AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Doğru bir şey dememiş. Online eğitim hem öğretmenleri hemde öğrencileri fazlasıyla zorluyor. Bu yüzden kimse göründüğü kadar rahatta değil. Bu düşünce bana göre yanlış olmuş.
Bu kadının varlığı ofsayt hem konuşturup hem de yaptığı skandalları konuşmak çok saçma bildiğin boş çöp bir insan
Haklı kim ne derse desin çoğu memur içinde geçerli bu yatarak para kazanıyorlar bu dönem fırsat oldu bunlara nolursa esnafa asgari ücretliye oluyor
Bu kadınla kocasını alıp issiz bir adaya atmakmlazim
Sonra yanına da seni atalım
Kendisi taş mı taşıyor yıllardır merak ettim.
Neyse, kimin ne olduğu ortada zaten.
Bu kadının mantıklı bir cümle kurduğu hiç görülmez kocası da bu da saçma sapan insanlar
Gerçekten rahatlık olduğunu mu düşünüyorlar?
Tüm gün oturmaktan POPOM AĞRIDI
Canı sıkılan öğretmenlere sataşıyor. Ruh hastası bu insanlar...
Nedensem bilemedim ne bunu yazaninda gazeteci olması ayrı bir ironi
Eşinin canlı yqyında söylediği bir şey vardı.
Onun yüzünden ekrana çıkqmqz olmuştu.
Neydi o?
Evet biraz öyle oldu... Ama okulda çalıştıklarınıda düşünün bi yandan... Zor ya
Okulların açılmasına öncelik tanınmalı bu konuda doğru diyo
Kadınlar zeki falan diyorsunuz da bu vatandaş genellemeleri bozuyor... :)
Öğretmenleri bilmiyorum ama öğrenciler kesinlikle saldı onu biliyorum.
😂 Harbiden bu kadına gülüyorum sadece kafayı yemiş
Ne rahatı ya okullar açık olsa bu kadar sürünmezdik. Yılan bile öğrenciler kadar sürünmemiştir.
Günümüzde hersey dijitallestigi icin alışmak zor olmadı
Nagehan alçı’nın hiçbir bir sözünü üzerinde tartışmaya değer bulmuyorum.
İşini yapmayan öğretmenler kastediliyorsa doğru söyleniyor
O arkadaş nasıl çalışabiliyor onu arastirmak lazım. Patronu olsam zerre tutmam onu
bu insanı tanımıyorum ne doğru ne yanlış bilemem birşey demiyorum oyzüden
Hiç hoş şeyler düşünmüyorum düşüncelerimi paylaşsam hoş olmaz
Öğretmenleri bilmemde ben dahil pek çok ogrenci mezun olduğunda mesleğini nasıl icra edecek acaba. Uygulama sıfır.
nagehan hanımcığıma sorun bakalım onu bebeyken bu yaşlara kadar gelirken kim öğretmiş alfabeyi evden mi öğrenmiş bilemedim şimdi :)
beğenmeyenler noldu zorunuza gitti galiba hahahayyytt
Bilemiyorum ama bunu söylemek yerine görevini yapmayanlara bi baksalar iyi olurdu
çok doğru söylemiş ağzına sağlık şu ülkedeki en rahat ve en basit meslek gurubu
ve üstelik hakettiklerinden daha yüksek alıyorlar
4 bin mi çok yüksek
ayşegül hanımın yazısı güzel..
çok haklısın, okulları açıp eğitime ilk senden..
Bir insana gaf yapması, densizlik etmesi için para verilse ancak bu kadının yarısı kadar saçmalayabilir.
Hakli normal zamanlarda suratimiz gerizekali diye bagirip kalem firlatan sonra da evire cevire cocuk doven ogretmenleri biliyotum
Çok doğru bizim hocalara kafalarına göre ders saatlerini değiştiriyorlar yok saat gece 11 de sabah 6 da
Zaten. İşlerini yapsalarda yapmaslarda maaşlarını alıyorlar
Öğretmenlerin genelinde bi kolaya kaçma vardır zaten. Üniversite hocalarını ayırıyorum
Ya bunu hiç sevmiyorum nasıl hala çıkarıyorlar tv ye.
Bu kadını sevmiyorum. Her konu Hakkı'nda konuşmak zorunda sanki... Boyundan büyük lafların altında kalıcak Birgün...
Söyleyecek çok şeyim var gerçekten sadece bu cümle için makale yazarım maalesef yargı onlardan yana gençliğimi böyle biri için yakmam
Bu da gündemde kalmak için ne yapacağını şaşırdı hasbam
Öğrencilerin hepsi bir değil. Ben köpek gibi çalışıyorum boş yapmasın
Kaç aklı başında biri devlet okuluna çocuğunu yollar? Azcık mantık
Böyle boş beleş aklına geldiği gibi konuşan okadar çok insan türediki
Batıdaki ve büyük şehirdeki öğretmenlerdeki imkan doğudaki öğretmenlerde ve öğrencilerde yok
Okulların açılması herkes için daha iyi olur. Bende böyle anladım.
Bu kadının mantıklı bir cümle kurduğu hiç görülmez kocası da bu da saçma sapan insanlar
Ben bu kadına ağzımı açarsam tam açıcam terbiyemi bozmak istemiyorum 😀
Çok doğru söylemiş. Haklılık payı var.
2 gr beynin yok
Tek öğretmen Mustafa Kemal Atatürk Layıkı ile yaptı o bu işi şimdi ki öğretmenlerin çoğu üzülerek söylüyorum eğitimin eşşek zamanlarında atandılar ve salla başını al maaşını yapıyorlar
bu kadını ciddiye almak tam bir sacmalik
Ben asla ağzımı bozmam, yorum yapmıyım o yüzden.
bu kadını kaale almıyorum
Şu bile kanaat önderi gibi kabul görüyor.
Kötü bişey dememiski okulları açın demiş ne güzel
Dogru söylüyor yılın 5 ayı tatil yapıyor uyuzlar
ühü ühü 😢
Bu devlete yıllardır vergi veren ssk ödeyen kira ödeyen işçi çalıştıran esnafın suçu ne esnafmı çıkarttı virüsü,11 aydır personelimiz ve biz mağdur durumdayız, bizim suçumuz neki halen bütün giderler işliyo bu süreçte, ve 6 ay belki kapalı kaldıık, birinizde bu kadar tepki göstermediniz, Bu olayı provake eden ve büyüten esas uyuz sen ve senin gibi düşünenler,2 ay devlet maaşları geciktirsin bak bakalım kutsal meslek neymiş görürsünüz.
ühü 😢
@TESTERE-NECMİYE sana değildi
kesinlikle haklı genel olarak böyle
Okumuş cahil olmaları da çok zor
Bu kadını ciddiye alıp dinleyen var mı?
2 kişinin beni yanlış anladığına yemin ederim ama kanıtlayamam. Bu söylemine haklı veya haksız diye bir şey demiyorum. Bu kadın genel karakterini eleştiriyorum.
Bence ne maksatla söyledigi önemli.
O ne dese hayır derim
Dinleyen kim! Hadsiz hep!
Kadını görükçe sinirlerim bozuluyor gülmekten
konuştu yine kuş kafalı
Şu kadını popüler yapmayın ya hiç sevmiyorum