Bizdeki siyasetçiler neden ölmeyince koltuğu bırakmaz?

Bizdeki siyasetçiler neden ölmeyince koltuğu bırakmaz?
1999 yılıydı. Ürdün'de bir sistem kurulumu yapıyordum. Yanıma bir Arap doktor geldi. Gayet temiz bir türkçesi vardı. Üniversiteyi İstanbul Çapa tıp fakültesinde okumuş. Hanımı Türkmüş ve Ayvalık'ta yazlığı varmış. Her sene en az 2 ay Türkiye'de kalıyormuş.
Ben 1965 yılında Çapa tıp fakültesine başladım, Demirel, Ecevit, Erbakan, vardı. Şimdi torun torba sahibi oldum, bunlar hala duruyorlar neden sence diye bir soru sordu.
Sizin bir kral Hüseyin'iniz vardı hani ölmeyince koltuğu bırakmamıştı dedim. Bizde de siyasi partiler birer krallıktır ve krallar tahtı bırakmıyorlar dedim.
Şimdi bakıyorum, son 20 yılda AKP'de Erdoğan, MHP'de Bahçeli, CHP'de Kılıçdaroğlu partide alternatif güçlü isim bırakmayıp koltuğun tek sahibi olmak için herşeyi yapıyorlar.
Neden bizim milletimizde bu koltuk sevdası bitmiyor?
Bizdeki siyasetçiler neden ölmeyince koltuğu bırakmaz?
Bizdeki siyasetçiler neden ölmeyince koltuğu bırakmaz?
Cevapla