Covidin görüldüğü zamandan bu yana sahalarda olan bendeniz gizli üye tüm sorularınızı cevaplamaya geldi. Çok fazla korona sorusu görünce soru açıp toplu soruları cevaplamak daha mantıklı dedim. Bu hastalıkla süreçle ilgili veya aklınıza takılan şeylerle ilgili tüm sorularınızı sorabilirsiniz
Filyasyon ekibi ayağınıza geldi. Korona ile ilgili sorularınız nelerdir?
Sormak degil de , fikirlerimi belirtmek istiyorum. Ben maskenin de mesafenin de vs yalan olduguna ve korumadigina inaniyorum. Tek yolu var bu illetten kurtulmanin o da asi. bir yildir resmen maymun ettiler bizi. Yasak, serbest... yasak, serbest.. bu bela bitmez toplumun cogunlugu asi olup bagisiklik kazanmadikca.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aşı kurtulmanın yolu değildir 2 aşısı da olmuş pozitif vakalar da çıkıyor maalesef. Maske çok etkili ve mesafe de öyle. Aynı evde karı koca biri negatif biri pozitif çok gördük
Çay kahve ikram etmek isteyen çıkıyo mu? Fantezi dolu olanı var mı? 😜
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet genelde yaşlı kesim zorla bişeyler içirmeye yedirmeye çalışıyor 😂 o da onlara hizmet ettiğimiz için minnet duyduklarından dolayı kötü niyetli değil