Arkadan birinin "hap var mı?" sesine dikkat edin.
Şeyma'nın videosu ;
Acun'un olaylara verdiği yanıt;
Siz ne düşünüyorsunuz?
Şeyma'nın videosu ;
Acun'un olaylara verdiği yanıt;
Siz ne düşünüyorsunuz?
Yaptığı her hareketin sonunda Acun'a hesap veriyor olmak zorunda kalması ne kadar acınası yahu.
Resmen Acun varsa var, Acun yoksa yok.
Kazara ''sanane ulan, hap var dedim ne olacak'' dese sıçtığının resmidir.
Acun bunu boşasa ne medyatikliği kalır, ne tutunacak bir dalı.
Yazık..
Ulan siz kızlar nede özeniyorsunuz böyle zenginlerle evli genç kızlara. Gençliğiniz kuruyup çürüyor oturun ağlayın. Bırakın eğlensin sizene hapından sigarasından mariuanasından. Yabancı kötürünü çözemediniz gitti. Skandalmış. Ne skandallar var bu ülkede haberiniz yok
Bu olayı düşünme süremiz, senin şu yorumu yazmandaki vakitle eş değer. Ki eşini bu vaziyette görseydin "bu mu skandal yeaa" mı dicektin acaba. Fazla genişsin.
Acınacak haldesin ve bana lafmı yetiştiriyorsun. Ultra acınacak haldesin cidden bir psikologtan yardım almalısın çok ciddiyim. Kendi iyiliğin için ve toplumun iyiliği için yap.
Herkesin hayatına kimse karışamaz. Onunki bir çeşit, seninki bir çeşit djshdhs
Ya sanane kardeş içse sanane içmese sanane. Şehitlerimizle bile şu kadınla ilgilendiğiniz kadar ilgilenmiyorsunuz. Yazıklar olsun.
bu karı zaten haplanmasa düğünde o hareketleri nasıl yapacaktı? kullanıyordur kesin. her şeye sahip oldu, daha ne yapacak? yeni eğlence arayacak.
Cevap
80Cevap
Acun kendi ayarliyordur bu isleri.
Yav isterse ecstasy cekip gangbang yapsinlar, hic umrumda degip.
Beni ifrit eden bu kadinin namaz kilamiyorum cok yogunum triplerinde ikiyuzlulk etmesi ve turk topluma bu dejenerasyonun bir rol modeli olarak sunulmasi.
Yoksa metreslikten kariliga terfi etmis siradan bir kadin nu, kimse umurdamaz
Hap var cigara var ajshsj
Ula bu Şeyma Bağcılardan değilse ben bir şey bilmiyorum
Ne canım insanlara sahip bir milletiz ya. neden aklınıza direk uyuşturucu geliyorki? bir insan ağrısı var ise bunu geçirmek için hap isteyemezmi?
ya da bayanların regl döneminin ilk günüde kullandığı hap ile bağlantısı olamazmı?
ALLAH aşkına cahil olmayın. Bir insanı karalamak için çaba sarf etmeyin. Bu bayanı tanımam yani tv den gördüğüm kadar bilgi sahibiyim herhangi bir insan olduğu için bu tepkim kötü düşünenlere...
Beyninizi kullanın biraz...
lazım olur belki
Ne alakasız bişeydir bu ya
ilk videoda hapla ilgili bir cümle duymadım ben
başlığına aldanmayın her videonun , ayrıca kullandıysa da kullandı bizene mk
bir şey diycem olmıycak Allah vermeyip aratpmasın veripte böyle kudurtmasın
ağızlarında hap olsa ne olmasa ne hepsinin ruhunda iltihap var !
Bende acun hanim hanimcik ağır bir kız aldı sanıyordum. Çok cıvildakmış şeyma.
Ayık kafayla o hayat çekilmez. Skandal iliskiyi kraliyet ailesine gelin olmuş gibi göstere bilme çabası zor olmalı.
şeyma kendisi kullanmıyo olabilir o şekilde yargılayamayız ama zaten her kalabalık ortamda yok mudur böyle tipler ortama girince sapıtan
Seninle benim aramda kocaman bi' hap var! Arkadan gelen sesin Ceza'nin sarkisini soyledigini iddia neden şeyma subasi, ''O soyluyor ben dans ediyordum'' diye ekledi.
bence kişilerin özel hayatını kurcalamak merak etmek yaşanılanları aleni ifşa etmek bana göre değil
kim ne hali varsa görsün
Ya ortam da biri sormuştur normal böyle şeyler. Onla ne alakası var ki. Şeyma yı sevmem ama yinede saçma olmuş
Acun telefonla konuşurken videoyu haberi yokmuş gibi mi çektirmiş?
Bize ne yani sgsjssg boyle seyleri en ustte gormek istemiyorum
Seymayi hic sevmem de bu Turk halki da cok tuhaf ya. bos bos isler anasini satiym hap kullaniyor he hap kullaniyor. size ne mk ne bok yerse yesin
Ulan varya zenginlerden nefret ediyorum. Hayatları hep boşa.
hayatı boyunca sahip olamayacağı servete bir anda sahip olunca insan böyle şaşırıyor
Yazık Acuna bee bu karı onun başını çok yakacak gibi duruyo. Ayrılık kapida😑
Paradan başka bir şeyleri olmayan rezil insanlar işte üzerine düşünmek bile anlamsız
Adamın karısı yarı çıplak bilmediği bir yerde bilmediği insanlarla takılıyor hap muhabbetleri dönüyor Acun un haberi yok
Bu kadından cidden sıkıldım. Midem bulanıyor artık.
Birşey düşünmüyorum artık haplanmayan var mı ki acun ve karısı başka söze gerek yok
Hap alıyor olabilir bence. O hayata hapsız katlanmak zor gibi :)
normal. bundan banane :D hap kullanıyor olabilir beni ilgilendirmez
Ex var roj var yara bandı var ayna var tarak var çakı var çakmak var :)
Cok ayip! Ne kadar sevmesem de bu kadını boyle bir karalamaya maruz kalmak cok asagilayici.
Acun’un tepkisinden bir şey anlamadım ama pozitif düşünüp ağrı kesici falan olabilir diyorum :)
Nr kadar dogru olmasa da herkesin kendi hayati karisamayiz.
😄😂 gercekten büyük skandal mis. Su anda soktayimm
Magazin gram ilgimi çekmiyor, sizin de çekmesin, vakit kaybı.
O mide hapindan bahsetmistir hemende yalnis anliyosunuz 😇
Güzel kız
Yani güzelin aklı orda burada olur
Bununda hapta falan
:E
Kafasına göre takılıyor işte Kadın hayatını yaşıyor ve dünya umrunda değil
Acun doğru dürüst bir insandır, hapla mapla ilişkisi yoktur tanıdığım kadarıyla, hemen yanlış yorumlamayin, belkide ağrı kesici falan kasdesilmistir
Şeyma ablam ne diyor peki? Durun, Acun abinize söyleyeyim uçakla yollar mı? :)
Baskalarinin hauatiyla ugrasmaktan bikmadiniz mi ya
Acun, karın kimlerin önünde kıvırıyor cıbıldak cıbıldak ong wtf lslslalal
Boşa lan şu kızı haydi acun haydi acun haydiii tam zamanı tam zamanı şimdiiii boşaaaa 👏👏👏 booşaaa👏👏👏😅😅😎
Şu Acun'la şeyma'yı ne yapsakta gündemde tutsak rezil etsek diye köpek gibi gece gündüz video çekenlerin amacı ne?
Banane yani istior bonzai icsin yani b a n a n e 😂😂
kadın ne oldum delisi olunca zor tabi... sözde anne olacak...
Şeyma torbaciii olmiş vayy başımıza gelenler vayy 🙇🏼♀️😀
Zengin koca buldum ne b*k istersem yer içerim dansı
Hapı bilmemde şu hareketler evli kadına hiç yakismiyor
Acun'un torbacısıyım itiraf ediyorum evet o gece hap sordu.
hayat onlara güzel be kızlara ortama bak bende bulaşık yıkıyayım :(
Eee ne var bunda? Uyuşturucu onlara çerez gibi geliyor
kadın resmen Acunun parasını böyle saçma ortamlarda yiyor.
Acun da birileri yapmıştır diyo hee shop acun daha onu savun sen
Sonradan görmemiş olmasın bir insan.
Benim icin cok luzumsuz insan hapi da lüzumsuz
Sen zaten ilaçsın belli
Tansiyon hapıdır o. 😅
Hap var cigara var ex var roj var sana ne lazım
1 yil sonra ayrlirlar
Haplanmaktan kurudu kaldı ya zaten
allah askina sizofrenmisiniz nerde diyo?
o zaman bunu nasi seymaa iliskilendiririz
seymayla
Gürültülü bir ortam başı ağrıyo olabilir
Hap var, cigara var, ex var... :D :D
Ne gereksiz insanlarsınız ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar