www.turkiyeturizm.com/.../...ey-kazandi-55168h.htm
Resmi sitesi
acente.muze.gov.tr/Login/Index?ReturnUrl=%2F
Buyurun ispanyolca kaynak
nuevoperiodico.com/.../
Şimdi susun bence😂
halk tv sözcü fox tv ise kesin yalandır tayfası yine toplanmış bakıyorum.
gerçekten böyle bir anlaşma varsa tabiki vergilerle ödenecektir o şirkete
benim anlamadığım şey neden her yol köprü hastane vs için garanti verildiği. garantisiz iş yapmıyorsa şirketler, varsın yapmasınlar zaten garanti edilen parayla 25 yılda o yapılardan 4-5 tanesini devlet yapar her şekilde
Anlıyorsunuzdur amaç yandaşa aktarmak bu arada eksilenmiş yorumunuz 😂
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ isteyen eksileyebilir herkesin kararına/görüşüne saygı duyarım
Eksileyeni görüyorsunuzdur ama super mod olduğunuz için 😊
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ hayır modlar eksileyeni göremiyor malesef gizli üyeleri de göremeyiz :)
Gerçekten mi bunu bilmiyordum yani tüm modları engelleyen istediğini yazabiliyor 😊
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ adminleri engelleyemedikleri için yine radara yakalanırlar kaldı ki diğer üyeler yorumları veya soruları yine şkayet ediyor.
Bu haber ciddiyse cidden sağlam söverim ama artık, ben bezdim yaşayamadığım hayatın vergisini ödemekten salın halkı artık.
Düşününce oy kaybetme riskini gözden geçirip hadii bir ihtimal belki bir kaç geri dönüş olur diyerek şirketle anlaşmışta olabilirler. Para her kapıyı açar demişler, bakmayın devlet sadece kendi halkına para yok çekiyor nasılsa eşşeğiz ödüyoruz vergileri zamları, işlerine gelecek her işte kapıları açacak paracıkları vardır onların ayakkabı kutularında..
Camide namaz kılacak olan cemaat ödesin parasını madem öyleyse ya da Türkiye'nin dört bir yanında buna sevinen, sanki bir zafer kazanmışlar gibi davranan kişiler, bir hesap açılır, bağışlarını oraya yaparlar artık. 😏
Nasıl ve ne ara bu kadar bozulduk. İnsanlar hep yapılanı kötüler oldu ve basit şeylerle kendini tatmin eder oldu. şimdi ne söylesem illa karşı bir muhalefet olacak onun için tek sorun şu müzeye çevrilmiş olmasıydı. kardeşim camiiyi müzeye çevirmek nedir. camii camiidir hamd olsun inancımız var camii camiidir
Cevap
64Cevap
Birileri oy icin herseyi goze almis can yakacaga benziyorlar cunki biliyorlar ki secimi kaybettikleri anda neler onlar adina neler olacagi belli o yuzden ne yapip edip basta kalmalari lazim ne yapip edip s. kerler isvicreli sireketi
Bu adamlar daha neler yapacak gorun bunlar masum seyler daha durun siz iktidari vermemek icin daha neleeer yapacaklar neler bekleyin gorun ama ataturkun evlatlarida burada sandiginada vataninada sahip cikacak
daha fazla vergi her şeye daha fazla zam. rahmetli levent kırcayı da anmadan geçemeyeceğim memura da zamcık :)
😂😂😂😂😂😂
Gerekirse cami cemaatinden toplansın müze olarak yurtdışından firma bulunduysa tüm ülkenin ayıbı
Ayrıca açılmasına en fazla sevinen bir vatandaş olarak şahsen gişe ücreti karşılığında namaz kılmak isteyenlerden alınmasıda mantıklı ki nekadar samimi olduğumuz anlaşılsın derim hemde bize bir maliyeti olduğunu söyleyip neden açıyoruz diyen çığırtkanlarada ibadetimizi ayasofya camiinde yapmak koşuluyla bedelinide karşılamış oluruz.
:)
Ortalığı yakıp yıkıp Viyana kapısına dayanmış gibi lanse ettiler ama arkasından ne çıktı. Vergi falan derken bize itelenir o elin İsviçrelisinin borcu.
A'q ülkenin içinde bizi de sattılarsa haberimiz olsun bari söylesinler de kime gittik, ucuza mı gittik, ederimiz neymiş bilsek bari fjkawkfkag
Hahaha
Köprüleri tünelleri nasıl ödüyorsa aynı şekilde devam eder merak etme
Kasaları boşaltan Saray onları da ödemesini bilir..
Yok öyle bir şey. Ayasofya'nın ibadete açılacağını tahmin edemiyorlardı. İbadete açılınca böyle bir yalan attılar. Madem böyle bir şey vardı daha ilk günden Avrupa'nın bütün devletleri bunu gerekçe gösterirdi. Üzüldük acıdı çok pis koydu falan demezdi.
Varmış işte. Şirketin adı belli, sitesi belli😂
Sen, devletin borcu var ve borcuna karşılık gişe gelirlerini şu kadar lira garanti vermiş demişsin ama haberin içeriği senin dediğinden farklı. Ayrıca borç alındığı falan da geçmiyor haberde. Siz tam bir 🐟 dicem ama boşver. Siz ki hasta garantili cihaz alımlarını bile farklı algılayıp, aa hasta garantili hastane yapmışlar deyip, yeniliklere karşı çıkıp hastaların ve cesetlerin rehin alınmasına onay veren bir zihniyetin ardından yürüryorsunuz ya neyse. O tartışmaların yeri burası değil. İyi geceler
Eğer bu haber gerçekten doğruysa ah ulan şuraya öyle bir yazarım yazmasına öyle bir söverim sövmesine de hapse attırırlar. Diyeceklerimi bu ülkenin vatandaşı olanlar, ülkesini sevenler az çok tahmin ediyorlardır.
Silivri soğuk
Provakatif olmak istemem ama bir örnekle bazı masrafların milli ve manevi mirastan daha önemli olmadığını anlatmak isterim bir örnek CHP'li Karşıyaka Belediyesi, sadece 2 yılda kasasından 11 milyon lirayı heykel yapım ve restorasyonuna yatırdı. inanmayan bakabilir
@Hassanporcu en azından İsveçli bir şirkete satmadı.
Ayasofya müze olursa kiralanabilir ama camii olursa sahibi biz oluruz neden camii olması bizi hemde bizi rahatsız ediyor yani dün kılıçtar oğlu mecliste uzun zamandır yapmadığı bir şey yapıp konuyu çok rahat ve normal bir şekilde karşıladı bakanlar kurulu kararı ile müze olmuştu aynı şekilde camii de olabilirdi siyasallaştırmanın manası yok dedi bukadar başka vamiler için değil ama ayasofya için ibadete açılması gerçekten çok önemliydi şahsiyetimize vurulan bir pranga olduğunu dünden bugüne herkes söyler
@Hassanporcu orası zaten kayıtlarda 1936 yılındaki tapu senedine cami olarak kaydettirildi. Ayrıca Müze de olsa bizimdir. Cami de olsa bizimdir. Müze olursa bizim değil cami olursa bizim olur bu ne kadar aptalca bir bakış açısı ya? Türkiye’nin yüz ölçümü 732.562 kilometrekaredir. Bu alanın üstündeki her yapı Türkiye’ye aittir. Özelleştirme satma işi cami olup olmamasına müze olup olmamasına bakmaz. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde müze, arkeolojik kazı alanları yabancılara özelleştirilmez satılmaz. Hem de yabancı bir şirkete satıyorsun. Hem de geri aldık diyorsun. Bu ne yaman çelişki be? Cami olması da satılmayacak anlamına gelmez. Balıkesir’de Fatihten kalma, milli mücadele döneminde Atatürk’ün çıkıp da hutbe okuduğu Zağnos Paşa Camisi özelleştirilmeye çalışıldı. Olaylar sosyal medyada paylaşılıp halk tepki gösterince ger çekildi al şu linklere tıkla bakalım.
www.google.com.tr/.../...-satilik-cami-h19057.html
https://hizliresim.com/FOHMhp
Başka bir eserden daha fazla para alır öderler ya da daha ucuz yapıp çok kişinin ziyaret etmesi sağlanır bulunur bir şekilde
oy vermeye devam yani he?
Çok mantıklı
Bunu cami olmasına sevinen cahillere okutmak lazım.
Aramızda prof olan cahilde var sayın aydın kişilik
@Hassanporcu onlardan biri sen misin?
Yok ben okumamış cahillerdenim peki siz
Normal Cumhurbaşkani Recep Tayyip Erdoğan olunca bunun olması normal dalavereci hırsız çalan cırpan 360 derece dönen adi bir adam ne bekliyon ki milletten cikarir zaten vergilerle 2 zam daha koyar oldu bitti bizim sığır milette alkış tutar
@BeniBöyleBill Buda sana kapak olsun bay ileri görüşlü üretici😄
Al sana üretim mr çağdaş😂😂
Gerçi sen bunada bir kılıf bulursun ıq, ün 1800 ya😅kesin dış güçlerin uydurmasıdır almanya da bizi kıskaniyür hatta😂😂
Cami giriş 100 tl bay üretken
Hani neye uzulelim kendi ulkemizin muzelerinden elin isvicrelisi mi kazaniyor diye uzulelim yoksa bu aradaki odemeyi yine bizim cebimizden cikicak ona mi uzulelim... y
Bizim o paraya ihtiyacımız yok dahasını kazanıyoruz diyen kız nerde gelsin bunu açıklasın
Bir şey olmaz hepimizin maaşından 200'er lira kessinler, emeklilerden özellikle 300 lira kessinler, her şeye zam yapsınlar onu da biz öderiz. Yeter ki Ayasofya'da namaz kılsın birileri selfie çeksin namaz kılarken. Gariban halk öder parasını...
Ne kadar battı size Ayasofyanın camiye geri döndürülmesi ya? Ne bu kudurmalar?
Kudurmak yok hesap sormak var.
Haklısın kafa hala 1500ler😂
Senelik 400 milyon tl boşa gideceği için ederdim.
Tamam ne güzel😂
Adam belgelerle gelmiş🤣 Ayasofyadan ibadet edince daha net çekiyormuş, akçılar duayla öder artık. 🤣
Sen ben hepimiz ödeyecez işte elektirikten faturadan falan keserek alınır ne olmuş sanki dert değil ki.😂
Gerçekten böyle miymiş 🙄Ayasofya fazlasıyla restorasyona ihtiyacı olan bir müzeydi. O paralarla daha iyi restore edilirdi. Bu para nereden karşılanır sorusuna gelince maskesini eline gezdiren, gözünü maskeyle kaptanlardan kesilen cezayla. Ya da alkolün vergisi de olabilir. O da olmazsa 30 yaş üstü bekarlara bir vergi çıkar borcumuz ödenir.
vatandaşın sırtı bugünler için var 😁
ona zam buna zam şuna vergi kendimize değil devlete çalışıyoruz.
Ben hep 50 tllik alıyorum, wc 1 milyondu 1 tl oldu diyen embesillere bunu hangi şekilde izah edebilirsin ki :D
amaaan her zamanki gibi dünyanın vergisini öderiz reis-i cumhur mareşal erdoğan paranın yarısını alır kalan paranın yarısıyla yol yapar diğer yarısıylada borçları öder
Yaptırdığı köprülerde de böyle anlaşılan şirkete belli bir araç geçişi garantisi veriyor eğer o kadar araç geçmezse ki geçmediği çok köprü varmış devlet cebinden şirkete veriyor bedava %100 kazanç
Namaz çıkışı camiye sadaka toplarlar artık... Cünkü İstanbul'da cami kalmamıştı, müminlere yazık olacaktı tüh tüh...
luluşka ayasofya gavurlar için çok önemli müdür bana kalsa klise yapsalar daha iyiydi memlekete döviz girerdi ve muslumanlar için kabe kudüs nasıl önemlıse hristiyanlar içinde vatikan ayasofya çok onemli hem klise olsa ne olcakkı papazıda koydukmu oraya memelekete dolar euro akar aksın paracıklar :D

şaşırmadım, şaşırmam...
şahsi kanatim cami olmasına gerek yoktu. restore edılıp devam edilebilirdi. gelelım 400 milyon TL’ ye Doğalgaz, elektrık, su , ötv , mtv derken çıkar o para. Daha zamları gormedık pandemiden sonra aldığın nefesten bile vergı alınması muhtemel
çıkarırlar halktan merak etmen 400 milyon tl de neymiş ki...
O sevinen kişilerin ve bizlerin ceplerinden çıkacak kimden çıkacak
Hey maşallah 🧿 Osmanlı görsün tüm Avrupa çıkarır şaaaak diye masaya vururuz o parayı aç kalırız ama Ayasofyayı cami yaparız.
Bir Iban atarlar göndeririz 10 lira.. Alıştık neticede. :D
Merkez bankasi rezervi eksi 27 milyar dolar
Yani durumumuz
hic yoktan kotu.
Üzülmeyin canım halkım AYASOFYANIN bedelini öder diğer yaplanları ödediği gibi
Verginin vergisinin vergisininde vergisini ödeyeceğiz
Haber linkine baktımda İNANMIYORUM. halk tv denen asılsız yalan haber üreten bir kanalın haberine ancak cahil insanlar inanır.
Doğrusunu gösterseydin keşke. İhale güneş gibi ortada. Kabullenmesi zor demek ki
Ülkede satılayacak yer kalmayınca sanırım sıra vatandaşlara gelecek. Devir kötü
Kültür ve Turizm Bakanı gerekli açıklamayı yaptı buna dair
Bu ne lan ülkenin turizmini bile gevurlara bırakmışız
Sıkıntı yok alengirli bir iş çevirir müzeye çeviririz geri 😂
Rüyanda bile göremezsin hahaha
O kadar da değil sanki 😂
Dünya malı dünyada kalır ağa sen sigaranı iç bak dalgana
Sen, ben, o, şu, bu, biz, siz, onlar herkes ödeyecek bunu...
Heryere birsürü para yardımında bulunan ülkem bununda üstesinden gelir canınızı sıkmayın
Hükümeti sevmem ama
Bu haberi bu link haricinde neden başka bir yerde göremiyorum?
Girişe bir turnike konulacak ibadet eden para ödeyip geçecek. Cami yaptırmak için ısrar eden bunu düşünmeli.
Ulan bogazici koprusuyle kiyaslaman cidden guldurdu bir sektir ziplayacak mi dedim ihale vs dogrudur da gelir ve rakam yanlistir
Gösterilen kaynak, bana gerçekçi gelmiyor. Başka, yandaş olmayan, muhalefet olmayan, iktidara yakın olmayan, kaynağınız varsa, beklerim.
Aslında kolayca ulaşılabilir. Şirketin adı belli sitesi belli😂
Geçmediğimiz köprünün tünelin parasını veriyoruz nasıl olsa. Bu millet alışık. öder öddeerrrr..
İsviçreye mi kiralamışlar yani Ayasofyayı, şaka gibi
Ayasofya elbette önemli bir müzeydi ancak abarttığınız kadar geliri olduğunu sanmıyorum. Bişeyi eleştirirken objektif olalım.
O anlaşmalar Akp dönemin de olmadı. Savaşı kazandın ama nasıl kazandın seni borca bağladılar. Anlaşma yaptılar. Akp de bunun için uğraşıyor dış mihraplardan kendimizi soyutlamak.
@Florianii sen bide @DımtısDabadum 'un yazdiklarina bak. 10 yil sonra kaldirildik diye aglamazlar umarim
Yüce divan kuruldu zaten pkk ve fetöcü hain itleri temizliyoz
Taraflı savcilarla mükemmel adaleti sagliyorsunuz
O günler yakın inşallah. Bu ayasofya falan hep muhafazakar kesimin oyunu almak için
Bakın sizin camii hazımsızlıgınızdan vatan hainliği çıktı ne oldugunuz görülüyor
Ulkenin en cok ziyaret edilen muzesiydi Ayasofya. .. daha isvicrelilere para odicez. Sadece muhafazakar kesimler icin yapiyolar bunu uyanin artikkkk
Biz yüzyıllardır uyanıkız kızım sizin bizi düşündüğünüz için böyle olmadıgınızı çok iyi biliriz. Dedeniz sadettin köpek te öyle idi
Sukur ki Dedemiz ülkeyi satan vahdettin köpeği degil
Vahdettin 10 numara vatansever Di İsraile toprak satmadı kovdu onuda siz düşürdünüz. Vahdettin Mustafa Kemal pasamı görevlendirip hakkınızdan geldi
Mustafa Kemal Paşa kuvay-i milliyenin en buyuk destekcikerindendir. Biraz tarih çalış istersen. Sevr Antlasmasini imzalayarak ülkeyi satti zaten ısrail ne ki
@Florianii 😂😂
@bakiresevmez noldu cevap yok 😂
Soru sahibi sen bakiresevmezin yorumunu neden kaldırdın sana dokunan birleyler olmuş demek üstüne alınmışsın biraz centilmen olmayı dene korkak olup yorum silmemeyi öğren önce
@süpernova37 hayırdır başedemeyince onu bunu etiketleyip imdat mı diyorsun? O etiketler engelleyip kaçıyorlar haberin olsun yanlış insanlara guveniyorsun , sen kandilden yardım iste bu ara onlar yardım ediyo size
@Florianii pkk ile ortak olanlara yüce divan var mı? Sen bu konuda uzmansın anlaşılan
@DımtısDabadum Fetöye salya sümük dön diye ağlayanlara olacağı kesin.
@Florianii 😁😁😁girlidi merak etme hem onların hem de sizinkilerin Pkk var ya koynundan çikmadiklarinizin inlerine girildi
@Florianii işte bölye acıtır gerçekler hadi sana mutluluklar hevallerle
@Florianii ben kanunen halk tarafından seçilmiş c. başkanini o senin yüce divan diye utanmadan tedit ettiğin cumhurbaşkanı nı destekliyorum ya sen teroristle betabersin sen utanacaksın ben değil
@Florianii sen git pkk ya prim ver hadiiii
Suriyelilere 40 milyar dolar harcadık fakir devlet miyiz büz 400 milyon ne la komik kız
@Florianii kasamız zengin artık eski fakir Türkiye yok RTE ölümüne
@Deliyimbendeliyim 😂😂😂😂 eski fakir turkiyeye kosarak gidiyoruz
Bu kafayı sevdim haşhaş kafası bu😂
@bukız_zayiflicak sen konuşma şişko
Bide daha da vahimi Ayasofyanın tapuda cami diye tescilli olduğu bu yüzden müze olarak kalamayacağı kaç yıl sonra akıllarına gelmiş KALDJKLSLS
ne kadar yerli ve milliymişik :D okurken gözlerim yaşarıyor :D
Hmmm.. Şimdi de kılmadığımız namazın parasını vereceğiz Yani 😀, Alışkın bu halk zaten. Fark etmez
Ayasofya da namaz kilanlardan toplarlar artik namaz cikisi , camiye yardim 😄
Erdoğanın hak verdiğim tek kelimesidir bekş bu "fırsatçılar" :))
yatacak yeri yok bu o. couğu siyasetçilerin topunun belasını versin allah
Arkadaş buraları da mı özel şirketlere devretmişiz. Başımızdakiler nasıl bir akıl tutulması yaşıyor hayret
Halk TV yorma be kardeşim
Ahaber olsa çok farklı olurdu😂
Haber yanlış Ayasofya'nın bir bölümü müze kalacak ve hicbir esere dokunulmayacak isteyen herkes ziyaret edebilecek duvarlardaki hz isa ve hz Meryem cizimleri bozulmayacak yani camii yaptik paralarımız gitti turist gelmicek edebiyatı yapmaya gerek yok ben diger kanal daha dogru haber yapıyor da demedim
Ayasofya 54 müzeden biri olduğuna ve diğer müzeler faaliyetlerine devam edeceğine göre buna uygun bir tazminat ödenir. Başka da pek bir şey olmaz. Halk Tv, Cumhuriyet, Yeniçağ vs o tayfa ekmeğini yine taştan çıkarmış.
haber yalan değil ki, ihale ortada. sene de 400 milyon tl ortada. bu kısımları tartışmaya kapalı.
kötü durum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?