İnsanlığın kaybettiği yer: Hiroşima'nın 75. yıldönümü. Nükleer silahma ve savaşlar insanlığın sonunu getirecek mi?

6-9 Ağustos, 2. Dünya Savaşı'nın bitişini getiren Hiroşima ve Nagasaki'ye atom bombası atılmasının 75. yıldönümü. Atom çağını başlatan felakette toplam 220 binden fazla kişi ölmüştü.
Hiroşimaya bomba atan uçak ve mürettebatı
Hiroşimaya bomba atan uçak ve mürettebatı
Batı Japonyanın Çugoku bölgesinde bulunan Hiroşima, nükleer saldırıya maruz kalan ilk şehir olarak dünya tarihindeki yerini aldı. Tam 75 yıl önce bugün, yani 6 Ağustos'ta insanlık tarihine kara bir leke sürüldü.
Kardeşinin cansız bedenini taşıyan bir çocuk
Kardeşinin cansız bedenini taşıyan bir çocuk
Hiroşima’daki saldırıdan sadece 3 gün sonra 9 Ağustos 1945’te Nagasaki’de Plütonyum -239 tipi atom bombası ‘’Fat Man’’ (Şişko Adam) ile ikinci saldırı gerçekleştirildi.(Ntv)

#fangoria
#hiroşima
İnsanlığın kaybettiği yer: Hiroşima'nın 75. yıldönümü. Nükleer silahma ve savaşlar insanlığın sonunu getirecek mi?
Cevapla