Konu Türkiye olunca; İşsizlik, atanamama, gelecek kaygısı, geçinememe o kadar çok sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz ki anlatamam...Bu genci birçoğumuz unuttu ama o gelecek kaygısıyla hayatına son veren bir insan bir genç...👉Evet arkadaşlar özellikle gençler gelecekten kaygınız var mı? 👉Ve bu sorunları aşmak için ne yapıyorsunuz planlarınız nelerdir? Not:intihar etmek hiçbirşeyi çözmez son nefesine kadar savaşmalı insan...
Bir işim var ama yine de gelecek kaygısı yaşıyorum çünkü çok zeki bir insan değilim yarın birgün evlenirsem zahmet çekeceğim gibime geliyor geçim ve birçok konuda
Nixon denen ABD nin şerefsiz başkanının verdiği talimat.. Atatürkü manene öldürün ve tarikatler ile cemaatleri destekleyin, bizim sözlerimizi yerine getirecekleri iş başına getirin talimatı yerine geldi.. Evren dene köpek yaptığı darbe ile din tacirlerinin yolunu açtı.. İşte geldiğimiz nokta, ekonomi, tarım, eğitin ve sanayi bitti.. Limanlar ve fabrikalar satıldı.. Yolsuzluk ve uygunsuzluk had safhada, iş yok gitti gidiyor Türkiye. com.
Vergilerimizle kamuda haksız şekilde torpille iş sahibi yapıp her ay maaşlarını ödediğimiz yandaş haramzadeler dışında her türk gencinin gelecek kaygisi vardir. Bu ülkede yoksulluk ta zenginlik te hakça paylasilmadigi sürece haksız kazanç sağlayanlar kazandıklarının hayrını görmesinler. Ailelerinden çıksın.