Olay kadın hakları değil insanlık olabilir mi sizce?

Ben Fatih surlarında yaşanan korkunç olaydan etkilendim sadece ben değil herkes öyle son yıllarda öyle şeyler oldu ki artık güvende olmadığımızı falan hissetmeye hatta farkına varmaya başladık ve bu konu hakkında hukuksal anlamda ciddi yaptırımlar olması gerek (diyoruz da sesimizi kim duyuyor?)

Türkiye değil dünyanın bir çok yerinde böyle olaylar olabiliyor beni derinden sarsan iki olay var birincisi Afganistanda vahşice katledilen Farkhunda Malikzade diğeri ise 44 gün işkence görüp öldürülen Junko Fruto şimdi gelelim mesele kadın hakları değil insanlık dediğim yere cidden insanlığımızı kaybettik dünyanın bir yerinde gerek ülken olsun gerekse başka bir yer böyle bir olay yaşandığı zaman insanlar rahatça bana ne diyebiliyor ayrımcılık yapabiliyor sen böyle konularda cinsiyet ayrımcılığı veya ırkçılık falan yapamazsın aman zaten benim ülkemden değilmiş falan diyemezsin çünkü bu vicdan meselesiyle ilgili sosyal çürümeyi sadece ülkemiz yaşamıyor dünyanın en büyük sorunu bu

Umarım bir gün kaybettiğimiz insanlığımızı buluruz zor ama belki

Güncellemeler
1 yıl
Umarım anlamışsınızdır ne demek istediğimi anlamayanı da salın gitsin
Olay kadın hakları değil insanlık olabilir mi sizce?
Cevapla