Şu ülkede bir tane fakir dinci gördünüz mü?

Hepsi zengin.. Demek ki dincilik piyasa getirisi yüksek meslek..

İşin diğer garip yanı da; Yok Peygamber fakirdi, peygamber yatacak yeri yoktu diye diye zenginleşiyorlar hem de..

Sonra da diyorlar ki; Gençlik Deist, Ateist, Agnostik. Bu kadar namussuzu görünce neye inanacaksın arkadaş?
Şu ülkede bir tane fakir dinci gördünüz mü?
Şu ülkede bir tane fakir dinci gördünüz mü?
Cevapla