Ya düşüncem degisim olmasindna yana cunku artik olsun ki su allahin unutrugu insanlardan bi kurtulalim. Ama bu kadar boş kafalı insan varken. Hâlâ burnunun ucunu giremeyip bencil bencil konuşan insanlar varken bence değişim flan olmaz. Inancliydim diyordum. Ama bu kadar çok sokak lopegi olduğunu bilmiyordum. Bu ülkede böyle düşüncesiz. Böyle beyinsiz. Kendinden başkasını düşünmeyen insanlar olduğu sürece bu ülke hiç bir yere gelemez. Bu boş kafalı adam da koyunlarini ütmeye devam eder. Çomar dolu ortalık hatta bussuru de karabaş üredi. Bitmiyorlar, gitmiyorlar. Hâlâ halkım ne halde olduğunu, ülkenin ne hallere sürgünü bir türlü göremeyen ve hatta inatla görmek istemeyen bir kesim var. Daha önceden bu adama oy veren birçok insan bile bunları görmeye başlayıp bu adam ve büzük yaşlarından vazgeçmişken, bazı insanların hala girmeyip körü körüne, tapinmalari çok itici bir hal aldı. Ülke böyle durumdayken ve hala böyle insanlar varken hiç bir halt olmaz. Kimse hiç bir yere gelemez. Ben çok isterim bir değişim olsun. Artık şu allahın cezaları o trump gibi kuyruğunu bacaklarının arasına alarak defolup girsinler ama hem bu tür insanlar bitmiyor. Hem yalanlar hileler turdalar çöplükler bitmiyor. Ülke Bu adamın elindeyken, adam hilenin de kralını yapar yalanın da kralını söyler gerçi Zay en her zaman yaptığı şey yani alıştı insanlar. Ama bazı körler bir türlü bunların yüzlerini görmüyorlar. Ama bisey duymuştum. Alışmış kudurmuştan beterdir diye. Bunlar da artık bu adamın varlığına alıştılar ya o hesap heralde. Geçmiş olsun ne diyelim. Inşallah doğru düzgün oturabiliyorlardir.. 🤷🏻♀️
Ay evet unuttum onu ben hayvan sever bi insanım halbuki, yemek veririm köpeklere bunlara ne diyelim o zaman? 🤔🤔 hah buldum sülük. Aslında o da bi çeşit hayvan ama iğrenç bisey mesela kan emici iğrenç küçük solucanlar. 🤷🏻♀️ sanki daha bi uydu. Köpekler sevecen çünkü
Oy kaybetme korkusu uğruna hiç bir otelciyi, hiç bir AVM sahibini mağdur etmiyorlar. MHP yi binbir tane dumenle kendi tarafina çekip kılpayı iktidarda kaldı zaten... Kıraathane , küçük esnaf lokantalari ve bir çok berber zaten dükkanını tekrar acamayacak.. virüs bahanesiyle öyle bir plan yaptılar ki , yine kendi yandaşlarının cepleri doluyor ve dolmayada devam edecek. Küçük esnafı ezip sadece parası olana ve devletin içini sömürenlerin keyfi yerinde. Adam dogalgazini odeyememis gazı kesilmiş, esnaf vergi borcunu odeyememis banka hesapları hacizlenmis ama Cengiz inşaat gibi devletin iliğini kemiğini sömürenlerin vergi borçları yapılandırılmaksizin silinmiş. Birde avazlari çıktığı kadar bagiriyorlar ona buna vatan hainisiniz diye. Akp yi erdogani sevmiyorsan vatan hainisin... Eşini dostuna gözünü kırpmadan işkence tecavüz edenler adliye kapısından elini kolunu sallayarak çıkıyor kimsede ses yok ama kendilerine hakaret olunca sorgusuz sualsiz cezaevine.. yani kendilerine göre insan canı onların egolarınin yanında bir şey ifade etmiyor... Göz göre göre yıllardır yalanlar söylüyorlar ama yinede alkis alıyorlar.. bunların oyu %10 a da düşse bir şekilde yolunu bulurlar inmezler oradan. Çünkü indikleri zaman haklarındaki tüm dosyalar bir şekilde açılacak.. Ama işte cahilce yaptıkları sistemin içinde yine kendileri boğulacak haberleri yok... O günleri görmeden ölmem inşallah
Chp lideri kılıçdaroglu sağolsun seçim yaklaşırken abuk subuk bir laf eder yine ak parti oyları toplar yine iktidar olur. Ne zaman ak partinin başı sıkışsa hep aynısı oldu muhalefet partisi lideri tepki çekicek bir açıklama yapıyor. Seçimi kaybediyor. Bazen şüpheleniyorum. Chp'nin başına Erdoğan sardı diye kılıçdaroglunu 😄😄 ha bu arada anket şirketlerinin anket sonuçlarıda ne kadar güvenli tartışılır malum bir çoğu ya muhalefet destekcisi ya da iktidar yanlısı başka ankette de ak parti birinci parti çıkarılır oy farkıyla bu işler böyle.
Siyasi yorum yapmayım diiyorum fakat bazen dayanamıyorum..
Bunun zaten farkındalar o yüzden de millet ittifakı içerisinde olan ve destek veren partilere iftira, çamur atma ve yıpratma gayreti içerisinde olduğu gibi, kimini de kapatma peşindeler.. Oysa Apo itinin kırmızı bültenle arana kardeşini trt ye çıkartan kim? Paralel devlet, fetöcüler değil mi? Zaten bu ülkede ki bütün güzellikleri yapan iktidar partidir, kötülükleri yapan ise paralel, fetöcü hatta terörist ilan ettikleridir.. Bu ülke de döviz alan bile vatan haini ilan edildi ben daha ne deyim.. Dİyeceklerim bu kadar..
Bu milletin kozmik odaya girilmesi talimatından sonra şehit olan 813 ajanımız olduğunda bu işi bitirmesi gerekiyordu. Sözde seçmenleri vatana millette bağlı ya en çok onlar seviyor ya vatanı bu ihanete göz yumanda bunlara ortaktır. Eğer CHP Mansur Yavaş ile seçime girerse işler değişecek.
Alışmış kudurmuştan beter demişler bu tek hücreliler yüzünden birşey değişmez gibi.
8
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hiç bir parti bu kadar uzun süre iktidarda kalmamalı. Bu zaten çok aykırı koltuk sevdalısı olup çıktılar. 5 ya da 20 yılda bir değişse hata yapamazlar ama geçmişte yapılan bir çok hata insanların önüne süeülüp duruyo endişeleri var bir çok insanın ama bu düzen değişmeli. İşler rayından çıktı bakalım nolcak bu seçimde.
@AteistDüsünenKardes İstanbul'da chp kazanmadan önceki seçimlerde zaten kafa kafaya idi akp chp bu yüzden ufak oynamalarla chp kazanabildi ama recep tayyip erdoğan %50 almışken muharrem ince %30 aldı bu yüzden hiç şansı yok
Anlık ekonomik refleksler bunlar. Seçimden 1 hafta önce birinde din tüccarlığı diğerinde bayrak sömürüsü başlar, yine seçimi alırlar. Ben bu millete güvenmiyorum.
valla saadet partisi ipnelik yapacak gibi bilmiyorum. Zaten iktidardan düşseler de Trump gibi yapacak diye İNANIYORUM. Gidişat o. Ama burada içsavaş çıkar
Çok bile çıkmış. Bu ülke adam olmaz. Yav ben bahceliyi tv de izlerken degil oy vermek acı acı gülüyorum halimize. Bu adama yüzde 7 oy verilmesi gelecegin hic te aydinlik olmayacagini gösteriyor bana.
Anketler akp yüzde 40nlada çıksa idi emin ol bu sene seçim yapılırdı aama anketlerde sayı düşük çıktığına 2023 u bekleyecekler halk bazı şeylere artık. jusade etmez belki...
Millet şu an çok şey oldu sanıyor ama 1 buçuk sene oldu CHP'nin İstanbul'da yaptıklarını gördük pardon yapmadıklarını pişman bir şekilde bu millet tekrar kürkçü dükkanına dönecek paşa paşa
@gitarcıamca ben seninle arkadaş değilim önce bi hitaplarına dikkat et konuya gelirsek de İBB başkanı İmam bey birşeyler yapmak isteseydi yapardı şimdiye kadar kaç tane belediye meclisi yine CHP'ye ait oralarda biraz da gösterseydi hünerlerini aynı sende savunduğun adam gibi pardon erkek gibi sadece lafta varsınız icraat yok
Arkadaşım değilsin zaten lafın gelişi söyledim onu adam nemi yapmamış 2 yıldır başta koca istanbulu cennet yapmasını beklemiyordum heralde iktidar 20 yıl kaldı ne yaptı orda beton başkada yok😕
En azından onu yapmış da milletin kalacak yeri var tüp ekmek eczane hastanede günlerce haftalarca kuyruk beklemiyor gidiyor bugün ne ihtiyacı varsa alıyor geliyor hatta gitmesine de gerek yok ayağına kadar geliyor hizmeti beğenmeyen nankör millete yazık kırmızı oda diye bir dizi var orda hoşuma giden bir sözü söylemek istiyorum sana annesinin doyuramadığını dünya doyuramaz ki
Sen kaç yasindasin eski kafasın beliki kaç yıl öncesine gidiyorsun ona bakarsan şuanki türkiyede askıda ekmek var haberin var mı laz kızı dünyada 1 numaraydık hani 😁
19 yaşındayım ve bunlar dedemin babamın anlattıkları eski kafadayım çünkü senin gibi yeni kafa olup yalanla dolanla beynimi doldurana kadar dönüp bakıyorum bize zamanında bunları yapanlar şimdi neler yapabilirler ben kapalıyım ve CHP genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tesettüre karşı askıda ekmek konusuna geliyince hala var fırınlarda herşeyi devletten bekleme belliki elinde telefonun var ve bu uygulamadan yazabiliyorsan bana imkanların maddi olarak yerinde birde sen destekte bulun dogru yaa CHP dinden uzak bir parti iyilik yapmaz sadaka vermez zekât vermez önce örnek aldığın insanları araştır sonra gel laf yetiştir bana kusura bakma ama senin o özendiğin adamlar RTEnin tırnağı bile olamaz bu kadar rezil insanlar
Düşün dünyanın hiçbiryerin de sırasını beklemeden kameralara göstere göstere aşı vurunan siyasetçi, il başkanı var mı ve buna ses çıkarmayan halk, medya var mı? Hala nasıl seçimin çare olacağını düşünüyorsunuz? Hiç mi mantığınız yok?
Anketleri kimin ne şekilde yaptığına bağlı ki seçim günü birşeyler olmasa bile birşeyler oluyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunlar seçimi kaybetsede bırakacaklarınımı sanıyorsunuz yav burakın bu işleri mevlüt çavuşoğlu ne dedi hatırlayın kazansanızda iktidarı size vermicez dedi bitti
anketlere güvenme fazla Türkiyede emin ol internet imkanı olmayan hiçbir şekilde ankete katılamayan insanlarda var zaten o kesim veriyo ak parti ve mhpye