AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Bir evlat babası olarak söylüyorum sanırım vururdum
Direk şikayet ederdim bu tür olaylarla ilgilenen makamlar var
Allah kahretsin adiler elleri kopsun inşallah bir daha kimsenin başına gelmez.
Benim çocuğuma el kaldıracak Onu yağlı kaziğa oturturum
Memleketim diye demiyorum çok aksiyonludur. Tanıdıklar çok benzeri şekilde iade yapılırdı. :D
Aile eğitimi olmayan iki cahil evlenirse neler olur başlıklı haber işte
aşireti toplar evlerini basar insan nasıl dövülürmüş öğretirdim
Benim çocuğuma zorbalık eden yaka silktiren komşu çocuğunu bende bir temiz döverim
Onları eve kitler kendileri ile beraber yakarım o evi
Benim çocuğuma öyle birşey yaparlarsa pişman ederim onları :)
Ben hiç polise şikayet etmem. O aileyi ben daha beter döverim.
Sakin kalamazdım büyük ihtimalle gece evini kundaklardım hepsi içindeyken...
Adalet nasıl bişey biliyor musunuz?
Bu ikisini alıp sokak ortasında öldüresiye doveceksin ibreti alem olsun diye. Kısasa kısas her zaman en adil çözüm bence
Karısına karımı yollarım yolsun şöyle güzelce bir adamıda artik Allah ne verdiyse
Kaç yıllık antepliyim. medeniyetten uzak insanlarla dolu şehrim. Nefret etmeye başladım artık
Şu insan kırkayak filmini izleyenler bilir birinin ağzını diyerinin g*tüne zımbalarım hayatları boyunca sürüne sürüne gezerler
O komşunun kapısına giderim polisle önce yasal yolla hallederim polisin işi bittikten sonra ben o kadını tek yakalarım onun ağzını yirtarim sulalemi üzerine salarim benim çocuğuma vurmak neymiş anasından emdiği süt bı burnundan gelsin bakalim
vallahi ne söyleyeyim , başımıza geldi...
ben küçükken bir kadın vardı apartmanda beni sokakta biraz hırpalamış , bunu duyan annem durur mu? bunu duyunca hem kadını rezil edivermiş sokağa cümle aleme. bacak kadar çocuğa #şiddet uygulanır mı?
Yorumlara bakıyorumda millet şiddete ne kadarda meyilli
Benin çocuğuma bunu yapsalar perişan ederim, evlerini silahla basarım diz kapaklarına sıkarım.
Benim komsun oyle etsin balkondan lamguet asagi atarim
Allah korusun..
elimden alamazlar o anneyi babayı..
Çocukların kavgasına girilmez aileler uyarır ama benim çocuğa başka aile yapsa öldürürüm şahit olsam müdahale eder engel olurum elimden gelen yoksa da polis e ihbar ederim
Sakat bırakırdım onları, şiddete karşıyım ama hak edeninde hakkı verilmeli.
Şiddetin her türlüsüne çocukluğumdan bu yana asla göz yummadım yumam siz de görmezden gelmeyin hele bu bir çocuksa ilerde yaşayabileceği travmaları düşünün lütfen
En ağır cezayı vermeyen hakimin başına gelirse anlar
Benim çocuğuma benden başkası vurursa ( ki ben asla vurmam çocuklara) çocuğuma vuran kişiyi orada bayıltana kadr döverim
rambonun vietnam askerlerine saldırdığı gibi onlarin sulalesine tek basima saldiririm.. az dan az , çok dan çok gider.. bye
ikisininde a. koyar komaya sokarım sakat bırakırım öyle bişeymi var ya
Başıma böyle bir şey geleceğini sanmıyorum, ileride çocuğum olursa onu böyle bir ortamda büyütmem, böyle bir ortamdaysam da çocuk yapmam
Çok büyük konuşuyorsun 🤦♂️
Hadi ya (!)
Kendimi az çok tanıyorum ya, inanır mısın (!) müsaade et de ne yapıp ne yapmayacağımı bir zahmet bileyim.
Kesin kesin kendını iyi tanıyorsun!
Bu hayat da yapmam dediğin ne var ise yapmadan göçmezsin merak etme 😉
Pekii pekii yaparsam hatırlat da haber veriyim ben demiştim dersin :d: d
Herkes yapıyor nasıl olsa bende yaptım dersin kendini avutursun 🤫😃
benim yegeni dovduren komsuyu altima aldiydim. simdi evini tasidi gitti korkudan. bu adamlar ölmustur bence?
Kimse kendi canina kanına gözü önünde zarar gelsin istemez. Bir de evladiysa.. valla herkes babasinin oglu derim hakkini veririm
en ağır şekilde terapi görüp cezalandırılmalılar şiddettin her türlüsü insanlık ayıbı ve tedavi edilmesi gereken bir ruhsal sıkıntıdan ibarettir net !
Başıma gelse şu haber çıkardı
Komşusunun çocuğunu döven çiftten haber alınamıyor
Dövmelerine gerek yoktu.. çocuğu uyarıp geri gönderselerdi
Çocuğumu döven o karı kocayı üst üste koyup s kerdim
Sonra annesini de dövmüşler hatta. Rezalet. kafasındaki örtüden de hayır yok Allah korkusu olmayınca
Çocugumu kimse dövenez 7 sülalesini döverim
kapalı kadınmış şaşırmadım kocası da hacıdır galiba dincilerin klasik şiddet yöntemi ne geldiyse dincilerden geliyor
Hahah komik o kim ki benim evladımı dövecek 2 elim yakasında başına bela olur yapmadığımı koymazdım
Halil sezai linç yerken ( yaptığı fazlasıyla yanlış ) iki yüzlü toplumun buna sessiz kaldığı durum,
Benim ailemden birinin başına gelse zaten yaşama şansı bitmiştir
Hoş bir şey değil ama kendi adaletimi kendim sağlamaya çalışırdım.
Sonu hiç iyi olmaz o adamın kadına ben dokunamam eşim halleder
Anasını siker öldürür aleme ibret olsun diye meydana asardım
Polise haber verilmeli tabi belki sonuçta çocukta ilerleyen zamanda ciddi hasar kaldı
Söverdim , polis arardım heralde hiç böyle r seye sahip olmadım
kurşun 2.5tl herkes adam olsun
Topuklarına sıkardım ikisininde
Sen gelecen benim çocuğumu dövecen anasını s*kerim lan ben adamın
2 si de ölür garaja asarım
yalan yok
kan cikar
sonuc cezaevinde biter
Ufff... Kurşuna dizerdim walla
Allahım sen koru çocuklarımızı..
Başıma gelse kan alırım biryerinden
Vayyyy
Gebertirim. Oldur duye yalvarirm
Öldürürüm o anne babayı hemde çocuğunun önünde
Gece evlerini molotoflarim
İnsanlar inanılmaz tahammülsüz olmuş.
Yaşatmam bastıkları yere gömerim
İnsanlığın geldiği nokta