
Burhan kuzuyu nasıl bilirdiniz?

Ölünün arkasından konuşmak gibi olmasın ama şimdi dün İzmirde olan depremde hayatını kaybeden insanların dinsiz olduğu zina yaptığını felaketin ondan olduğunu öne süren kesim corona dan ölen burhan kuzu için nasıl bir açıklama yapar çok merak ediyorum
burhan kuzu parlementer sistemi yok etti diye cahillere bi zahmet parlamenter ne demek diye sorsana? hyrlarin cogu parlementerin ne demek oldugunu bile bilmiyordur. 600 tane millet vekili var adam gelmis yok oldu diyebiliyor. ammada cahil bir ulke olduk. elin amerikalisi mars venus arasindaki astreoidin degerinin 10 trilyon dolar olmasini konusuyor bizim muhalefet yanlilari halaa.
Allah rahmet eylesin ölünün arkasından konuşulmaz , yargı merci ilahi adalettir. Medyadan takip ettiğimiz kadar biliyoruz üç eksik beş fazla
Gündemimde yok, kendisinden daha önemli meseleler var şu an. Tüm kalbimiz izmirde.
Cevap
45Cevap
Bir kesimin yaptigi gibi atesi bol olsun bilmem ne demicem. Şeytanin bile elini cektigi birinin arkasindan konusmam. Allahla kendisi arasinda artik lakin şuda bi gercek öbür tarafta ilk yargilanacak olanlar hukumdarlar ve siyasetcilerdir. Cunku sorumlulugu coktur. Gerisi Allaha kalmis...
Su yaziyi yazinca farkettim ne kotu dimi öldügün halde arkandan boyle yaziolar... Allah guzel izler birakmayi nasip etsin herkese
O hükümdarları seçen vatandaştır. Ben hükümdar ve siyasiler değil onlara bu yetkileri veren halk düşünsün
Seçen halk evet benim irademe sen ipotek koyamazsın ben bu ülkede bir bireysem istediğim partiye oy veririm CHP İyi parti hdp hariç kimler hükümdarlik kuruyor CHP Genel başkanına bak partide eski siyasetçi bırakmadı iki lafı bir araya getiremeyen birine mi oy vereceğim kendi söylediği yalana inan mantığa oy vermem. ben halkım sen düşün elini dolar 10 lira olsun diye avusturan bu ülke hizmet gelmesin diye Fransa ya şikayet edenler düşünsün bu gun seçim olsa yine o yetki verdiğim kişiye oyumu veririm. sakın bana koyun sürüsü falan deme olacaklardan ben sorumlu olmam
Git istediğine ver. Ben burda savunmamışım. Sen burda bunu anlamayacak kadar sıkıntılısın. Sizin gibi türler dünyanın kötü zihniyetidir. Tıpkı yeri gelince fetöyü en üst makama getirip ona darbe yaptıracak kadar güç vermenizdir. Tekrar söylüyorum ben chpli değilim. Bay kemali de seçim zamanında osman öcalanı trtye çıkaranları da aponun mektubunu okutanda, apoyu savunan bahçeliyi de , hdp ile kol kola gezecek kadar ihanetçi olan bay Kemal’den nefret ederim. Ali babacan tek desteklediğim kişi... Biliyorum çok zoruna gidecek bunları görünce ama gerçekler çok acıtır... Sen Allahınız olana oy vermeye devam et..
Baktım yaşına 39. Zaten bu ülke bu haldeyse sizin gibi yaşlılar yüzünden bu halde..
Bana ali Babacanı savunma nankör adamları madem bu kadar kötüydü neden 18 yıl o parite kalmış
Savunurum adam yanlışları gördü ayrıldı. Ekonomi bakanı olarak ve Dış işleri bakanlığında iken yaptıkları ortada... Size göre kim sizden değilse terörist oluyor. İşte bu yüzden Almanlar bizi kıskanıyor..
Benim yaşım 39 evet bu ülke için sen rahat uyu diye 5 can verdik haberin var mı lan sen kim devlet anlayışın kim şu an bu program bile pensilvayada yaşan şerefsizler yönetiyor o bacım çocuğuna söyleyin onu kimse kurtaramayacak ayrıca 2 debir diyon ya işte tam pensilvayanin icindesin
Siz rahar uyuyun diye ben hakkaride savaştım. Dün desteklediğiniz eteğini öptüğünüz pensilvanyacılar siz değil misiniz? Türkçe olimpiyatları ve Bitsin bu hasret diyen siz değil misiniz? Fetönün ya. Biz ona terörist derken siz ona hoca diyordunuz...
Sorulan sorular hep iktidar karşıtı insanları toplayan bir faşist bir program sen inanıyormusun bunlar burda kalacak zamanı gelince o feto denen şerefsiz hepimizi fisleyecek biraz mantık bu ülke bizim başkasının değil şu programı dahi kullanırken bi araştır özellikle burdayim millete neler yaptırıyorlar diye
Tamam
Ben devamlı terörist dedim bir okul mezunu nasıl olurdu Amerika vizesiz gider o Bülent ecevit mezarında rahat uyumasın
İlk okul
Ben tartisma olsun diye yazmadim. Evet secen vatandastir ama herkes degisebiliyor ya da bekledigi gbi olmayabiliyor. Sirf onu sectiler diye butun gunahlardan arinmis olmuyor. Asil secildikten sonra onemli oluyor
Allah rahmet eylesin çok mükemmel bir fani idi ölüm sonrası hayatı kavramış buna göre yaşamış hak hukuk yolunda gitmiş mekanı cennet olsun dermiiiişim pek umrumda değil Allah hakettiğini vercek :)
kendisini hiç sevmezdim ama dediğiniz gibi artık ölmüş şeytan ondan el çekmiş satmak sövmek kzımak bize yakışmaz allah son sözünde sehadet etmış ve kabul goırmuş olanlardan eylesin.. biz İzmir depremi olunca gördünmü gavurları diyen müminlerden değiliz;)
Allah ölünceye kadar yerinde yatırmasın hakkımızı yedi. Ölüm Akpartiye de gelmiş hey Allahım hesap soran sensin. Yetim ve öKSüz olarak bu hesabı öyle sor akan göz yasim bu ülkeye kan olsun ve hakkimi yiyen herkes hesabını sormaniisterim annemi çöpten ekmek yiyerek gomdum bu ülkeye öyle bir dert ver ki her ağladım gün taş üründe taş kalmasın ülke yerle bir olsun
Kendisi covidi elestirip normallestirmeye calismisti.
Hayat garip.
Hakkinda uyusturucu sebekesi, feto dostlugu vb gibi iddialar var. Dogruysa Allah buyuk dicrk bi seyim yok.
Verdiğim vergilerden usulsüzlük yapıp yenmesine göz yumdu ise yedi ve yedirttirdi ise hakkımı helal etmiyorum...
Neyse. Bize Allah rağmet eylesin demek düşer. Kendisi virüsü büyütmeyin önemli değil abartıyorsunuz diyen bir abimizdi.
Kötü bilirdim. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak hakkımı helal etmiyorum.
Ama 😀sı... Biz konuşalım - konuşun dökün nefretinizi içinizdeki pislikleri muhalif sevgili arkadaşlar tahrik edeym sizi kusun , anlamı bu :))
Neyse cevabım , Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun iyi bilrdim
Ölünün arkasından konuşulmaz deyip nasıl bilirdiniz diye sormak ilginç
Edilen her küfür ve hakaretin vebali boynuna
Çanak tutan da suçludur
Nasıl bilirdim bunu geçelimde büyük konuşmamam gerektiğini öğrendim valla. Allah rahmet eylesin.
allah rahmet eylesin hem kim olursa olsun o bir İNSAN ölünün arkasından konuşmak şeytan işidir
bi fikrim yok ama sonumuz yaklaşıyor dünyanın sonu yani
Menfaatçi, yalaka siyasetçilerden istediği çoğu şeyi alamayan nsdir siyasetçi.
Fazla tanımam kendisini umarım iyi bir insandır. Allah rahmet eylesin
Siyasi bir davranışı olmayan bir kaç sevdiğim siyasetçi arasında idi. Allah rahmet etsin.
kötü ve lakayık yalaka ciddiyetsiz biriydi sevmediğimede hayır dua etmek istemem
Anayasa degisikliklerinin mimaridir. Iyi ve kaliteli biliriz. Allah rahmet eylesin.
konuşmayacağım, sadece sevdiğim bir siyasi değildi..
Adını çok duymuştum ama genel olarak hiç bilmiyorum Allah rahmet eylesin öldü sonuçta
Kötü bilirdim. Bu sebepten rahmet ve iyi dilek bulunmuyorum. Fesli kadirin yanına gider herhalde
İyi bilirdim, babacan biriydi... Allah rahmet eylesin...
Şimdi bunlar şer**fsiz öteki dünyada yanlız kalırlar. Diğerleride gitsin. Tüm sülalesi ve akpliler. Koronaya güveniyorum ve onu destekliyorum.
Adamın iyiğini düşünüyorum yine beğenilmiyor.
Umarım sıra RTE e gelir.. ölsün pislik yobazlar.
Yaşasın Türk Cumhuriyeti..
Rahmetli parasıydı ama iyi adamdı üzüldüm şahsen programlarını izlerdim doğal adamdı
Cem Yılmaz diyor ya "ölünce sorunlar bitiyor". Öyle oldu. FETÖ meselesi tam kabaracaktı ki gitti
İnsanlık olarak allah rahmet eylesin ama ülkemize yaptığı bu kotuluklerden dolayı allah bildiği gibi yapsin...
Kuzu’ya küfür edecem ama içimden.
Aman duymasın 😀
Ateşi bol olsun. Bir odunda ben atayım.
Kum tanesi kadar hakkım varsa haram olsun.
Hiç bir akp liyi iyi bilmem 😄😂
bu yumurta olayı vardı bunun ordan hatırlıyorum
Bilmedim daha yeni duydum.
Covid yüzünden ölse, kalabalık cenaze namazı kılınmazdı
Ya covidden ölmedi?
ya da gerçekten ölmedi? 😂
Bilsem ne... İnsani olarak Allah rahmet eylesin.
tahsilatını affetsin tanrı
Bu saatten sonra hesabi varsa verecegine verir
hayatta güzel şeyler de olur
Büyük ilim adamı ölmüş be
Allah rahmet eylesin hakkında hiç bilgim yok.
Bilmezdim, Allah rahmet eylesin
Keşke bileydin
Kötü bilirdim hesabını verecek ahirette hakkım yok ama bı vatandaş olarak haram olsun
İyi bilirdik. Allah rahmet eylesin.
Çok iyiydi harikaydı Allah rahmet eylesin
Vefat eden kim olursa olsun sevinilmez
İyi bilmezdim
Türkçesi kötüydü.
allah rahmet eylesin
Ne olduğu belli
Burhan Kuzu
Allah rahmet eylesin
Allah rahmet etsin
Var mı iyi bilen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?