Ceza yazılan minibüsçü ''Artık kaldıramıyorum, alın güle güle kullanın'' deyip aracı bırakıp gitti. Vatandaş ne kadar sabredecek?

İstanbul Maltepe'de fazla yolcu aldığı için minibüsüne ceza yazılan minibüsçü ''kaldıramıyorum artık, bittim ben'' diyerek aracının garaja çekilmesini isteyerek ''güle güle kullanın'' deyip minibüsünü bıraktı...

Ülkede her kesim ciddi ekonomik sıkıntılar yaşıyor. Devlet ise hala vatandaştan sabır bekliyor, hatta liderler altın döviz varsa bozdurun diyerek vatandaşın eline bakıyor... Her gün cinnet haberleri, her gün şiddet haberleri, intihar haberleri...

Bu gidiş nereye kadar, bu sabır nereye kadar gider sizce?
Allah hepimize sabır versin...
Allah hepimize sabır versin...
Ceza yazılan minibüsçü ''Artık kaldıramıyorum, alın güle güle kullanın'' deyip aracı bırakıp gitti. Vatandaş ne kadar sabredecek?
Cevapla