Gazetecilerin 8 Mart Kadınlar Günü’nde röportaj yaptığı Hatay'da Asri Mezarlığın en eski çiçekçilerinden Gülseren Bozkurt, çiçek satarak çocuklarını okuttuğunu, kızının ise halen İngiltere'de bulunan Oxford Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde 5 yıldır eğitim gördüğünü anlatmıştı, haber büyük ilgi görmüştü...
Hayırseverler Gülseren Bozkurt'un kızı Merve Bozkurt'a burs vermek istedi. Ancak Merve Bozkurt’un Oxford Üniversitesi'nde eğitim görmediği ortaya çıktı. Annesinin yurtdışında eğitim gördüğünü sanıp para gönderdiği genç kızın, ailesinden uzakta uzun süredir İstanbul'da yaşadığı ve hiç yurt dışına gitmediği ortaya çıktı...
Bu hikayede yalanlar ile kandırılmış bir anne var... Ama benim takıldığım; Kızım madem bir yalan atıyorsun da yurtdışında okuma yalanı nedir, hele bir de Oxford'da Tıp Fakültesinde okumak? :)
Yalanın da bir sınırı olmalı mıdır sizce de? 2 gün bu haberi izledik, helal olsun dedik :)Haber için tıklayınız
''Çiçekçi kadının Oxford'da okuduğunu sandığı kızının İstanbul'da emlakçıda çalıştığı ortaya çıktı'' Yalanın bir sınırı olmalı mı?
Çok üzüldüm ben anneye. Görümcem de yıllarca annesini ODTÜde okuyorum diye kandırmış evli bir adamla dost hayatı yaşamış. Ortaya çıkınca silmişler kızı. Kayınvalidem öldü kızı cenazesine gelmedi. Var böyle evlatlar.
Bilmiyorum ki evlenmiş başkasıyla sanırım. Çocugu olmuyormuş falan. Ben hiç tanışmadım kaç yıllık yengesiyim ama sjsj abisi de reddetmiş zamanında. Arayı düzelteyim diye biraz uğraştım ama sülalece manyak oldukları için sonradan vazgeçtim.
Gençlik hataları hayat boyu yüzlerine vurulmaması lazım. Gerçi haberdeki kız baya koca kadın ama görüncem daha cahilmiş yani. Affedip unutmak yerine silmiş gaddarlar
Vay arkadaş, film gibi hayatlar. Gerçi kendi tercih etmiş kendi yaşamış, pişman değilse kime ne. Olan aileye olmuş, aile kavramını kaybetmiş. Çay dolduruyorum sen devam et :)
Yani hoş değil tabi yalan söylenilmesi falan ama aileler de biraz affedici olmalı bence. Bence o da mutsuzdur arkasında bi ailesi yok. Gerçi ben bi defa haber gönderdim darda kalırsa beni arasın falan diye ama ailesini silen beni skler mi de mi sj
Biraz önce okudum gerçekten anneye yazık. Anneler çocuklarını koşulsuz severken bir evlat nasıl bu kadar büyük bir yalan söyleyebilir ki.. Sanki okuyamamak dünyanın sonu.
Kız yalanda çığır açmış valla bari yakınlarda bi yerde okuyor görünseymiş.
Anne bir yalana sığınıp hayata onunla tutunuyordu, şimdi acı gerçek ile karşılaşınca ne enerji kalmıştır ne de heyecan... Haberi okuyunca bende onu dedim; kızım illa büyük sallayacaksın da madem, o zaman Boğaziçi de İTÜ filan de. Oxford'a kadar nasıl uçabildin...
Demiştir de, şöyle düşünelim. Bizim ülke şartlarımızda bir insanın çıkıp da kızım/oğlum Oxford'da okuyor diyebilmesi için o insanın nasıl bir kriterde olması gerekir :)
Belki bunun yalan olduğunu bilenler de anneyi idare ediyordu. Çok üzüldüm kadına saf yerine koyulmuş resmen. Halbuki ekmeginin peşinde çalışıyor kadın yazık.
Evet o da olası.5 senedir okuyor diyor bir de, anne de kendi halinde hayata devam eden tutunmaya çalışan fedakar bir anne. Zaten o saflık olmasa nasıl kandırsın. Hani nerde foto, hani nerde bi belge, yok... Bilenler de biliyordur, idare ediyordur. Ama bir de kadının parasını almış hep, o da çok kötü bir durum...
Kardeşim tv lerde boy boy gösterilen röportaj yapılan bir habere de insanların inanması normal. Haber kanalları kendini tartmalı, misal işleyen bir mekanizma olmalı ve şu haberi araştırmadan halkın önüne sunan haber kanalları cezalandırılmalı bence...
Kız seneye Hatay Devlet Hastanesinde işe başlayacaktı, her şey yalan olamaz Lili, ben bazen inanmak istiyorum, yalan da olsa inanmak istiyorum, kandır beni :)
Kız aslında istediği hayatı yaşamak için yalan söylemiş. Şimdi bu yalan başkalarına göre suç, ona göre doğru idi. Söyler misin bir insan neye göre... neyse boşverelim bize ne ya. Biz kendi hayatımıza bakalım 😅😂
Yalan iyi bir şey değil de, Oxfordda okuyorum deme yahu bari. Oxford kim bu kim :) Bakalım Lili, bakıyoruz da bir şey değişmiyor. Bizim hayatımız ''ne kadar dönersen dön g. tün hep arkadadır'' felsefesi gibi :)
Annem anlatmıştı köyde bi kızı ailesi okusun diye eskişehire yolluyor kız adamın birine kaçıp kuma oluyor. zaten köyden üniversite okusun diye yollanılan ilk kızmış. Annemle teyzemin sınava girceği yıla denk geliyor olay o zamanlar köyde ne kadar kız varsa sadece üniversite sınavına girebilmiş evlendirmişler hepsini annemin aklına geldikçe bizimde başımızı yaktı or*spu der.
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > ''Çiçekçi kadının Oxford'da okuduğunu sandığı kızının İstanbul'da emlakçıda çalıştığı ortaya çıktı'' Yalanın bir sınırı olmalı mı?