



Cinsel açlık konusunda Afrika benzetmesi yapacağım o taciz edenler boş laf yapmaya başlayacaklar. Bu konuda eğitimsiz olduğumuz kadar açızda 30 yaşına gelmiş arayış içinde olmasına rağmen sevgilisi olmamış kız arkadaş edinememiş insanların ne kadar sağlıklı bir zihin yapısı olabilir ki? üstine bir de klavye başına geçince kim tutar onları. Kendimizi bu konuda bilimsel bilgilerle eğitmeli, karşı cinsten hoşlanmışsak nasıl adım atmalıyız, istenmediğimiz zaman çamur atmamayı öğrenmeliyiz.. Birçok konuda eksik olan insanlar çevresindekilere sarıyor ünlü kadınlar ifşa edşyor sesi duyulmayan binlerce insan var. !! EĞİTİM ŞART!!
Bir Türk olarak diyorum Türk erkekleri rezil kepaze varlıklar cidden. Yurt dışında çok bulundum ve benden önce karşılaştıkları Türklerden gördüklerinden dolayı bana çok kindar davrananlar oldu. Üzülerek diyorum ki Türk erkekleri kadar basiretsiz pasif aciz başka bir varlık yok. Lafa geldimi müslümanlığımıza laf kondurmayız. Vakti zamanında güvenilir kaynaklardan Türklük ve müslümanlığın ne olduğunu öğrenmeseydim kendi ırkımdan ciddi olarak nefret ederdim. İnsan oksijen israfı olmamalı bukadar ya azcık edep azcık haya azcık kişisel alana saygı yazıklar olsun cidden
Sonunda doğruları konuşan birisi bu sitede hem de 👏
Sosyolojik olarak Türkiye bitmiş durumda. Dünyanın en sevilmeyen ülkelerinden biriyiz. Politik olarak zaten sevilmiyorduk. Şimdi bir de kültürümüzü kaybettik. İnsanlığımızı kaybettik. Bunu bu hale kim getirdi bilmiyorum ama bu haldeyiz şu an. Gerçekleri neden saklıyoruz ki? Kabullenmemiz Lazım önce. Osmanlı’nın ruhundan eser yok şu an
Yabancı ünlülerin profillerine tıklayıp yorumları okuyun %60 civarı türkçe ve çok saçma görüşler utanç verici bu insanın kültüründe açık giyinmek olabilir bu kimseye taciz etme hakkı tanımaz. Bunu savunan mahluklar var burada bile kız/erkek farketmeksizin insanlar insanların hayatını zehir etmekten başka bir işe yaramıyor.
Cevap
72Cevap
nefes alan herkese yürümezsek bu olaylar biter
Hep mu mizah sayfalari yuzunden. Hatta butun linclerin temeli mizah sayfalari diyebilirim. Mesela ataturkcu birr sayfayi takip etmistim bi story atmisti, o zmnlar erdoganin torunu yeni dogmustu. Sonra erdoganin torununa hakaretler vs vs. Cidden bu mizah sayfalari ya kapatilsin ya da bi elden gecsin
Türk olduğuna emin miyiz? Malum memlekete nereden geldiği belli olmayan bir sürü insanı yığdık. Yani eşşeğe bile cinsel amaçla yaklaşan insanlar da yaşıyor bu ülkede ne yazık ki.
Not: Irkçı değilim ama ırka göre insani kalitenin, vicdanın, kültürün ve medeniyetin değiştiğini bilirim. Bunu eleştirmek en doğal hakkım.
Ya yuh ama yaa Türk kızları bitti yabancılara sarmışlar
Ölüm tehdidi nedir lan siz kim köpeksiniz ya cidden bunlar kendilerini ne sanıyor
Akılları fikirleri bel altı
Dünyada o kadar ülke o kadar ırk varken Türk erkeklerinin adı çıktıysa boşuna değildir ayrıca bu ülkenin (çoğu) erkekleri kadar pis erkek görmedim. Yavşaklık desen var, şiddet desen var, taciz var.. Hepsini demiyorum arada düzgünleri de vardır ama çoğu böyle
Rezillik diz boyu bu abazanlığınız Amerikaya kadar ulaştıysa vay halimize Erkek artık demeye bile utanıyorum biraz nefsine hakim olun yobaz uçkuru düşkünü Erkekler böyle Kadınlara asılırsınız ama Eşiniz Kızınızı kapatırsınız ülkenin rezil Erkekleri
Sibel kekilli yanlış hatırlamıyorsam bu virüslerden kurtulmak için hesabından tüm türkiye’yi engellemişti. Ablaya da aynısını tavsiye ediyorum. Bu mide bulandırıcı yaratıklarla uğraşılmaz çünkü başka türlü.
Ulan a, muğa godumun embesillerine bak ya ülkedeki kadınlar bitti yabancılara mı rahatsızlık veriyonuz
ah o mesaj atanların hepsini topluca katletseler birazcık temizlenmeye ihtiyacı var dünyanın
Bu story gören yabancı kızlar türk kızlarına acıyordur bence baya 😂 Acımakta da haklılar burada şu keko fotomla bile mesajları açsam iğrenç mesajlar alıyorum. Hatta iğrenç foto atab bile oldu. Sırf pembe cerceve kullanıyorum diye.
Gerçekten Türkiye de abaza sayısı çoook çok fazla kız erkek farketmiyo ama erkekler cidden kendini çok aşıyo o kadına yazdin da eline ne geçti mk gerizekalisi
Ay sorsan hepsi müslüman ama en çok taciz edenler fiziksel veya sözlü , sosyal medyadan falan hep müslğman ülkelerden neden acaba. Zaten rezil haldeyiz iyice rezil ettiler lanet
bilmediğimiz daha kaç tane böyle durumda olan kişiler vardır, bizim insanımızın zihniyeti değişmedikce bunlar devam eder.
türk abazalarının gelişme kaydettiğini gösteren paylaşım.
damacanadan, eşşekten abd'li fenomene yürüyen yolculuk.
Bu abazanlar yüzünden ülkedeki kizlar zaten bize guvenmiyordu. Artik dünyadaki diğer kızlar da güvenmez. Hepimize geçmiş olsun
Bu kadın Türkiyede falan mı yaşıyor? Türkler tehdit ediyormuşta tehdit aynı ülkede olduğun adama yapılır. Ben gidip Trumpu tehdit etsem ne değişir yani? Bu kadına zarar vermek için taa Amerikaya gidecek insan yok. Paraya yazık.
Kadında ateş ediyor yalnız😄
Ama bu yapılanları meşru kılmıyor tabi, eğitim eğitim eğitim diyorum ve buda ilk aileden başlıyor.
Bu potansiyel sapık abaza ruh hastaları yüzünden ülkenin kötü şöhreti artıyor.
Refah seviyeside önemli tabi
gerçekten türk erkekleri en küçük fırsatta türk kadınları aşağılar ama kendi barzoluklarını asla kabul etmezler. yavşaklıkları yurtdışına açılmış çok üzücü
Hem her yerini açıp sosyal medya da fink atıyor.. sonra taciz mesajlarından rahatsız oluyor ilginç yani
.. Tabi reklamın iyisi kötüsü olmaz.. Yeni reklam yüzü Türk erkekleri sanırım.. ...
Yapmazlar demiyorum yaparlar en cok tacizin oldurmenin oldugu ulkedeyiz. Nerde o eski gururlu yağız efe türk erkekleri türk gencleri simdi hepsi o. c
Gündem olup takipçi sayısını arttırmak için de yapmış olabilir. fotoğraflarından ve giyiminden belli zaten takipçi kasmak isteyen bir tip. güzelliğini kullanarak akıl oyunları oynamayı seven tiplerden
kadın sonuna kadar haklı iyici pisleşmeye başladık ne yazık ki cinsel taciz çok fazla bizim ülkemiz de
Şaşırmadım. Ölüm tehdidi. Şimdi de yabancılara geldi sıra. Yarın yine bir kadının öldürüldüğünü duyacağız nasılsa. Bu çocuklar nasıl yetişiyor, niye ruh hastaları bizde bu kadar fazla.
Şimdi tüm erkekleri karalamamalıyım hepsi bir diyeceğim ama bu ne rezilliktir arkadaş yuh yani dünya çapında kendilerini rezil ettiler yanan yaş odunlara da selamlar
Tek utanç verici birşey görüyorum o da kadının hep soyunuk sütyenli olması. Amacı taciz edilmek zaten, bazı kadınlar bunu kullanıyorlar, taciz ile gündeme gelmeyi. Veya bilerek birşey yapıp sonra iftira atmayı seviyorlar. Danla Bilic mesela futbolculara asiliyor fake hesaplardan onlar karşılık verince de ooow abaza futbolcu diye ifşa ediyordu. yersen... Kadınların iftirası çok pistir erkek düşmanı çoğu.
Turk ve arap erkeklerinin sapikligi dunya genelinde bilinir zaten.
Böyle bir olay anca türkler yüzünden olur zaten. Kendi irkini bu kadar düsüren başka bir millet görmedim a... q
Hak veriyorum, çünkü ne zaman resminin bulunduğu bir post atılsa yorumların nasıl olduğunu görüyorum.
Bizim bazi erkeklerin analarini skmek lazim diyorum bazen belki ne yasattiklarini anlarlar o zaman...
Kendi ülkemizdeki kadınları bıktırdık güvenlerini kırdık kendimizden nefret ettirdik şimdi sıra avrupadaki kadınlarımı geldi. Utandım başkaları adına cidden
Resmen bu rezillik ya utandımdan yani bu milletin iyi bir güncellemeye ihtiyacı var
sonra niye niye milletini sevmiyorsun oluyor al işte bunlar gibi g*vatlar yüzünden dünyanın en nefret edilen milletiyiz teşekkürler
Niye iftira atsın kız tamam sen bakmıyor olabilirsin ama ülkedeki erkeklerin %90'ı böyle karaktersiz i. tlerden oluşuyor
Maldegnekleri yüz neden adımız. boka çıkıyor. Eyy abazan millet uyan da gör ebeninkini...
Türk abazalar şişme yelek çakma vergileri çok severler 😂😂
Valla biz de bu hanzolardan bıktık allah belalarını vere
Türk erkekleri adına bir kez daha uyandık. Sağolun abazan olanlariniz. Rezil etmekte birincisinin.
Sosyal medyaya tc ile kayıt olma dönemi biran önce gelmeli yoksa bu sapıklar bitmez.
Sonra sıkıysa birine yan baksınlar.
güzelde biriymiş. bende yabancılara mesaj attım cevap yazıyorlar. hakaret taciz nedir böyle terbiyesizlik bu.

En tacizci ülkeler bunlar
Haklı ben olsam Türk erkeklerini abaza olanları yani farklı bir şehre tıkarım binsinler birbirlerine hatta diğer ülkelerdekileride
utanma duası yapıyoruz euzubillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim
Kötü siyaset devam ettikçe medeni seviyemiz yükselmeyecek ve dahi kötüye gidecek
Artık yabancıları da öldürmeye başlayacaklar. Çok iyi gidiyorlar böyle devam😡😡😡😡😡
Evinden almadıklarına dua etsin , o kadar açık giyinilir mi , bizim erkeklerimiz dayanamaz öyle şeye
Cidden bu devirde nasıl hala bu kadar cahil bir düşünceyle hayatta kalmayı başardın?
Kapalı olsan bile asiliyorlar. Bunun giyimle değil zihniyetle alakası var.
Sapıklık sadece Türklere özgü değil ama sanırım bu konuda başı çekiyoruz
Olay dediğin bu mu buna mı üzüldün ya sen bu Dünya için fazla saf masumsun
Ben bir çok yabancı modelin Instagram da komple Türkiye yi engellediğini biliyorum. Dünyanın gelmiş geçmiş en abazan erkekleri Türk erkekleridir. Nokta.
Ben burda ilk kez bi soruya cevap verdim aninda 15 kisi mesaj atti. Turk erkeklerinden nefret ediyorum.
Tanımıyorum biz Türkler degiliz bence yalan söylüyor
Bizim millet her türlü her yerde belli ediyor kendini
Ne rezillik yahu fıstık gibi kadına yapılan yorumlara bak
Gizli kullanci olsun oda
Napalm güzelse olduğu çevreye kadar onun güzelliği
Çok daha iyileri var
Güzel gülümseyen güzel gözleri olan boyu olan
Bu da neyin havasında kim bilir.
nefese alana yürümesek herşey düzelecek.
her boka maydonazda olmasalar.
Vay be! Senden duydum kadını da ilk defa gördüm. Kadına neden özelikle mesaj atıyorlar sebep ne?
Şiddeti ve cinayetleri durduramıyoruz Allah aşkına bu mu durdurulacak...
Lan ne kadar abaza ve ne kadar öküz bir kişiliksiniz ya
Buna nasıl cevap vereceksiniz peki sapık türk erkekleri
tc kimlik nosu ile kullanabilmek lazım en çok twitter kullanıcı olan milletiz ya rezalet
Türkiyede cinsellik bir tabu olmaktan çıkarsa türk erkekleride yürüyen libido gibi etrafa saldırmaktan vazgeçer diye düşünüyorum
Siz Amerikalılar nasıl diyor: Attention whore! Türkiye'den tehditler almış bilmem ne... Buradan kalkıp 5 bin dolar (40 bin TL) harcayarak ABD'ye gidecek ve bu hanımefendiyi boğacaklar öyle mi? Kastıkları duyara bak.
Bi kadının kendini savunmasını reklam çalışması mı? İnanamıyorum şu an. Sizin de o tacizcilerden hiç bir farkınız yok. Ne ayıp diyeceğinize reklam diyorsunuz. Taciz ne sözlü ne fiziksel olarak kabul edilebilecek bir şey değil. Bahane arayacağınıxa kabullenin. Ya da sktrn gidin dünyadan. Bıktık artık sizin gibi insanlardan. Tabi siz bilmessiniz ne mesajlar ne görüntüler geliyor. Sokakta ne bakışlar var. Sorsanız hepiniz müslüman. YETER
Biz her gün yaşıyoruz bu olayları onlar bi kere yaşamış çok mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?