Bu linkte Canan Kaftancıoğluna ait oldugu twetler ile ilgili aciklamasi var.
Yalan veya degilmi. Okuyup karar verebilirsiniz.

Ermenistan Azerbaycan'la savaşırken PKK'yı getiriyor da Türkiye neden Suriye'deki cihatçıları getirmesin? Ne sakıncası var? ASALA terör örgütünü kuran PKK'yı temellendiren Ermenistan ve Fransa değil miydi? Yine bizim doğu sınırlarımızda Amerika'nın, Fransa'nın, Almanya'nın, İngiltere'nin, Rusya'nın paralı askerleri ne arıyordu? Ya da bu ülkelerin orduları neden PKK'ya yardım ediyordu eğitiyordu? Türkiye, kültürel bağlantıları olan bir devlete (terör örgütü de değil) Azerbaycan'a asker, silah yardımı yapınca neden dünyaya batıyor? Türkiye'nin ne olursa olsun Azerbaycan'ı yalnız bırakmaması lazım. Türkiye'nin yanında duracak en az kendisi kadar güçlü olan her şartta yanında duracak bir devlete ihtiyacı var. Azerbaycan'da bu anlamda çok önemli. Türkiye'nin güçlü olması, bağımsızlığı da bir yerde Azerbaycan'ın güçlülüğüne bağımsızlığına bağlıdır. Aynı şekilde Azerbaycan'ın bağımsızlığı, güçlü bir devlet olması da Türkiye'nin gücüne bağlıdır. Haritada Ermenistan'ın yerine bakarsanız zaten neden Türkiye ve Azerbaycan'ın arasına kara çalı gibi sokuşturulduğunu zorla yerleştirildiğini görürsünüz. Ve ben bu yüzden de Ermenistan'ın orada ebedi kalabileceğini de asla düşünmüyorum. CHP'ye gelirsek kendim akpli değilim. Herhangi bir siyasi partiye de üye değilim. Akp'ye hiçbir zaman oy vermedim. Vermeme sebebim de Akp'ye şahsi bir kinim vs yok. Sadece laikliğe inanıyorum. Türkiye gibi istikrarsız bir coğrafyada, istikrarsız komşulara sahip, mezhep çatışmalarının kol gezdiği, hatta hatta mezhep çatışmalarının CUMA NAMAZINDA CAMİ BOMBALAMAYA, OKUL SERVİSLERİNİN OKULLARIN BOMBALANMASINA KADAR VARDIĞI BİR COĞRAFYADA var olan bir devlet olmasından mütevellit TÜRKİYE İÇİN EN İYİ YÖNETİM ŞEKLİNİN DE DEMOKRASİ VE LAİKLİK olduğunu düşündüğüm için akp'nin de tavrı, tutumu, aldığı kararlar bunlara aykırı olduğu için BU DEVLETİN KURUCUSU OLAN ATATÜRK'e ve ONUN DEĞERLERİNE KARŞI KİNLİ BİR TUTUMLARI OLUP HALKI DA CHP ÜZERİNDEN ATATÜRK'e karşı ONUN DEĞERLERİNE KARŞI KİNLENDİRMEYE ÇALIŞMASI, ATATÜRK'ü ve ATATÜRKÇÜLÜĞÜ İTİBARSIZLAŞTIRMAYA ÇALIŞMASINDAN DOLAYI ONLARA OY VERMİYORUM. Yine oy vermeme sebebim de ekonominin durumundan dolayı ülke yangın yeri olmuş, dolar, euro, altın kaç lira olmuş, elin yabancı pezzevengi Türkiye'ye gelmiş elinde 10 dolarla Türkiye'de ne alınır diye video çekip yiyip içip AY LAV TÖRKİY diye pich pich sırıtıp bizimle dalga çekecek duruma gelmiş bizim ekonomi bakanı da "BEN DOLARLA İLGİLENMİYORUM YAV, SEN DOLARLA MI PARA ALIYORSUN?" diye utanmadan tv de pişkin pişkin sırıtıp millete tepeden tepeden bakıyor. Türkiye'deki işsizlik meselesini eskiden yav millet iş beğenmiyor diyerek kapatıyorlardı. Sonra devlet herkesi istidam etmek zorunda değil, devlet herkese iş imkanı sağlamak zorunda değil diye kapatmaya çalıştılar, sonra her üniversite mezunu mesleğini yapacak diye bir kaide yok demeye başladılar öyle diye diye bu hallere geldik ve en sonunda o göttte giren şemsiye bugün açılmaya başlayınca oturmaz hale gelen halk zomranmaya başladı. İktidar da işsizliği görmezden gelmeye başladı. Ama nafile. O işsizlik verileri, paranın bu kadar değer kaybetmesi iktidara da göttte giren şemsiye etkisi yaratacak. Bunu onlar da biliyor. O "dış minnaklar, beka meselesi" söylemleri de artık halkta bir etki yaratmıyor. Bugün Cumhurbaşkanının sarayına ayrılan ödenek 14,8 MİLYAR TL SAYIŞTAYIN RAPORU VARMIŞ, RESMİ GAZETE'de çıkmış. Ve her sıkıştıklarında da dini kendilerine göre kullanmaları, en son söylediği "MÜMİNİN GÖREVİ YOKLUKTA SABRETMEKTİR" gibi bir söylemler de sadece ben de değil herkeste kendilerine karşı bir tiksinti yarattı. Yani bahsettiğim dini kendine göre yontma eyleminin en güzel itirafıdır bu. Ülkelerin prestiji sadece orduyla değil aynı zamanda ekonomik güçleriyle de alakalı. Bir arkadaş ortamında bile üstün başın eski püskü olsa yüzüne bakan olmaz. Adam yerine koyulmazsın ya acırlar ya da ciddiye alınmazsın. Bir de bunu ülke bazında düşünün. CHP'ye gelirsek, CHP'de şu an AKP'nin çözüm sürecinden miras kalan, AKP'den miras kalan bir KÜRT SEVİCİLİĞİ, PKK SEVİCİLİĞİ FETİŞİ BAŞLADI. Çünkü hatırlarsanız. AKP'nin HDP-APO ile arasının muhteşem olduğu zamanlarda (ÇÖZÜM SÜRECİ) CHP-MHP'nin karşı çıkıp akp'yi devirmek için Ekmeleddin İhsanoğlu hamlesi falan yaptıkları zamanlarda akp, chp ve mhp'yi tvlerde madar etmiş tabiri caizse onlarla taştaş geçmişti. ve O zamanlar chp kürtlerden çok fazla oy kaybetmiş. En son seçimlerde mor olan hdpli olan doğu illeri o zamanalr hep turuncuydu akpli olmuştu. Sonra çözüm süreci akp'nin götttüne girince o hendekler, Bülent Arınc'ın "APO'YU NE KADAR ZOR DURUMDA BIRAKTIĞINIZIN FARKINDA MISINIZ?" diye başlayan açıklamaları tv izlerken şok olup "VAY A-M-K!!!" diye tepki gösteren ben... Yani bunları da biliyorum. O yüzden CHP'de şu an akp'nin yalandan milliyetçiliği sayesinde kaybettiği kürt oylarının peşine düştüğü için Canan karısını bu kadar ön plana çıkartıyor. Olay sadece Kürt oyunu alabilmekte. Yine Ermeni meseleleri de bunlarla aynı kapıdadır. PKK sevicisi olan aynı zamanda ASALA sevicisidir. Yine Çözüm Süreci sadece Kürtlerle ilgili değildi. ERMENİLERİ de kapsıyordu. Çözüm Süreci piyasadayken Erdoğan'ın Ermeni Soykırımını kabul edip de Ermenilerden özür dilediği videolar da mevcuttur. 2009 yılındaki ERMENİSTAN-TÜRKİYE MAÇINDA AZERBAYCAN BAYRAĞI YAKILMASINA İZİN VERİLMESİ, AZERBAYCAN'ın TÜRKİYE'ye REST ÇEKİP DOĞAL GAZI AVRUPA'ya sattığı fiyattan satmaya kalkması, TÜRKİYE'den özür beklemesi falan bunlar da yaşandı. Ben bu kadar uzun cevap vermek yerine 3-4 tane video sallardım buraya da bakma xper yetmiyor.
Kadının Kökeni Türk değil demek ki, soydaşlarını destekliyor. Pkk’yı destekleyen birinin, Ermenistan için üzülmesi şaşırtıcı olmasa gerek. Kendinden bekleneni yapıyor
Hain olduğunu kendi ağzıyla söylüyor zaten. Neden böyle birini hâlâ il başkanı olarak tutarlar ki. Hoş gerçi balık baştan kokar. Onca videodan sonra
Hâlâ diyor k. k, rte katar emirin önünde eğildi diye söyleniyor..
Umarım sayın ince başa geçer
Halk ve insanlık aklında, vicdanın da zaten gereken dersi defalarca almıştır bu vatan hainleri. Tartışarak gündem de tutmak istemiyorum. Allah hepsinin belasını versin.
Cevap
7Cevap
Kaftancıoğlu'nu pek tanımıyorum açıkçası. O Kaftancıoğlu'nun gerçekten yazdığı bir tweet mi?
Evet kardes. Linkte haberi var.
Öyle bir adı olan yürüyüşe keşke katılmasaymış
Hdp ile yakınlaşmasını da doğru bulmuyorum sosyal demokrasinin bir sınırı var
Kaftancıoğlu CHP'nin bir ilinin başkanı sessiz kalması doğru değil ama CHP zaten Ermenistan'a tepki gösteriyor ve Azerbaycan'ın yanında olduğunu söylüyor
Haklisin kardes. Ne yazik ki CHP iktidar karsitligi yüzünden. Kendilerine nerden oy gelicekse ona sempati duyuyor bence. Yani bunun Türkiye'ye zarari var mı yok umursamiyorlar.
Hdp ile derhal uzaklaşmaları lazım
İktidar karşıtlığından değil oy için
Geçmişte AKP'nin yaptığı gibi
Oy için Hdp ile yakınlaşmamaları gerekiyor
Aralarında bir ittifak, işbirliği yok ancak bir yakınlaşma söz konusu
AKP neden Çin'in Uygur Türklerine zulmetmesine sessiz kalıyor
Keske. Bak Ak Parti cözüm sureci yaparak onlara bir sans verdi. Hani megri megri deyip surekli elestirilen konu varya.
Cozum surecinde adamlar yaptiklari aciklamalarla devleti tehdit eder hale geldilerdi.
Ak parti ve RTE cok elestirildi o zaman.
Ama sirf su teror sorunu ülkemizin üstünden kalksin hem ekonomik hemde sosyal olarak rahatlayalim diye belli bir sure devam ettirildi.
Sonuc cikmayincada cozum sureci bitti.
Cozum surecinden sonraki secimde HDP nin pkk ile arasina mesafe koymamasi yuzunden Kürt secmen bile HDP den oyunu ciddi oranda cekti. Bu seferde devreye her evden bir oy diyerek CHP li yoneticiler devreye girdi ve oy verdirerek meclise soktular HDP yi. Biz Ak partililerin cogunlugu icin Kürt Türk ayrimi yoktur. Tek devlet, Tek Millet, Tek Bayrak, Tek Vatan, kim bu cumleleri benimsiyorsa o bizim icin degerlidir. HDP yi elestirmemizin nedeni siyasilerinin pkk yi kurtulus recetesi olarak görmeleri ve bir turlu baglarini koparmak istememesi. CHP bunu bildigi halde sirf iktidar karsitligi ugruna onlarla is birligine devam ediyor. Bunlar benim sahsi goruslerim.
Hdp'yi AKP meclise soktu
Çözüm sürecinde hendekler kazıldı çözüm sürecinin bu ülkeye zararlarını biliyor musun sen
İşbirliği söz konusu değil ama yakınlaşma var maalesef
CHP iktidar karşıtı diye Hdp'ye yakınlaşmıyor oy için Hdp'ye yakınlaşıyor
AKP oy için de çözüm sürecini yaptı
CHP'nin oy için Hdp'yle yakınlaşacak kadar düşmesi üzücü ama gerçekten
CHP oyunu yükseltemiyor çünkü
Anketlerde AKP ve Mhp'nin oyları düşüyor ama CHP'nin oyları yükselmiyor
Isbirligi dibine kadar var kardes 🙂 Bizzat yoneticilerin konusmalari ve haberleri var sitelerde. Acı ama gercek bu. Sende bakip gorebilirsin.
Erdoğan geçmişte Öcalan'a sayın şehitlere kelle demiş birisi
Her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık demiş birisi
33 askerimizin şehit düştüğü gün milli yas ilan edilmedi ama Suud kralı öldüğü zaman ve papa öldüğü zaman yas ilan edildi.
Sonra belediyelerden T. C. yazısını kaldırdılar.
www.google.com/.../18026-erdogan-neden-sayin-ocalan-dedi
Recep Tayyip Erdoğanin 2000 yilinda soyledi kelle sözü ve sayin kelimelerinin nasil soylendigi ile ilgili Ahmet Hakan bir kose yazisinda belirtmis.
TC yazisi her yerde var. Cozum surecinde bile bile kaldirilan varsa. Onu ben zaten desteklemem. Bu abartili bir algi oyunu sadece. Bak simdi ben bir karakol valilik ve belediye binasinin onunden gectim simdi hepsinde de var.
Peki ya diğerleri
Erdoğan zulme uğrayanları yanında yer almıs birisi, Uygur Türkleriyle ilgili laf etmemesi gerçekten üzücü.
*uğrayanların
*almış
33 askerimiz icin bencede yas ilan edilmeliydi. Uygur Türkleri icin aslinda diplomatik tepkimiz az bencede. Ama ordan gelenler ülkemizde dislanmiyor.. Ulkemizde Suriyeli, Türkmen. Afgan Türkü, Uygur Türkü, veya diger Türk cumhuriyetlerinden gelen insanlar var. Ama bende siyasi olarak tepkinin az verildigini dusunuyorum. Bunun sebebide Cin ile iliskilerimiz ve Turkiyenin suanki dis politikadaki durumu. Acı ama gercek.
Ülkemize gelen Uygur Türkleri'ni Çin'e geri iade ettik
Suriyeliler Türk mü Allah aşkına
Suriyeliler arasında bir tek çocuklar ve yaşlılar için üzülüyorum
Suriyeliler kontrolsüzce çoğalıyorlar
Bu iyi bir şey değil
Her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık sözü ne anlama geliyor peki
Erdoğan bir kere bile ben Türküm diyemedi
Amma soru sordun kardes ☺
Her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık sözü blöftü yani
Suriyelileri Davutoğlu içeri aldı ama Erdoğan buna izin vermeyecekti. Suriyelilere 40 milyar dolar harcandı, peki ya sonuç?
Sonucu söyliyim sonuç dış borçlanma ve cari açık
Böyle giderse Türkiye'nin demografik yapısı bozulacak
Suriyeliler dostumuz değil bizi hiç sevmiyorlar Türkiye'ye düşmanlar
Başbakan Tayyip Erdoğan, BDP ve MHP’ye sert çıkarak, “Bu süreçte kimse bizim karşımıza Kürtlükle de Türklükle de çıkmasın. Biz her türlü milliyetçiliği, ayaklarının altına almış bir iktidarız. Kuru milliyetçilik yok” dedi. Midyat Köşk Meydanı’nda düzenlenen toplu açılış töreninde konuşan Erdoğan, özetle şunları söyledi:
Erdoğan Avrupa Birliği 10 milyon euro versin diye suriyelileri aldı ama sonuç -40 milyar dolar. Ve 10 milyon doları da alamadık
HEP BERABER TEK MİLLETİZ
“Bizim siyasetimiz hizmet siyasetidir, biz ideolojilerle bu yola çıkmadık. Bu hizmet yolunda bu can bu tende olduğu sürece yürüyeceğiz. Hiçbir ayrım gözetmeden 81 vilayete, mezralara kadar hizmet götürdük. Allah ömür verdiği sürece, insanımızla el birliği, gönül birliği içinde Türkiye’ye, bu topraklara hizmet etmeye devam edeceğiz.
Suriyeliler konusunda AKP'lilerin çoğu yanlış karar alındığını düşünüyor
Kim ki kendi ırkının, kavminin, kendi kabilesinin diğerlerinden üstün olduğunu iddia ediyorsa o kişi şeytanın izindedir. Kavimler, kabileler, ırklar, inançlar farklı olabilir, ama hepsi saygındır. Biz, Türkiye Cumhuriyeti toprakları üzerinde hep beraber tek milletiz. Bu millet kavramının içinde Türkü var, Kürdü var, Arabı var, Lazı var, Çerkezi var, Abazası var. Var oğlu var. Bizim kadim medeniyetimizde asla böyle bir farklılık, asla ayrım olmamıştır. Bizim kültürümüzde, geleneklerimizde özellikle bu hassasiyet hep korunmuştur. Etnik milliyetçiliği kim yaparsa yapsın o sapkınlığın içindedir, fesat içindedir, fitne peşindedir. Bin yıllar boyunca bu topraklarda nasıl bir ve beraber olduysak Allah’ın izniyle yine bir olacak, diri olacak
Amacım ırkçılık değil gerçekler
Suriyeli erkekler plajlarda, parklarda nargile içiyor başka da bir şey yapmıyor
Bak RTE milliyetciligi ayak altina aldik derken ne demek istemis.
Ülkelerine niye savaşmaya gitmiyorlar
Bu korkaklık değil de nedir
Milliyetçilik demeyecekti o zaman ırkçılık diyecekti kelimeleri düzgün seçemiyor bu adam ama önemli olan niyet
Kurban olayim tek tek git. Bombardiman seklinde yaziyorsun. Tm yeter bu kadar. Hepsini bana soruyorsun. Sen gir arastir birazda. Neden nasil nicin 🙂😊
Kontrolsüzce mülteci geliyor içlerinde teröristi de olabilir, suçlusu da olabilir
Haklisin
Suriye'de güvenli bölgeler var bence bütün suriyeliler ülkelerine geri gönderilmeli
Vatanlarını özlemiyorlar mı bu insanlar hiç
Bu bolgeler yeterli degil kardes. Is yok guc yok oralarda. Ne kadar cok olurlarsa onlari orda korumak o kadar zorlasiyor.. Bende gitsinler istiyorum zaten. Diger taraftan bunlari cadirda bekletmek ulkemize cok daha pahaliya patlardi. Eli is tutan bile yatar yer icerdi. Simdi ulkemizde en azindan calisiyorlarda ekmek paralarini kazaniyorlar bari. Bak Turkiyede ara elaman eksikligini bu Suriyeliler karsiladi. Artik millet tekstile sanayiye girmek istemiyor. Bizim millet masa basi is pesinde kosar olmus.
Diger taraftan bu Suriyeliler yuzunden maaslar dusuk tutuldu. Oda bir gercek. Yani bizim insanimiza zarar. Devlet bu konuda kota koydu.10 Turk vatandasina karsilik 1 Suriyeli calistirma izni var. Ama merdiven alti atolyeler bunlari umursamiyor orasida ayri bir dert. Ben Suriyelileri savunmuyorum ortada bir gercek var. Sirtimizi donemiyoruz diyorum sadece.
Eğer bizim milletimize kota koyuluyorsa suriyelilere de çocuk yapma kotası konulsun. Her suriyeli aile en az 4 çocuk yapıyor bu ne demek biliyor musun. En fazla 3 çocuk yapabilsinler.
Hic sorma. O. konuya bende cok karsiyim. Her gordugum yerde elestiriyorum soyluyorum. Hatta cimere bile yazmayi dusunuyorum. Durmadan doguruyorlar. Bu konuda birseyler yapmali devletimiz.
Tam tersi doğum yardımı veriliyor. Daha yeni verildi doğum yardımı
Canan kaftancıoğlunun twitter hesabı bu değil
@canan_kaftanci yanlış bilgi vermeyelim...
Fark etmiyor... Gerçek hesabında da benzer paylaşımlar var.
Gerçek hedabını takip editorum. Sizin anlma kapisitenşz olmadığı için yanlış anlamanız notmal yargılamıyorum
Yanılıyorsun. Bizzat onun eski twetleri. Hatta kabul etti kendisi.
www.google.com/.../
Buyrun icinde Ermenistan ile ilgili aciklamasi var.
Ben de takip ediyorum. Bu sıralar HDP hayranlığı paylaşıyor.
Bana video gönderir misin? başkasının yazdığını değil.
Bağırsa ne değişecek? Şovmenlik boş iş. En milliyetçiyim diyenler dolar saklamış yıllarca. Çoğunun oğlu askerlik yapmamış. Geç bunları.
CHP içinde bu kadına tepki gösteren tek kişi hakan bayrakciyi gördüm.
Hoşuna gidiyor. Biz üstün olur pkk yı bastırdıgımızda orda savaş kötü ateskes diyor
Kendisi Ermeni galiba?
O canan kaftancıoğlunun teitter hesabı değil
@narcissu0s www.google.com/.../
Kendi soyunu niye eleştirsin
puhahahah iyi yapmış :d
CHP nın çoğu gibi kendide ermeni ondan
Belki oda Ermenidir.
Çünkü o bir hain
Çünkü canan kaftancıoğlunun hesabı değil o hemen inanıyrosunuz ne kadar cahilsiniz ya
@narcissu0s kadının her şeyini biliyorum ben merak etme
@narcissu0s bu tweet ile ilgili değil benim yorumum sorunun içindeki cümleye cevap verdim tweet i sen yazdıktan sonra gördüm
Tüm hainler yok edilecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?