Beklediğimiz haber geldi arkadaşlar😄 nereye gitmek istersiniz?😍 Ben sanırım Los Angeles, Beverly Hills❤👠💅💋 Haber kaynağı: Cumhuriyet gazetesiHayallerimin şehri L. A💙🌴 #kendalluçmuşke
Kendi ülkemizden nefret falan etmiyoruz arkadaşlar kendi ülkemizi bo’k gibi hale getirenlerden nefret ediyoruz, doları 2’den 8’e çıkaranlardan nefret ediyoruz, asgari ücreti arttırmayıp kendi maaşına zam yapanlardan nefret ediyoruz, Milleti muhtaç duruma getirip sonra yardım yaparken reklam yapanlardan nefret ediyoruz, eğitim sistemimizi mahvedenlerden ülkedeki işsizlere çözüm bulmayanlardan nefret ediyoruz, adaleti kendi çıkarları için kullananlardan nefret ediyoruz. Türkçü doğdum Türkçü öleceğim amma velakin bu ülkenin bo’k gibi bir geleceğe sürüldüğü gerçeğini değiştirmez. Türk olmaktan gurur duyuyorum, duyuyoruz ama burda yaşamaktan nefret ediyoruz. Benim babam profesör onca yıl okuyor ediyor herkesten daha çok çalışıyor ve aldığı maaş Amerika’daki asgari ücret. 2200 dolar. Bunu biliyor musunuz? İşte bu yüzden Türkiye’de yaşayamayız bütün emeklerimiz çabalarımız boşa gidiyor hayallerimiz yok oluyor. Allah bu ülkeyi bu hale getirenleri en büyük cezalarıyla cezalandırsın inşaallah
Yorumlara göz attım kısaca. Bazı embesiller soruyu gerisinden anlamışlar. Gitmek isteyenler türkiyeyi beğenmedikleri için gitmiyorlar. Ülkeyi yaşanmaz hale getirdikleri için gitmek istiyorlar. Bazı peceteden üreyenler de haberin yayınlandığı gazeteyi suçluyor. Sorgulamadan araştırmadan yoksun tayfaya koyun sürüsü deyince kızıyorlar. Bir dakikanı almaz, yalan haber olduğunu tespit edersin, çatır çatır cevabını verirsin.
Mesela buradaki videoyu da cumhuriyet gazetesi uydurdu galiba.
"Şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda". Bu topraklarda binlerce milyonlarca şehit kanı var ne için bizler için. Onlar ölüme gitmiş gelecek nesillere bu toprakları bırakmak için. Bu topraklar bırakılır mı. Açliktan ölsek bile bu topraklar terk edilemez edilmemeli. Gidenlerede yazıklar olsun. Asil Türk evladı titre ve kendine gel.
Türkiye'nin onlardan kurtulmaya ihtiyacı var insanlarının bir yere gitmesine değil. 19 senede ülkeye verdikleri zarar 50 senede düzeltilemeyecek cinsten.
Aynen bi defolun gidin ülkece rahatlayalım. Vatan haini k. pek dolu nede olsa vergilerimizden maaş alıyorlar b. k yesin vatan hainleri haram zıkkım olsun hainlik yapanlara bu topraklarda onca şehidin kanı var onların yüzü suyu hürmetine sen hainleri defet yarab fırsat verme vatanımızı bölmelerine nasip etme bu topraklardan bir lokma ekmek yemeye şu mübarek Ramazan’ın hürmetine amin.
Dunyanin yarsn i gezdim islerimiz nedeniyle Tukiyeyi begenmeyenler dunyayı bir görmelerini isterdim dunyanin sanayi devi ulkerde bile arka sokaklarinda gece isyerleri insanlar soyuluyor sizler tv lerden şatafatlı lüKS şehirlerini görüyorsunuz birde arka sonelerini görseniz paralarının değerli olduğu için herkes merak ediyor o ulkerde yaşamak bizim ülkemizden cok zor bizde maaşın üçte birni kira veriyorsan orada maaşın yarısı kira her sey cok pahalı orda geçinceksen aldigin yetmez sana
Dünya haritasından yer beğensin ben onun biletini keserim!!! Atalarımın Çanakkale’de Sakarya’da Afyon’da Anafartalar’da İzmir’de bağımsızlık savaşında akıttıkları kutsal kanları ile suladıkları bu toprakları asla terketmeyeceğim ve hatta Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün söylediği gibi silahımı elime alır fişekliğimi göğsüme dizer bulunduğum en yüksek tepeye çıkar orada tek başıma gaffura karşı son mermime kadar vatanımı savunurum Ben böyle bir kültür ile yetiştirildim
Yaşamam diyenlerin değil de halkını yaşatmayı beceremeyenlerin biletini alıp şutlamak lazım. Daha bu sabah eşine cebindeki son 12 lirasını bırakıp intihar eden işcinin haberine uyandım. 2023 uzatmalı biletini halk şimdiden kesti zaten 👌🏻
Gönderse keşke bizi 😇🤣 Memleketime dönerim o zaman ya da amerikaya New York veya SAN francisco ya gidebilirim.. SAN francisco yu çok sevmiştim gezinmedik yerini bırakmadık gittiğimizde..
Başkanım size kurban olurum ben bu ülkeyi hak etmiyorum nankörün tekiyim yaptırdığınız hastane ve metroların değerini bilmiyorum nolur beni yeni Zelandaya sürün
Ülkemi bırakıp gidecek kadar aptal değilim. Kaynağı cumhuriyet olan bir gazateden ne beklersin ki? Bu vatanı biz parayla almadık kanlarımızla aldık. Vatanına değer vermeyen o batı hayranları en kısa sürede gitsinler ülkemizden.
doğuya mı yönelsin millet deve sidiği mi içsinler kızları kadınları toprağa mı gömsünler elindeki telefon batının icadı adamların ilimleri var sende ne var
amerikada önceden yaşamış biri olarak söylüyorum ben tekrardan gidip yerleşicem türkiyeye yazları tatile geliceğim sadece abd başka cennet gibi ülke toz yok çamur yok yağmur yağdığı zaman birikinti yok insanları saygılı kültürlü herşey ucuz bi tek sağlık sistemi pahalı o konuda türkiyenin sağlık sistemini beğeniyorum
Bizi o kadar çok seviyor ki yere göğe sığdıramıyor. Acaba nereme sığdırsam, nereye koysam diye düşünüyor. O kadar gönlü dolu ki yer yok. O yüzden kırmadan biletinizi alın diyor. Herkes yanlış anlıyor arkadaş :)
Ben amerikadan sıkıldım gerçi bir sürü görecek yer var ama ben hiç oraların insanı değilim. Uzak doğu insanıyım. Gidip uzak doğulu erkeklere kılıcınızı bana batırın diyeceğim. Kimono giyip matcha çayı içeceğim.
Türkiye'yi yaşanılmaz kilanları, halkı soyanları, milli değerleri yok edenleri, halkın malını müteahhitlere peşkeş çekenleri, arap despotlar gibi saraylar yapıp açlıktan, işsizlikten, haksızlıktan intihar edenleri görmeyenleri göndermek gerek.
Ülkemiz gibi bir yer yoktur derim ama bu durum çoğu insanlarımız şu an daha iyi geçinmek ve gelecekten kaygı landıklari için şimdi deseler ülkenin yarısı gider ben alaska derdim
Ailecek göndersin 😄 giderim lakin geçen belediye gönderdide kimse dönmedi zaten Hoş giden gelmezde oda boş ülkeyi yazlık olarak kullanır kışında vergi cenneti ülkesine gider
sadece biletse gidilse ulkede ınsan kalmazdı adamlar ulkesıne yoldan geçenı almıyorlarkı 50 tane madde sunuyor sana sunu sunu yapcan dıye yoksa gelemezsın dıyor
Türkiye'de yaşayamam diyen insanların bunu demesine neden olan sizsiniz. Siz gidin biz sizin bilet paranızdan tutun, konaklama ve barınma ihtiyaçlarınıza kadar her şeyi karşılarız!