Vaka sayılarının gerçeği̇ yansıttığına inanıyor musunuz?

Geçen yıl yaz döneminde 1.000-1.500 vaka veriyorlardı. Koskoca Türkiye'de bu kadar az günlük vaka olmaz dediğimde herkes bana karşı çıkıyordu. Aralık ayında rakamları yeni formatta açıklamaya başladı Sağlık Bakanlığı. Bu sefer de 50.000'in üstünde vaka açıklamaya başladılar. Ben bu sayılara da inanmıyorum. Sizce neden birdenbire bu kadar yüksek rakamlar açıklanmaya başladılar. Dünya genelinde vaka sayısı son iki ayda günlük vaka sayıları yüzde 50 arttı. Biz de ise yüzde 1000. Şu an dünyada en çok sokak kısıtlaması uygulanan ülke Türkiye. Sizce bu toplum tıpkı 70'li yıllardaki bir sıkıyönetim düzenine mi alıştırılıyor. Yasakları neden bu kadar benimser olduk sizce?
Vaka sayılarının gerçeği̇ yansıttığına inanıyor musunuz?
Cevapla