2.12.2020 10.15 gibi polisler yakaladı beni 20 yaş altı yasak var diye benim haberim yoktu ben akşam 9 dan sonra diye biliyordum neyse işte kimlik aldı adres aldı imza attım kağıda ne kadar yedim diye sordum bilmiyorlarmış karakola göndericeklermiş herhalde ordan işte kafalarına göre yazıyorlarmış
şimdi bu ceza ne zaman gelir
adresemi geliyor
kaç tl yazarlar
İnternetten baktım 3150tl diyor
Bu miktarı hayatta ödeyemem
Ailemin haberide yok öğrenirlerse
Öldürürler beni
ödemessek sıkıntı olurmu olmazmı
bilen varsa lütfen yardımcı olabilirmi?
şimdi bu ceza ne zaman gelir
adresemi geliyor
kaç tl yazarlar
İnternetten baktım 3150tl diyor
Bu miktarı hayatta ödeyemem
Ailemin haberide yok öğrenirlerse
Öldürürler beni
ödemessek sıkıntı olurmu olmazmı
bilen varsa lütfen yardımcı olabilirmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Her yerde (facebook instagram twitter) bangir bangir bahsedilen seyi nasil yanlis biliyorsun diyecegim ama ne biliyim ceza da yemissin moralini bozmak istemiyorum...
Ya çıkmayın dışarı 20 yaşındayım yasağım yok ben çıkmıyorum arkadaş ölmrye öldürmeye bu kadar mı meraklısınız
polisler tutanak tutar, tutanaklar emniyetten kaymakamlığa gidecek idari para cezası ödeyeceksin
Evemi gönderiyorlar cezayı
mernis adresine tebligat gelecek, tebligat geldikten sonra 15 gün içinde ödersen 1/3 oranında indirim olur
Kaç tl gelir bi bilgin var mı internette 3150tl diyor
ikamet ettiğin kaymakamlık belirliyor bazı yerlerde bir kanun maddesinden 900 tl yazıyorlar bazı yerlerde 3150 tl
Bilmemen imkansız, yani kimseler de yok genelde. Ama paşa paşa odettiriyorlsr, eğer ben ceza yersem eve almazlar beni
Dava aç. Herkes dışarda, zayıf insanlardan alıyolar anca.
Derdin neydide çıktın dışarı? Bilmiyorum ayağı yapma haberlerde bas bas bağırıyorlardı.
Ya benimde kursun canlı dersleri felan vardı annem babamda çalısıyor kardeşim var annem gececi diye bugun anca çıkım kitap alim gelim dedim 20 dakika geçmiş tutanak tuttular banada dedim kitapı almam lazım dedi görevimiz inşallah bana da yazmazlar
Haklısın ama işte takip etmek lazım gündemi.
O cezayı haklı olsan da yiyeceksin. Birileri ni yakmaları lazım ki diğerleri korksun
Kurban sen mişsin
Iyi olmus kimbilir ne b0klar yemeye gidiyodunda enselendin
İlçe kaymakamı belirliyor miktarı
tebliğ edilmez üzerine borç gözükür
Aynı soru biri erkek biri dişi. Ben anlamadin
Bin lira olması lazım
Sonuç ne ceza geldimi?
Hayır gelmedi çok şükür
Ödeme sende yani
900 sanırım