Soru başlıkta , zorunlu ihtiyaçlar ya da durumlar harici koronayı göz önüne alarak restaurant/kafe/avm gibi toplu alanlara gidiyor musunuz?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır, normalleşme başladığından beridir gitmiyorum. Martın ortasında mahalle içindeki bir lokantaya yemek yemeye gittim. Zaten hiç müşteri yoktu ve o vaktin tek müşterisi bendim. Ondan sonra gitmedim. Çarşı, kalabalık yerlerden uzak duruyorum.

Şimdi verilen cevaplara baktım genellikle kimse gitmiyor muş doğrusu hayret verici bir durum var ortada hiçbirimiz gitmiyorken bu cafe ve restoranlar nasıl dolup taşıyor anlamış değilim.
Ayrıca İsmi lazım değil ünlü bir kafe zinciri olan firmanın şubelerinin önünde, onlarca metre kuyrukta insanların sıranın kendilerine gelmesini beklediğini bir çok defa gördüm bu süreçte. İstiklal Caddesi’ndeki kalabalığın eskiye oranla hemen hemen aynı olduğunu gördüm. Çarşıda pazarda kaynayan insan Seli’ni gördüm.
🙏🏻
Zaten avmye gelen ziyaretçilerin %90 ı da "İlk kez dışarı çıktım" oluyor. Madem herkes ilk kez çıkıyor bu gelen topluluk kim Allah aşkına gören de balkona bile çıkmadan evde oturur sanar hep yalan dolan 😂
Cevap
47Cevap
koronadan öncede evden çıkmıyordum
şimdide çıkmıyorum
ben ev kuşuyum
benim gibi olun
hastalanmayın asdbasjd
kamu spotu gibi oldu asjdknasd
Cafeye falan kesinlikle gitmiyorum. Son 1 senede sadece yaz aylarında bir kaç kez gitmiştim vaka sayıları düşükken.
Tabiki hayır. En son doktora gitmek zorunda kaldım o kadar. Sosyal çevrem yok ama olsa bile bulussaydim eğer açık alanda bulusurdum
Ne zaman gitcez acaba zaten akşam 7 de kapatlılıyor Pazar da tamamen kapalı yani gidecek bi zaman olmuyor
Ben gidiyorum rahatça takılıyorum. Geçen yıl korona yok derlerken ben Şubat 'ta atlattım. Yani bağışıklık kazandım.
gitmedim ama gitmeyi çok istiorum iskenderin tadını unuttum
Sadece 2 3 kere kafeye gittim zaten boştu onun haricinde 1 yıldır falan sadece okula gittim
Geçen yıl Mart ayından beri hiç cafeye kahveye filan gitmedim. Eskiden de cafeye pek gitmezdim zaten genelde kahvehaneye giderdim. Virüsten sonra onu da bıraktım
Kafeler açık olsa bile gitmemek gerekiyor herkes kendini korumak zorunda
Zorunlu çıkış dışında kafeye uğramam. Asıl işim neyse onu halleder vakit kaybetmeden eve dönerim
Ben korunmak zorundayım zaten işim yüzünden akşama kadar çocuklarla olduğumdan cafe vs gitmiyorum 😞
Annem evde çok sıkılıyor bundan dolayı sık olmasada ara ara avm gidiyoruz
Hayır gitmiyorum
Toplu taşıma bile kullanmıyorum
Riski arttırmış oluyorum o yüzden gitmemek daha iyi
1 seneyi aşkın bir süredir avm vb mekanlara gitmiyorum zaten para tuzağı ve ayrıca zaman kaybı... online alışveriş hem hesaplı hem avantajlı
Normal dolaşmaya çıkıyorum hep ama hiç bi yere gidip çay içmem salak değilim bi çaya 4-5 TL verecek evde içerim kafelere normalde de gitmezdim
Pek gitmiyorum, ama şu iki gün ve önümüzdeki hafta güzel planlarım var. Buna ihtiyacım var.
Geçen sene marttan beri gitmedim gidecek kadar salak değilim
hayır, hijyenik olup olmadıklarından emin olamıyorummm ki
Cevabımın bir kesinliği yok aslında zorunluluk yokkende çıkıyorum evet ama ayda 1 falan anca.
Normalde de çok fazla kafelere giden birisi değildim. Koronadan sonra da bu durum sıfıra indi.
Hayır ya vakalar bu insanlar yüzünden artıyor zaten
Biz her gün karantina var gibi yaşıyoruz
Hayır ama artık keyfi istesekte artık yararı yok
Normal zamanda bile gitmiyorum hiç bir yere
millet kafati yedi evde tabi çikacak ya
Kafelere bu ortamda gidenlerin aklına...
Gitmiyorum diyen harbi yalancıdır teşekkürler
Hiç daha kafe vs gitmedim
Okula gidiyorum 3 aydır
Korona müddetince 1 kez bile gitmedim..
İş ve okul hariç hiç bir yere gitmiyorum
Yaw, sakat.. hala sakat, ve hep öyle olacak.
Ben dışarı çıkmaktan da nefret ediyorum.
Gitmemeye gayret ediyorum
Gitmiyorum normalde de gitmiyordum zaten
Hayır.
Keyfî olarak gittiğim bir yer yok.
Çok sık olmasa da haftada 2 3 gidiyorum
gidiyorum tabii, şu an dısardayım misal
Senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum
Uzun süre oldu bi cafeye gitmeyeli
Ben hiç bir yere gitmiyorum.
Açık degil burda
Yok gitmiyom
Ama cafelere disarda yalniz geziyom
Gitmiyorum
ben tek tabancayım
çünki koronoya inanmıyorum
Vakalar arttı gitmek saçma
Hayır malesef
Hayır
Spora bile gitmuyorum
Çok nadir.
Hayır gitmiyorum
Gitmiyorum
Hayır.
Evet
Hayır gitmeyi tercih etmiyorum
en kısa sürede pandeminin bitmesi için gitmiyorum
Hayır gitmiyorum.
Elbette gitmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?