Atatürk öğrenmiş olduğu Arap alfabesini halka neden yasakladı?

Türkçeye uygun değilse nasıl öğrendi? Kendisi yıllarca kullanmışken halka neden yasakladı? Yasak tarihi 1928 yılıdır.
Atatürk öğrenmiş olduğu Arap alfabesini halka neden yasakladı?
Cevapla