Yaş 39 Muş sanırım yani yaklaşık 40 yıldır bu ülkedesin evin araban vardır maaşında ortalamanın üstündedir diye tahmin ediyorum yaşım genç ve senin şu yaşında sahip olduğun her şeye ben emekli olduğumda zar zor sahip olucam oda belki empati yaparsan sevinirim
Vede ayrıca yurt dışına çıkmak için bile bir araba parası kadar masraf etmek gerekiyor sende istemezmiydin bir memurun bir aylık maaşıyla araba almasını en kaliteli telefonu kullanmasını en güzel kıyafetleri giymesini 1 aylık maaşıyla yurt dışına çıkıp rahatça tatil yapmasını
Yaşın genç ve çalışarak her şeye sahip olabilirsin. Öyle pek de kaliteli bir telefona ve lüks içinde bir yaşama sahip değilim. Zaten o yönde bir isteğim de yok. . İyi kötü bir arabam var. (Bunu bildin) Herhangi bir maaşla çalışan değilim. Ticaret ve çiftçilikle uğraşıyorum. Senin gibi umutsuzluğa kapılsaydım, şu an bu hayatta olmazdım muhtemelen. Sen kendine ve geleceğe dair inancını kaybetmişsin. Kötümser yaklaşıyorsun belki de hayatındaki her olumsuzluğa. Bu bakış açısını değiştirip, hayatına umutla bakmayı öğrenmelisin. Zira aksi halde hayatın çekilmez gelecektir günden güne. Ne güzel isteklerini sıralamışsın. Kendine yakalayabileceğin, yapabileceğin hedefler koyarsan daha sağlıklı ilerleme kaydedersin hayatında. Ayrıca herhangi bir ülkeye sığınma talebinde bulunursan ücret vs. ye ihtiyacın yok dostum.
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Türk doğmaktan gurur duyan ama Türkiye'de yaşamayı istemeyen bu ülkeden gitmek isteyen bir nesil yetiştirdiniz sözüne katılıyormu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Katılmıyorum dostum. Memnun olmayan, başka bir ülkeye iltica edebilir. Çözümü de bu kadar basit yani.
Yaş 39 Muş sanırım yani yaklaşık 40 yıldır bu ülkedesin evin araban vardır maaşında ortalamanın üstündedir diye tahmin ediyorum yaşım genç ve senin şu yaşında sahip olduğun her şeye ben emekli olduğumda zar zor sahip olucam oda belki empati yaparsan sevinirim
Vede ayrıca yurt dışına çıkmak için bile bir araba parası kadar masraf etmek gerekiyor sende istemezmiydin bir memurun bir aylık maaşıyla araba almasını en kaliteli telefonu kullanmasını en güzel kıyafetleri giymesini 1 aylık maaşıyla yurt dışına çıkıp rahatça tatil yapmasını
Yaşın genç ve çalışarak her şeye sahip olabilirsin. Öyle pek de kaliteli bir telefona ve lüks içinde bir yaşama sahip değilim. Zaten o yönde bir isteğim de yok. . İyi kötü bir arabam var. (Bunu bildin) Herhangi bir maaşla çalışan değilim. Ticaret ve çiftçilikle uğraşıyorum. Senin gibi umutsuzluğa kapılsaydım, şu an bu hayatta olmazdım muhtemelen. Sen kendine ve geleceğe dair inancını kaybetmişsin. Kötümser yaklaşıyorsun belki de hayatındaki her olumsuzluğa. Bu bakış açısını değiştirip, hayatına umutla bakmayı öğrenmelisin. Zira aksi halde hayatın çekilmez gelecektir günden güne. Ne güzel isteklerini sıralamışsın. Kendine yakalayabileceğin, yapabileceğin hedefler koyarsan daha sağlıklı ilerleme kaydedersin hayatında. Ayrıca herhangi bir ülkeye sığınma talebinde bulunursan ücret vs. ye ihtiyacın yok dostum.
Doğru tabii ki
Kesinlikle doğru.