AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Devlet ailelere psikolojik destek vermeli eğer sapkın bir aileye sahipse çocuk aileden alınmalı.
Keşke ebeveyn olmadan önce baba ya da anne olabilir belgesi almak zorunda olunsa.
Bir kaynakta kızın şizofren olduğu okumuştum, psikolojik sorunları mı vardı gerçekten bilmiyorum ya da bir babanın bu caniliğı yapabildiğine inanamak istemiyorum.
Her geçen gün kötülükte level atlıyoruz..
babası değil sadece toplumda var bunun içinde kpop dinledi sevdi diye dalga geçen insanımız var böyle bir yapı var bunlardan kurtulmadıkça saçma salak insanları dışlamadıkça biz de aynı suça ortağız bence
Şaka gibi. İnsanlar çok korkunç. Allahım sen insanlardan koru.
Babası tarafından mi! Ne yapmış babası?
Psikolojik şiddet diye bir şey uydurmuşlar. Ulan benim babamdan yediğim dayakları, gördüğüm psikolojik şiddeti şimdinin çocukları görse demek ki intihar edecekler. Biz hiç intihara falan kalkışmadık. Öğrenmişler bir intihar!
Babasının suçu falan yok. Kendi tercih etmiş ölmeyi. Evet çok üzücü ama babasını suçlayamayız.
Babası intihar etmesi için odasına halat koymuş intihara tesvik etmiş ayrıca psikolojik şiddette iğrenç birşey
Olayı bilmeden yorum yapma
@thunderekmek halat koydu diye intihar mi edilir? Bu ne saçma bir intihar sebebi yahu
Allahım intihara teşvik bir suçtur ya bu nasıl bir cehalet senin gibiler asıl ölsün ya götünüze girsin o kızın göz yaşları babasından psikolojik ve fizikselde şiddette bulunmuş
@thunderekmek bunlar intihar etmek için bahane değil. O zaman şiddet gören cocijlar intihar etsin. Ben de çok dayak yedim babamdan ama intihar etmedim
Her kesin psikolojisi aynı değil bir parmağın 5'i aynı mı?
Bir elin 5 parmağı aynı mı*
Anneme bu haberi okuduğumda hüngür hüngür ağladı Birisi babası yüzünden intihar ederken benim annemin yanına gidip gözyaşlarını ellerimle silmem çok ironikti
her ebeveyne evlenmeden önce o test yapılmalı özellikle evlenmeyi ve çoçuk yetiştirmenin sorumlulugunu alabiliyor mu yetiştirebiliyor mu normaller mi yoksa laf olsun diye mi çoçuk yapılıyor bir egitimi alınıp sertifika verilmeli aalamayana evlilik yasaklanmalı zaten ortalık sözde ana baba dolu olan deliren gelicegin katilleri çoçuklar oluyor
Genç yaşta koparılan bir fidan ne desek boş yazık çok yazık ağız dolusu sövesim var sövsek biz suçlu oluruz bu ülkede
Bence yaptırılmalı. Sonuçta o testler insanların yaşamını kurtarabilir.
O testi yapanların psikolojisi yerinde olacak mı ki 😔
Kesinlikle yapılmalı. Çünkü herkes anne baba olamıyor. Olan şu masumlara oluyor.
K - pop dinledi diye olur mu? . ya nasıl olmuş bu ümmet? . Üzüldüm halimize. gerçekten.
Ben babamı aradım adam bana sen kimsin tanimayadim dedi baba benim dedim yok çıkaramadım dedi adam oğlu olduğunu unutmus onkadar yani. Simariklik başka birşey değil. Herkes intihar etsin o zaman. Zaten herkes güllük gülistanlık hayat yaşıyor bı kızlar hersey de kötülük görüyorlar 😄. Aynen siz öyle bilin.
Baba ordu da görevli olduğu için sıyırmış, çoğunun psikolojik teste ihtiyacı var aslında...
Gencecik kızımıza üzüldüm ama yapacak bir şey yok 😔
Bilip bilmeden aileye yüklenilmesini doğru bulmuyorum. Bu da psikolojik şiddeti psikolojik şiddetle çözme eğilimidir. Belki kızın psikolojik sorunları vardı ne biliyorsunuz ki
nasil bir vicdan bu. senin parcan ya. yaziklar olsun. boyle babaya cinayet sadece silahla islenmiyor olume neden olmaktan muebbet hapis gerek nerede o yasa yapicilar. bu dunyada olmasada obur dunyada taciz edilen bebeler olurulen kadin ve kizlarin eli yakanzda olacak kacamazsiniz.
Bizimkiler hiç kızmıyor. Ama büyükanne kızardı sinirli. Ama hiç öyle öl Çok yaşa o... u duymadım. Anca yavrum bir topla, bir çalış o kadar. Duysam ben de kaldıramazdım herhalde.😔
Cocuk yapmak icin ehliyet alinmasi gerek bence her ciftlesen cocuk yapiyor sonra ne toplum kaliyor nede cocugun bir hayati oluyor. Arabayla birini cignemek daha masum bence.
15 yaşında bende bir avuç ilaç içmiştim ailem sürekli keşke ölsen diyordu onlarca kez daha intihar düşündüm en son intihar düşüncesinden vazgeçtim ve 18 yaşımı bekledim basar basmazda kactim
Çok çok elzem bir olay. Herkes anne baba olmamalı ya.
Nasıl bir topluma dönüştük arkadas size ne milletin müzik zevkinden herkes kusursuzmuş gibi millete kusur buluyor.
Psikoljik testi yapılsa bile devlet Tayyip mı bakacak onları? Koronovirus testi bile yararsız olduğunu gördük psikolojik testi da nedir?
Baba intihara sürükledi masalını lakırtı gibi dillendirip duracağınıza çocuğun dinlediği Kore şarkılarına ve de yüzüne bakın...
Ebeveynlere psikolojik test yapılsın da sadece torpilli olanlar ebeveyn olabilsin.
Ayrıca ne testi?
Adam astsubay emeklisi. Devletin yetkili bir eski askeri. Silah taşıma ruhsatı var.
Türkiye'nin %100'ü böyle. Sağlam insan yok. Kimsenin dışarıdan iyi aile görüntüsüne bakmayın.
Twitleri okudum, kız ruh hastası zaten sağlıklı değil. Babası bahane olmuş bence.
yaptırılmalı, ülkemizde ebeveyn olmayı beceremeyen çok kişi var
Kesinliklikle yapılmalı ve uygun olmayanlar kısırlaştırılmalı
asker çocuklarının çoğunun psikolojileri iyi değildir! asker çocuk büyütmekten anlamaz
Kpop dinliyenin beyinde zaten problem var baba bahane olmus
Onun ben aklına s*kayım kızına böyle birşey yaptırılırmı ulan
Babası münasip bir yerine kına yakar artık... Zeka sıfır... Ahlaksız batılı yanım çok üzgün..
Akacak kan damarda durmaz. Rahmetli zaten ölmek için sebep arıyormuş..
Kore pop dinleyenlern zeka seviyesi düşük malesef bu bir gerçek kız intihar etmese herkes aynen öyle derdi.
Gerçekten aile ehliyeti gibi birşey getirilmeli... kızın ruhu şad olsun
üzücü bir olay ztn artık gitgide iğrençleşti insanlar
çok üzüldüm ya
Melisanın ölümüyle ilgili dalga geçen biri Maltepe üniversitesi tıp fakültesinde okuyormus derhal geregini yapalım
Vay alçak şerefsiz . Umarım gerekeni yaparlar
yay yoldaş tiwitter'da ses getirelim
Tamam yoldaşım. Bu arada ben istek atıyorum sende istersen atarsın :)
Hep diyorum bebek yapmak için hem anne adaylarının hem baba adaylarının psikolojik testlerinden geçmesi sart. Herkes anne baba olmamalı.
Kore pop dinledi diye?
yazılanlardan bunu anladık belki başka sorunlar var ama bilemiyoruz sonuçta ölüme itilmis twitter gündeminden ve kendi attıgı twitleri okuyarak bu sonuca vardım
babam bana kıyamaz o yüzden kafana sık kendini öldür dediğini twitter yazmıs @onabunagecityok adresi okuyabilirsin
Kızına dahi sahip çikamayan zavallı bu kızın vebalini nasıl taşiyacak ceza verilse keşke psikolojik baskı ve intihara sürükleme suçundan yargılansa
bu tür insanlar psikolojik olarak doğal seçilimde zayıf insanlar. benim başıma gelmeyen kalmadı onlarca hastalık kanser atlattım intihar etmedim gereksiz duygu sömürüsüne gerek yok.
Yeter artık be su kadın kız cinayetlerinde biktik erkek onuru kirletmeyin ŞEREFSİZLER
Hadi oradan bir baba böyle bir şey yapsın Kore pop dinledi diye saçma sapan şeyler bunlar desen oras buldu da kötü şeyler dedi deseniz öl Çok yaşa diye inanırım buna inanmam
aç bak kara cahil misin? okuman yazman yok mu acarsın okursun kendi hesabını...
kendi kuzeni tiwtter da öldügüne sevinmiş. Babası odasına halat bırakmış intihara tesvik etmiş yasal suctur babasının yaptığı twitter kullanmasını biliyorsan açar okursun gündemi
Kullanmıyorum ne yazık öyle şeyler
bak eklemeleri görmüşsündür.
Görüş sahibi hanfendi siz ülkenin güzel tarafnda yasiyor olsanz gerek bunlar gercekten var var var var daha neler var neler... Bırak intihari kendi evladini ölduren babalwr analar varrrrrr
Silici44 babası yargılanır intihara teşvikten ciddi cezası vardır
@Trader-port96 evet bende okudum yasa maddesini şimdi katil diye hastag acmışlar inanılmaz tepki var.
@Trader-port96 bu da intihar edecek babası öyle dedi diye mi
@YüreğiminGüzelliği26 evet çok şey var onu biliyorum ama kızını babası orp bulursa olduru de keser de ama böyle şey için ilk kez duydum
Bu Kore pop dedikleri neymiş ya? Dinleyenleri intihara sürüklüyor. Korelilerin her şeyi psikopate. Kız çocuk için çok üzüldüm.
Melisa intihar etmedi babası tarafından ugradıgı hem psikolojik hem de fiziksel şiddet yuzunden katledildi
Allah rahmet eylesin. Yaptırmalı ama yeterli olur mu sanmam. Sadece o babada suç aranmamalı insanlar yani biz kötü davranmaktan vazgecelim ki intihar etmesin kimse
Yaptırılmalı aslında devlet takip etmeli bazı şeylerde çok gerideyiz
bir tane ergene üzülemiycem kusura bakmayin. bu ülkede açlıktan ölen insanlar var. durumu iyi olan parasi olan kimseye üzülmem. asıl sıkıntıyı hep fakirler çekiyo
Yani dünyada olan o kadar çok şey var ki biz bunları ne kadar konuşursak konuşalım bir şey degişmez. Ben de üzülemiyorum açıkçası üzülmek isterdim ama bu boş bir şey olurdu.
@Elymenopi valla ben atanamayip intihar eden öğretmene. fakirlikten 12 saat calisan insanlara uzuluyorum
Bazı intihar sebepleri çok saçma. Madem bu kadar ciddi bir şey yapıyorsun mantıklı bir şey için yap bari.
haklısın ama hepsine üzülelim birtanesine değil dediklerine de üzülüyorum ama bu kıza da kız ergen değil babası sürekli psikolojik şiddet uygulayarak ölümünü istiyor burada cinayet var aslında.
Mahkeme açısından bakarsan evet pek anlamam o işleri cinayet olabilir ama bu cinayet fifty fifty olan bir şey. Kız da kendi cinayetini işlemiş olmaz mı?
@Elymenopi kızı ölüme iten intihar için tesvik eden bir baba var.
Bence yapılsın millet kafayı yemiş herkes çocuk dogurmasın ya
Kızına ! bacım! diyormuş, bir insan niye 15 yaşındaki bir kıza bunu der ki? ÖZELLİKLE BİR BABA! Hepsini geçtim bir insan niye kızını ölüme sürükler ki? :(
Bacım değil orspu
Yorumlarda birilerini gördüm kızın ölmesini haklı buluyorlar, sizden nefret ediyorum ve zihniyetinizden de!
Kudur
Ne?
Herkes anne baba olamıyor...
Maalesef hele de Türk aile yapısı çok kötü
Olay ne tam olarak yazsaydın keske
Babası tarafından psikolojik baskı gördü. Tabii adama baba denirse. Yıllarca dayanmış kız. En son tetiği çektim dedi. Son sözü "Tetiği çektim." oldu...
@SenLiade aynen öyle bizzat sahit var burada olayı duyan bilen mahallede biri
lütfen yayalım destek olalım Melisanın ölmesinden keyif alan ve öldür diyen Hakan adında serefsiz Maltepe üniversitesi tıp fakültesinde okuyormuş gereğini yapalım.
bir Çiçeği daha kopardınız.. Vicdanınız kurusun
Herkes anne baba olmamalı
Yaptırılabilir ama kimin umrunda kimse konu kendine gelene kadar ses çıkarmıyor genelde
Nasil ruh hastalari var
teste bağlı olması çocukların nüfusa kaydedilmeden doğurulup büyütülmesine sebep olabilir
Ya çok yazık
Herkes anne baba olamıyor