AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
İlaç zaten novelfarma firması tarafından bulundu deneme aşamasındaydı doğalgaz ve ya petrol olabilir
Doğalgaz bulundu Karadeniz'de sanırım yabancı medyaya göre Allah yüzümüze gülüyor bee olley
30 yas alti calismasin oturun evde maaş alin ne guzel olurdu be😀
Hanfendi cuma gunu verecegi mujdeyi fazla merak etme sabret ne olacagini gorursun
Ailecek bekliyoruz heyecanla ve merakla Reis bizi şaşırt :)
Akdenizle ilgili bir şeyler olabilir en iyi ihtimal
Yeni bir dönem dendiğine göre şu internette kontrol, denetim uygulamasının başlaması olabilir. Hani sosyal medya portallarının temsilcisi olacak vs. Kontrollü denetimli internet sistemi bence
Twitter Rusya da açmadı Almanya’da açmadı gelip Türkiye’de açacak öylemi? Kanka gram umurlarında değil
Bence de açmazlar işte, ama uygularlar. Dolayısıyla giriş engeli falan, yok VPN bağlantılar üzerinden kullanmaya çalışma uğraşları. Yeni dönem
Aklıma İran geldi
internet korsanlığına zorbalığına dur yasasıdır muhtemelen .
Sanmıyorum. O bizr sürpriz olmaz çünkü
aşı veya petrol değil. kanal veya enerji sistemleri ile ilgili bir açılış
şu an umursayacağım tek müjde corona ile ilgili olandır.
Bence şunu diyecek cumhuriyet sistem değiştirecek ve adı da
Avrupa bizi kiskanmaya devam ediyor Dis gucler yuzunden Altin doviz firladi
dünyanin merkezi sanatmeyin kendinizi
Petrol ve doğalgaz bulundu.
Uranyum bulundu.
Nükleer füzeleri Amerika ve İsrail'e fırlatacağız
Yine kanal İstanbul diye zırvalayacak diye korkuyorum.
saten bişey yaptiklari yok ki atmasyon yok yerli araba yaptik yok tren yaptik hepsi yalan mileti televizyon da kandiriyorlar 1 tek yaptihimis oda çami
ABD yandaslari icimizdeki kahpeleri amerikaya postalama müjdesi olsun
Akdenizde YUNANA, RUMA; ABD'ye, FRANSIZA ragmen Petrol, Dohalgaz bulduk müjdesi olursa icimizdeki Darbeci kahpeler baya üzülecek.
icimizde'ki kahpelerin Türkiye icin olumlu bir haber cikacak diye daha simdiden popolari tutustu, alev alev
Karadeniz de Türkiye'ye en az 10 yıl yeticek kadar doğal gaz rezervi bulunmuş. İddialar baya ciddi
"Ekonomimiz iyiye gitmeye başladı" diyeceek başka ne diyecek. O kürsüden hiç hayırlı bir duyuru gördük mü ki?
Petrol bulduk olur , ama bize ne faydasi var gaz beleşmi olcak
dahada kitler
Merhaba yorumumu kaldırabilir misin kardeşim
Bizlik bir şey yoktur en fazla yaşlılar için vardır bir şeyler
Bu adamın vereceği saçma sapan bir haberdir sevinmeyin boşuna
helal sana
Bu memlekette iyi bişey olmasından korkanların canını fazlası ile yakacak bir açıklama olacak muhtemelen
İçimizdeki hainler çatlamaya başladı , kudurun köppeklerrrtr 😃
Merkez bankasini ibadete aciyoruz.
, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
alın terimle elde ettiğin diplomamin karşılığı olan yüzde yüz hakkım olanı versin , başka da müjde falan istemem ben.. hakkım olanı versin önce.. bye
Petrol bulsakta bize faydası olmaz, devlet fabrikalarını özelleştirmeseydi 150 fabrikanın 100ü satılmış bence hepside kâr ediyordur etmeyenide kârlı hale getirebilirdi
Cuma sabahından geçerli olmak üzere benzine ve motorine onar kuruş zam yapıldı o olabilir mi acaba?
Doğalgaz olabilir. Çünkü Tüpraş hisseleri bir anda arttı ve bu bizim için iyidir.
Vereceği en büyük müjde istifa edip işlediği suçlardan dolayı adalete teslim olmaktır.
Müjde diyorsa kesin vergidir diğer müjdelerinin de gerçekleşmesini rahat 1 sene bekleriz muhtemelen
Gaz bulduk diyecek ama uzun vadede etkili olur dolar için yapıyor
İstifa ediyordur umarım
Ömrün kafi gelmez
İnşallah istifa ediyordur
Virüs ile bir gelişme benim için en iyi müjde olur
Keşke Şeriat kanunları ile yönetileceğiz dese ama o bunu yapmaz.
Hükümeti bırakacagını açıklayacak..
Ağzindan bal damliyor :D
tövbe peygamber müjdesi olmasın günahı boynuna
acayip iğrenç sen kmsn
Çok ciddi bir şey değil bence hayat bedava plmayacak
Ne bulunursa bulunsun sonuç olarak bulunan her neyse 2023 e kadar dokunamamız olmamız üzücü.
Umrumda bile değil nasıl olsa bana faydası olmayacak
Vereceği müjdeden umarım vergi almaz
Diplomasını bulmuştur belki 😁😁😁😁
keşke onu kemal lider verseydi bunda müjte olmuyor eziyet oluyor yaşasın sosyalizm yaşasin chp
Karadeniz de enerji kaynağı bulundu büyük ihtimalle Akdeniz'de de bulunmuş olabilir
Gaz bulundu. Tüpraşın hisselerinden belli oldu müjde.
Adamın resminden bile asalet akıyor
Çekemeyenler çatlasın
Aynen öyle.
@Kalbin_kalemii 2 disslike yedim ama mutluyum. Çekemeyenler kendini belli etti znbsnsnnsbsns
Çatlasınlar inş
Amin.
Başkanım aşı bulundu haberi gelsin artık 😪
Artık IBAN istemeyecek.
Kesin bilgi.
Aşı bulunmuş olsa keşke
Merak ettim. Mescid i aksa açılıyor dese şok olmaz mıyız
Fakirlere yardım etse.
Bence istifa edecek, hadi inşallah Allahım
Etmez
Eder insallah yarabbim
Umarım istifasıdır
Netflixi sosyal medyayi kapatacaz demesinde
Netflix kesin kapanacak onu biliyorum
Artık erkekler sütyen takacakmış
Her şey olabilir belli olmaz
Karadeniz ile ilgili bir şey diye düşünüyorum.
Laiklik elden gidecek :D
İşte bunu demeyecektin başladılar vızıllamaya 🤪
bu sitedekiler kafayı yemiş bu yorumumdan siyasi görüşümü bile tahmin edemezler ama eksi atmışlar :D
Canlarını al ama laiklik elden gidiyor deme yüksek derecede allerjileri var bu kelimeye 😂
İstifa ediyorum derse var ya off
Aşı bulundu kesinn hadi inşallah
dogal gaz bulunmus diyolar
Basit enerji buldular
İstifa ediyorum derse mis olur
Rüyanda bile goremiyceksiniz 😜
aynen
@İkinciFatihHan asil sizin gibilere kalmiyaçak bu ülke biz türküz ve türk kalaçaz araplaşmiyaçaz
@yakisikli1991x çana arap ol tiyen mi far?
@İkinciFatihHan önçe düzgün yaz bebek sonra konuş
Kahvaltıda yediğiniz ezine peynir 47 tl zar zor geçim derdindesiniz bir araba alsan bir arabada devlete almış kadar vergi ödüyorsunuz hâlâ alkış tutuyosunuz. Allah akıl fikir versin
@yakisikli1991x Aman Araplaşmayalım deyip tamamen batı özentisi ola ola gavurlaşmayalım da. Her şeye de Araplaşmayalım diye atlamayın. Hem Türk hem Müslüman olmak mümkün. Yaptığınız kompleksi kendinize saklayın.
Hadi eyvallah.
@LimonluPastanınHüznü ruslaşalim o zaman araplaşmiyalimda ne olursa olsun
@yakisikli1991x sen duzgun yaz diye bilerek oyle yazdım ama sen bunu anlamayacak kadar beyinsizsin
@yakisikli1991x zaten rus olmussunuz haberinuz yok
winter is coming (silivri soguktur)