Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde iftar! Mantıklı buluyor musunuz?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde şehit aileleri ile iftar yapmış. Böyle bir dönemde hiç mantıklı bulmadım. Devlet büyüklerinin örnek olması gerekmez mi? Siz neler düşünüyorsunuz?
Evet, gerekli tedbirler alınmıştır
Hayır, böyle bir dönemde ne gerek var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde iftar! Mantıklı buluyor musunuz?
Cevapla