Edep ve adap kuralları dahilinde fikirlerimizi paylaşırsak, toplumsal bir durum üzerine olgun bir bilgi alış verişi yaşamış oluruz.
Hayırlı geceler.
Hayırlı geceler.
Aldığı maaşı da söylesin de ne kadar yakınmış Allah'a görelim..
Gercekten aklimdan bu gecti
Teşekkürleer
Fakirlik ve zenginlik hakikaten büyük birer imtihandır. Bu imtihanı başarabilen kişiler Allaha daha yakın olur. İnsanın güçlü olması ve ilerlemesi Allahın emridir. Kimse fakir kalmamalı ve mücadele etmeli yolunda ilahi emirler vardır. Kanaat imtihan kazanma ve Allaha yakınlıktır. İlla Allaha yakın olmak için fakir olmak gerekiyor inancına karşıyım.
Cevap
10Cevap
Fakirleştirdikleri halka ara gaz veriyorlar işte iyi. Bir nevi teselli müjdesi. Bıktım artık bunların dini pazarlama işlerinden gari. Başları sıkışınca hemen dini siyasete monte eder bunlar. Keşke Allaha yakınlaştırdıkları insanlarda, bunlara bir dip gaz verip postalasa ama işte. Benim milletimin aklı da fakir olunca malesef...
o zaman aldığı maaşın hepsini vakıflara bağışlasın. ama yook.. o, onun alın teri. oturduğu yerden? konuşuyor işte boş boş
Bu cümleyi söyleme amacını, niyetini bilemem ancak, ben bu cümleyi kurarsam şunu demek istiyorumdur; dünyevi arzularından uzaklaşan insan maneviyata yönelir ve bu da onu Allah ile yakınlaştırır.
Bunlarin hepsi halki uyutmak icin soylenen masallar. Erdoganin maşasi. Baska hicbir sey degil
Kendi olsun ozaman neden mercedes e biniyor asgari ücret neden almıyor bunları gibi sapık zihniyetleri dinlemeyin
Diyanet işleri başkanı o zaman cokkkk uzakta allah ile. İnsanlar da kanıyor
Fakirleri teselli etmek için demiş. Diyanet işlerini sallayan kaldı mı zaten?
Iyi demis. Bu insanlara müstahak
ben dalga geçtiklerini düşünüyorum başka bir açıklaması yok çünkü
sjshjkdsjds gülüyorum knk
O zaman sen allahtan uzaksın yauvşakk
Yobazaçca düşünce daha ç
O yakınlık onada nasip olur inşallah 😊
Kendileri çok uzak o halde
Doğru demiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?