Bugün babamın dükkanına gittiğimde Türkiye gazetesinde bu yazıyı gördüm ve sinirimi bozdu bu yazı haklarımız insanların vicdanına mı bırakılıyor cidden ailecek akp liyiz ama artık iyice gözümde düştü artık ilk oyumu boş aticam sanırım kötünün iyisi dedik ama oda bozdu.
Recep Tayyip Erdoğan: "Kadın hakları kağıtta değil vicdandadır" haklarımız vicdana mı kaldı?
Boş oylar iktidarda kim varsa ona oylar gidiyor bu birincisi ikincisi de Erdoğan'ın ilk söyleşisi değil kadınlara daha önceden de söylediği seyler vardı akp cemiyetinden de oyle