AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Haber linkini görünce doğru olduğunu anlıyorsun. 🦇
İsviçreli gişe işletme şirketine tazminat ödeneceği haberlerinin de tamamen asılsız dedikodu olduğunu söyledi.
“İsviçreli firma ile yaptığımız anlaşmanın tek başına Ayasofya ile bir ilgisi yok. 300’den fazla müze ve ören yerimiz var. Bunlardan 60 küsuru için kapıdaki gişenin işletme hakkı ihale edilmiş. Benim bakanlığımdan önce yapılmış bir anlaşma ama sıkıntılı bir durum yok. Bazı müzelerin kapanması olağan bir durumdur. Bugün burayı işletirler yarın başka bir adres gösteririz. Tazminat ödenmesi söz konusu değil. Ayrıca Ayasofya’nın geliri sanki bu firmaya veriliyormuş gibi yanlış bir algı var. Böyle bir şey de yok. Onlar sadece kapıdaki gişeleri işletiyorlar. Gelirden küçük bir oran alıyorlar. Ayasofya’nın işletmesi Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın denetiminde. Bilet fiyatına dahi karışamaz bu firma” diye anlattı
@süpernova37 link habertürk asılsız dedi kodu yapma.
Bir sürü kaynak attım boş yapma
En doğru kaynak turizm bakanlığı.
Senin kaynakların senin gibi boş..
2. Kaynak zaten bakanlığa bağlı😂
Bunu öğrenmek için akşama kadar beklemene gerek yok tu. Sorsaydın söylerdim 🤣
anlayacak kapasite var mı şüpheliyim😂
Kendinden şüphe edeni insan yerine koymam. 😂
İnsan olmamana üzüldüm.
Şüphe eden sensin. Yazdığını inkar edecek kadar küçülmüşsün. Demek ki.
Bebek gibi kavga ediyor adama bak😂
Ulan erkek müsveddesi. Doğru adamız biz senin gibi müsvedde değil...
Bizim canımız sağolsun yeterki öderiz vergiler cart curt diye
türkiye berbat bir durumda zaten insanlarımızın acilen aydınlanması lazım
Zamlar ve vergilerle değil sarayın parası ile demek isterdim ama işte
sıçtı cafer Bez getir bizim millet domaldı tez getir
Onuda mi satmisiz ;) vay anasını helal beaaa
Ödesinler bizden aldıklarını. Haram zıkkım olsun
halkından hortumlayarak
Sıgaraya zam gelıcek stoklayın
Sarayın 1 aylık masrafı :)
Hemen hemen ülke satıldı hiç şaşırmadım ki
Öyle bir şey var ise onlar düşünsün
Namaz garantili camimizde oldu çok şükür.
Namaz icin gidenlerden para mi alcaklar :D artik farkli bir seviyeye gectik
Kaynak? Halk tv 😆😆😆
Hastane yolunu bütçem yok diye yapmayan b. başkanına sahte tabloya 6.5 trilyonu nereden ödeyeceksin diye niye sormuyo sunuz?
Halk tv mi günü saati bile yanlış6yalan söyleyen kanal normal dir hazım sorunu var
@DımtısDabadum sahte tablo 😂😂 fatih sultan mehmed'in kalan orijinal 3 tablosundan biri sahte dedigin tablo. Tabi sizin gibi sozde osmanlı torunları resisiniz alsa öve öve bitiremezdiniz 😂😂😂
Kimin ne olduğu ortada da sen paradan bahset? İşine mi gelmedi?
Niye malûm parti zamanında ayni paraya arda turan 'i alıyorlardı
Noldu resisiniz yapmadi diye mi bu karalama kampanyasi 😂
He he evele gevele boş yapma
Noldu cevap veremiyor musun
Niye İstanbul büyükşehir belediye başkanı aldi o tabloyu da reisiniz 😂😂 almadı
6.5 trilyon diyorum? Cevap diyorum boş yapma diyorum
Fatih'in tablosuna laf edeceğinize zamanında saçma sapan vakıflara aktarılan paraları bir düşünün.
Sonunda zeki bir adam👍👍
Ya çocuksun be sen laflara bak şey desene burası bizim mahalle benim babam senin babanı döver, gerçekler acıtır haklısın
Ensar vakfinda yapılanları , okçuluk vakfi diye bilmem kac milyon tlyi yandaşlarına yedirdiklerinide unutmadık
Pkk nın koynundan çıkmayanlar yolsuzluk dersimi veriyo hayırdır
Atalarımızın cok guzel bir sözü vardir : akıl yaşta değil bastadir diye umarim biliyorsundur.
Size muhalif olan herkesi pkkli olmakla suclamak ... yazik
Soru sormadin ki 😂😂
Bana terörist diyemezsin bu 1 2. Senin ATATÜRK'ü sevmedigine o kadar eminim ki
Teroristle ortak çalışana ne denir?
Utanılacak bisey demedim. O kadar cok utanmak istiyosan 18 yıldır yapılan yolsuzluklara bakabilirsin
Dünyanın bildiğini sen mi bilmiyorsun, ?
@DımtısDabadum denir
A haber izleyicileri belli oldu
Şimdide dünyanın en iyi ekonomisine sahibiz falan dersin diye bekliyorum
Eee cevap vermiyorsun noldu 😂
@bukız_zayiflicak Bunlar fesli kadiri dinleyen genç nesil, bunlar için nefesimizi tüketmeye gerek yok.. İlk seçimde sandığın dibini görecekler..
Vatan sevgisi ekonomi ile ölçen hainlerden degiliz ki şükür ekonomi mizde süper
Reisinin fotoğraflarına bir göz at bakalım kimlerle boy boy fotoğrafları var hemde böyle güle oynaya.
@Florianii umarim Z kuşağı uyandi artik #oymoyyok
Bü ülkenin Alperen leri hep uyanık merak etme
@bukız_zayiflicak Bütün korkuları, panikleri o zaten.. #oymoyyok tan sonra şirazeleri kaydı.
@Florianii evet zaten bu secimde ağızlarının payini alacaklar
Şurada AKP karşıtı yazanlar eminim 2000 doğumludur. Öncesini hiç görmemişlerdir bunlar. O yüzden pek yazmaya bile değmez. Anca yolsuzluk yaptı yok şu parayı naptı yok bu parayı naptı? Sözde çalan AKPnin bu ülkeye yaptığı katkıları sizin o çok sevdiğiniz partilerin başkanlarının yaptıklarını toplasak yine de yaklaşamaz. Bu ülke kurulduğundan beri en iyi çağını 2002 den sonra yaşadı.
Resmen ülkenin her karisi kiralanmış
bizim vergilerimizle.
Herşeyin üstünü din örter.
Şaşırmadım desem
akepe icraatları
Ahaber neyse halktv de o'dur benim gözümde.
Her yalana inanmak gibi de bir huyumuz var
Güleriz ağlanacak halimize
Vergiler sağolsun onlarla
oy için tam gaz ileri. 😂
Muhafazakar kesimlerin oylarını bu sekilde mi alacaklar cok merak ediyorum 😂
Peki oy içinse neden şimdi seçimlere daha var
hayırlı olsun, kazık azdı, bu da geldi..
yapanlar düşünsün
Haber elinde patlamasın
Namaz kılan herkes 20 lira vermeli 🙄😂
ye kürküm ye
Ohaaa
Ödeyecek mecburen
yap işlet devret
Ah iktidardakılar
Himmmm
ağlayarak yap
Yalan haber
Kaynak halk tv 😊