Ayasofya'nın gişe gelirinin 7 yıl daha İsviçreli şirkette olduğu ortaya çıktı. Sizce Türkiye bu paraları nasıl ödeyecek?

2018 yılında yapılan ihaleyi İsviçreli şirket 3.9 milyar lira karşılığında 9 yıllığına kazanmış ve Ayasofya gibi 54 tane müzenin gelir haklarına sahip olmuş.
Akp döneminde 3.9 milyar tl kullanılmış ve İsviçreli şirkete garanti verilmiş. Şimdi Ayasofya müzesi camii olunca Türkiye'nin şirkete her sene 400 milyon tl ödeyeceği ortaya çıktı. Ayasofya müzesi Türkiye'nin en fazla ziyaret edilen müzesi ve boğaziçi köprüsünden bile daha fazla gelir sağlıyor.

haber linki
Güncellemeler
+1 yıl
Bazı arkadaşlar halktv inanmam demiş başka kaynak istemiş.
www.turkiyeturizm.com/.../...ey-kazandi-55168h.htm
Resmi sitesi
acente.muze.gov.tr/Login/Index?ReturnUrl=%2F
Buyurun ispanyolca kaynak
nuevoperiodico.com/.../
Şimdi susun bence😂
Ayasofya'nın gişe gelirinin 7 yıl daha İsviçreli şirkette olduğu ortaya çıktı. Sizce Türkiye bu paraları nasıl ödeyecek?
Cevapla