AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Diş hekimi haksız. Mesleği bıraksın o zaman bu ne saçma şey..
Vatandaşlara buradan tavsiyem.
Doktor size acımıyor ise siz de ona acımayacaksiniz.
Kıyamet yaklaştı sonumuz iyi değil bu nedir bu nedir ne hallere geldi bu millet öldürmeler neler neler inanılmaz ya inanılmaz valla korkuyorum artık kime güvenicez
refleks diyecemde sonraki davranışları hiç normal değil meslekten alınmalı..
Az degil mi o ceza? İdam edilse daha mutlu olursunuz belki.
Yani vurmak hiç bir zaman savunulmaz belki ama insanoğlu elbet anlık sinir ile böyle tepki vermiş olabilir sinir anında olabilir ama süreklilik varsa bu iste kasıt vardır ayni halis Karataş atına anlık sinirle verdiği tepki gibi
Memlekette herkes ruh hastası olmuş;
İşsizi, çalışanı, cahili, okumayanı, kadını, erkeği, anne baba, eş, sevgili ayırmaksızın herkesin psikolojisi bozulmuş ve herkes şiddete eğilimli birey olmuş... Aman dikkat...
Elini ısıran çocuğa anlık refleksle bir tane tokat vurmuş olması çok da anormal bir tepki değil. Yanlış bir hareket, çocuğa şiddet uygulamak her halükarda kabul edilemez bir davranış ama adamı darağacına götürmemek gerek.
Hayır vuramaz, hiç Bir Zaman çocuklar dövülmesi, onlar bu dünyanın çiçekleri,
doktorlarada hak vermek gerek millet dışarda fing atarken onlar bütüngün hastanede sinirleri bozuluyor
Karşısındaki 5 yaşındaki çocuk. Haklı değil tabii ki.
Korkunç Ya
Kanyak ruh hastası
Insaah hapse girer
Bana normal geldi şimdi , ama yapmaması gerekirmiş tabi hakim. olmaliydi sinirlerine
Bu doktorlar daha bize katlanamıyor, çocuklara nasıl katlanacaklar 😅
Yeterli gerekce ne la? Elin cocugunun yüzüne vurmak nedir? O anne yine iyi tutmus kendini. Oda cocuga yumusak davranip isittirmiyaydi elini mal. Doktorlarin elinde oyuncak olduk artik bu ne.
Dayanamadım görünce, doktorların elinde oyuncak olduk nedir ya? Bu ülke şartlarında, anlayışsız insanlarla uğraşırken, bu kadar hasta yoğunluğu varken hiçbir hekimin hastayla oyun oynayacak vakti yok emin olun!
@Mercus ben doktordan dolayi magdur edilen bir insan olarak söyledigim seyin arkasindayim. Ülkenin şartlarinin suclusuda ben degilim, anlayissiz insanlarinda. Hakkini vererek yapsin doktorlugunu o kadar.
insanlar çıldırmış resmen. Çocuk refleks ile yapmış olabilir. Bunlar için aletler mevcut.
Allahıma kitabıma benim evladıma vuracak öyle, bir tarafına montalarım o makineleri.
Ne kadar aciyabilir ki? Kesinlikle hafifletici bir sebep değil.
Anı refleks ile yaptıysa sorun yok fakat ısırdıktan 1 2 dk sonra bilerek yaptıysa o zaman kötü olmuş
O zaman çocuklara bakmıyorum diye afiş assaydı..Çok saçma bir şey olmuş.. Tahsil cehaleti alır eşeklik baki kalır ata sözü bu işte..
Ufacık çocuğa gücü yetiyor bu atasözünü gerçekten bu olayda kullanılır
İnsan olmak bir erdem hele ki bazı mesleklerde tam anlamı ile aranan bir erdem.
yalan mng ısırmıştır p1ç :D anası da cazgır oğluma nasıl vurursun deyip sinkaflı hakaret etmiştir dokrotda iş yerinde tatava istemediği için defolun lan burdan demiştir eyorlamam beyle
Nyse, sabah sabah değerli ve Bi o kadar estetik, karizmatik ve çekici küfürlerimi bu zavallı dişçi bozuntusu için israf etmeyeceğim. Gün içinde daha kaliteli durumlar için saklıyorum 😎
kaç yaşındaymış, hastaymış, ısırmış vb.
meslekten men edilmeli..
umarım gerekli ceza verilir.. tazminat davası açılır..
Sağlık personeliyim. Hastalardan dayak yediğim oldu küfür yediğim oldu hastadır yapar dedim herhangi bir saldırım olmadı hastaya karşı. O insan sonucta muhtac sana bu hareket kabul edilemez. Heleki bir cocuğa asla asla!!
Dişçiler gerçekten çoğu edepsiz bende buna benzer bir olay yaşadım
Benimde canım çok sıkılıyor o zaman bende sokakta giderken canımı sıkanlara rast gele vurayım? Bence güzel fikir yani.. Deneyelim.
Ulan küçük çocuk korkması gayet normal korktuğu için de bu tepki gayet normal vurdumu keşke daha güçlü ısırıp koparsaymış etini Allah'ın cezası kadın
elini ısırıp bırakmadıysa? anlık tepki de olabilir.. annesi başında durmuyormuş bence
küçük bir çocuğa vurmak ne bileyim düşündükçe bile beni tuhaf hissettiriyor ama o adamıda dinlemeden yargılamak yanlış oldu belki canı çok yanmıştır bilemeyiz yinede vurması yanlış
Komik olmuş. Diş hekimi okumuş da adam olamamış, başka açıklaması yok ki.
o an reflex olarak eliyle hafifce itebilir ya da hafifce sinirden eliyle vurabilir ama bilerek isteyerek kasitli olarak can yakmasa amaci olmaz işte o
Çocuğa çok üzüldüm
Ne olursa olsun çocuğa vurmaya hakkı yok
şiddet cözüm değil!
Çocuk kasıtlı olarak yaptıysa bir ihtimalle anlaşılır ama o anki acı ile yaptıysa tokat atıp küfür etmek doğru değil, çocuklar bizden ne gördüyse hepsini yapıyor.
Çocuk bu korkması normal. Ben iki üç sene önce 20’lik dişlerimi çektirdim doktor fobimde yoktu bu arada stresten adamın elini ısırmıştım. Darp etmek nedir ya.
Vurnak ne ya kuccuk cocuk, sertce vu4du diyor birde.
Diş hekimlerinin geneli sıkıntılı insanlar. Küçükken ben de tel tedavisi görüyordum. Herkesin içinde bağırıp küçük düşürüyordu beni. Cidden sıkıntılı
Hiçbir şekilde vurma hakkı yok. Benim çocuğuma vursa gömerim onu oraya
Çocuk bu yav canı yanmış ısırmış, sen neye vuruyorsun benim çocuğum yapılsa bende onu pataklardım
Bence dış hekimi refleks içinde bunu yapmış her hata da insanları linç etmeye çalışmayı bırakın siz Allah değilsiniz kimin suçlu olup olmadığına karar vericeksiniz.
Gezdim Halep'i Şamı Eyledim ilmi talep, Meğer ilim bir hiç imiş İllâ edep illâ edep!!!
Eğer diş doktoru oluyorsa böyle şeyler yaşayacağını bilmeli. Bana kalırsa hiçbir haklılık payı yok.
Doktorlar hipokrat yemini ettikleri için çocuğun yaptığı yanlış da olsa hastaya ve ailesine saygı göstermeli
Daha doğrusu soğukkanlılık gostermelii
Yahuı cocuk alt tarafı buna bıle tahamulu yoksa bıraksın meslegı
Yapmasın o zaman işini kimsenin çocuğuna vurma hakkı yok
Ama kimse de kimsenin çocuğuna sabırlı olmak zorunda değildir ayrıca empati kur senin elini isirsa o a. Ki refleks ile sende vururdun
@By_Sarkastik ben de anasınıfı öğretmenliği okuyorum çocuklar herşeyi yapabilir dövmek mi gerek
Cocuklara da acimiyorum artik buyuyunce serefsiz oluyor hepsi zaten
Ne saçma bir savunma... Bir çocuğun ısırması ile canın yanacaksa yapma o zaman hekimlik...
Bunu senin kafana atarsam görürsün demesinden belli hasta ruhlu olduğu. Hapse atılmalı.
Benim çocuğuma yapsın orayı ona mezar etmezsem namerdim
Sinir kontrolü her insanda önemli ve şiddet için geçerli hiçbir sebep olamaz
Oda neymiş öyle. Ne kadar canı yanarsa yansın vurması mı gerek çocuğa.
Allahın cezası. Onlar yüzünden meslek itibarsızlaşıyor.
sinirlerine hakim olamıyorsan bu mesleği yapmayacaksın !
Bence değil asla yani
Dişçi oğluma vursa onun gö üne dolgu yaparım. Umarım görevden alınır.
sevgili ikizler burcu arkadaşım :D
Aklıma annem geldi. o da çocukken kbb doktornun elini tutmuş canı yanınca, o da eline vurmuş. Bence çok saçma ve olmaması gereken bir şey. Çocuk onlar yaa
Burada dis hekimi hakli maalesef.
Haklımı manyak mısın sen.
Evet yeterli gerekçe. Benim elimi ısırsa ben de vururum 5 yaşındaki çocuğa. Çocuk da çocukluğunu bilecek.
Lisansını iptal ederler umarım
Evet yeterli bir gerekçe...
kibir başka birşey değil
Hayır değil. Öyle şeymi olur