görüşe sahip olalım
amerika başkanlarının her sene bu konuya değinmesi çok saçma değil mi? acaba yaşanan diğer yüzlerce katliamı, soykırımı gündeme getiriyorlar mı?
Bundan önce nasıldı ki ilişkiler koparıp atmak lazım iyice sıktılar bunlar
Pazartesi dolar 10 lira olur. 3 mayısta 20 liraya gelir.
Kendileri de japon soykırımı yapmadı mı 2. dünya savaşında? Ben mi yanlış biliyorum?
Ayrıca soykırım yaptıysak da yaptık onlara ne
afrikanın içinden geçtiler, yetmedi kızılderilileri bitirdiler..
horoz gibiler..
ayakları. ok içinde ama şen şarkılar söylüyorlar..
Buna soykırım diyenler kızılderelilerin derilerini yüzükleri kelle başına ödül verdikleri heslenemesin diye dağdaki hayvanları zehirleme gibi geçmişi verken bize soykırımcı diyorlar. Kamera şakası gibi
Sanırım Biden da Türkiye'deki gerçek gündemi (!) değiştirmeye çalışıyor..
Türkiye'ye yapılan saldırılara "Dıj güçler" diye alay edenler nerdesiniz?
Bunak kardeşim ya bildiğin savaş açtı şerefsizler ötesi yok ya çocukları
Türkiye'nin kabullenmesi kimsenin umurunda değil abd lobileri kabul etmişse eğer Türkiye tazminat ödemek zorunda kalacak ve ermeniler Türkiye'de bulunan topraklara dava açabilecek. Gibi gibi...
😄 😄
Çpl beklerler
Türkiye yıllardır geçiştirme çabasındaydı zaten...
Sorun orda beklemiyorlar
Geri gelmiş
kimsenin t. ş. ğı yetmez o tazminatı biz ödetmeye
Ben de ödeneceğini düşünmüyorum ama şu an gidişat o yönde keşke biraz alttan alsaydık Biden'i efeleneceğimize
türkiyeye birşey olacağı gün gerçek sahipleri çıkar ortaya.. gidişat gidişat deyip kendimizi parçalamayalım.. batıda bu karamsarlığa düşüp ülkemizden nefret etmemizi istiyor zaten..
O kadar umutsuzum ki... Ama böyle düşününce de haksızlık ediyorum gibi atalarıma. Cidden karmakarışık bir hal
olacaksın tabiki çünkü sana dogdugundan beri herkes korku aşıladı.. kimse sana korkunun bir put oldugunu söylemedi bir kere hayata geliyorsun ama onuda korkuyla harcıyorsun bosyere
Bunu geçtim genel olarak Abd ile yolları ayırmamız lazım
Avrupa insan haklari mahkemesinden kapi gibi delillerimiz var
Halen devletin yetkili isminden bir açıklama yok. Ciddi adımlar atılmalı. Tabii bu ekonomiyle ne yapılabilirse.
Buda yeni geldi hemen karıştırmaya başladı her şeyi kimsin olm sen? . d
Her sene 24 Nisan 'da bu adamlar ne diyecek diye ağızlarına bakmaktan bıktık. Dibimizde olan bir ülkeyle senelerdir olan bir sorunu artık bı şekilde çözmemiz gerekiyor.
Asıl soykırımı bunlar ve bunun gibiler yapmıştır kızılderilli yaptıklarını örnek verile bilir
Ermeni soykırımı diye bir şey yoktur, olamaz!! Ama.. olabilir de..
Aptal mısın olabilir ne demek o itler hamile türk kadının karnından canlı canlı cenin çıkardı, türk çocuklarının derisini yüzdü embesil
bidenin awk orrrr ç onun bi tarafı acıkmış piçin yağlı kazzık istiyo avradını s tiğimin
Yorumlara baktım da anlaşılan her şey gibi bunun da sorumlusu kılıçdar olacak.
Iktidarda ecevit veya erbakan yokki gerekeni yapsın...
Asıl soykırımı ermeni çeteler yaptı. Abd zaten düşman ülke pyd pkk destekliyor. İlişki bozulursa bozulsun haddi bildirilmeli
Gerçeğin ne olduğu onların umrunda değil ki zaten tek dertleri Türkiye'nin yükselişine engel olmak sadece Azerbaycan'ın Karabağ Savaşı'ndaki başarısı bardağı taşıran son damla oldu anlaşılan
Aynen öyle. Onlar tamam da Türkiye içinde onların agzı ile konuşan hainler ne oluyo
Dıj güçler diye akıllarınca alay ediyorlardı.. boşuna dememişler bir musibet bin nasihatten efdaldir diye
ABD aklınca bizi oyuna getirecek de biz eski Türkiye değiliz anlamadılar gitti
önce kendisine baksın, turan birliği şart arkadaşlar
Siyasi oyunlar işte kışkırtma yapılıyor. Her zamanki gibi
Eğer soykırım yapmış olsaydık bunu bilen çok az kişi olurdu
Herkes kendi tarihine baksın derim o servet abd topraklarından gelmiyor
kadını fahise erkegi abaza olan bi millet amerika, yaptiklari katliamlari herkes biliyo
Bir söz söyledi diye koca iki ülkenin ilişkilerinde belirgin bir değişim olmayacaktır..
Goz dagi veriyor. Ama keno tarihine bakmiyorlar. Abd insanligi soykirim yapmistir