Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş: "Fakirlik, Allah'a yakın olmaktır." demiş, ne düşünüyorsunuz?

Edep ve adap kuralları dahilinde fikirlerimizi paylaşırsak, toplumsal bir durum üzerine olgun bir bilgi alış verişi yaşamış oluruz.

Hayırlı geceler.
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş: "Fakirlik, Allah'a yakın olmaktır." demiş, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla