şahsen ben şu an türkiye durumu üzülüyorum faizler arttı dolar uctu herşey pahalı halk hala bunlara oy veriyor inanamıyorum
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
😂😂😂 bence Avrupa bize gülüyor daha çok kıskanacak neyimiz var bilmiyorum saraysa onların da köprü yol hastahane okul herşey var hem de Bizim gibi borca yapmamışlar bütçe açığı da vermiyorlar 😂😂biz ise birşeyleri sata sata uzellestire uzellestire bi hal olduk 😂😂bi donumuz kaldı onu da veririz yakında eskiden maaş alınca üç beş bi altın bi çeyrek kenara koyardik şimdi maaş bitiyor Kredi kartı da limiti doluyor ondan sonra maaş da karta gidiyor para da göremiyoruz artık 😂😂 sorsan uçuyorz 😂😂😂 doğru uçuyoruz ama Teyo emmi misali 😉
Hedef 2023 😂😂dolar 10₺ olacak reis 1 sıfır atacak ve 1$=1₺ olacak. Ve kanatlanıp uçacağız. Eyyy yavrum eyy bizde ne numaralar var. Cehape buna engel olamaz. Hem yol yaptılar, yerli uçak göklerde artık ne yakıtı kullanıyorlarsa hala inmedi yere hem fabrikası bile olmadan yerli uçak üretiyoruz 😂😂😂 oylar akpye😂😂😂
Oyların kimin verdigi önemli degil kimin saydığı önemli 😉
Stalin.
Cevap
10Cevap
😃 kimse oy vermiyor ama tek başına iktidar. Anlamadım ben bu işi
Maalesef bende inanmıyorum adamlar sürekli zengine çalışıyor ama gariban halinden memnun
Böyle başarısız muhalefet varken iktidar alternatifi olmuyor ve akp yine kazanıyor
Ben sürekli uçtuğum için oy vereceğim. Nasılsa 2023 de herkes uçacak
Yani gizli açık olsa idi keşke.. Ülkemi ve işimi bilenler hemen art niyet arıcak... Avrupa kıskanıyor kısmını burda Türk arkadaşlaela konuşunca... :D oscar almış komedi filminden daha etkili oluyor. :D
Yani haklısın ama diğer ülkelerde pek iç açıcı değil mesela yunanistan berbat durumda ekonomisi ve teslim olmuşlar adeta
Avrupa kıskanıyor diyorlar diğer ülkeler kim yunanistanmı sadece ekonomi diyorsunuz afrikka kıyaslayın köprü yol diyorsunuz avrupa kıyasla işinize neresi gelirse fransa almanya ingiltere avusturya irlanda buralar ile kıyaslamıyorsunuz neden işinize gelmiyor. gitmiş durumda gelip gelip yunanistan yok suriye yahu bırakın
🙂 Yahu ne doluymuşsun sen.. Bahsettiğinmülkelerin çoğunu gezdim evet ekonomik olatak ve birçok konuda daha iyi durumda olanları var. Ama neredeyse hiçbiri üzerinde bu denli ekonomik siyasi kültürel baskı venoyunlar oynamıyor. Eminmol birine bu kadar baskı binmiş olsa çoktan bitmişti o ülkelerden birisi..
Tamam sen devam et bu kafaile.
Günahımı vermem onlara
Götürme yönetiminde çok başarılı.
Oymoy yok.
Niye evete bastım aqmk yanlış oldu hayır tabiki
Oy vermiyorum
verecem
Oy kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?