İçişleri Bakanlığı 81 İl Valiliğine "Düğün Törenlerinde Uygulanacak Tedbirler" konulu genelge gönderdi. Genelge kapsamında belirlenen önlemelere uymak kaydıyla, düğün salonları 1 Temmuz'da açılabilecek.Düğün yapılacak mekânlara maske takılarak girilecek, işletme sahiplerince girişlerde yeterli miktarda maske bulundurulacak. Düğünlerde karşılama, uğurlama ve takı merasiminde tokalaşma ya da kucaklama/sarılma yapılmayacak, mesafe korunacak. Toplu fotoğraf çekimleri yapılmayacak.Düğün yapılacak mekânlarda, kişiler arasında temasa neden olabilecek ya da mesafe kuralına aykırılık oluşturulacak oyun, dans, halay ya da gösteri yapılmayacak (gelin ve damat hariç). Sadece misafirlerin dinlemesine yönelik müzik yayını (canlı müzik dâhil) yapılabilecek.(Mynet)
Salgın vesilesiyle düğün gibi gereksiz bir organizasyonun kuyruğu kısıldı. İyi de oldu. Zaten olması gereken düğün şekli buydu bana göre. Nikah kıyılır 1-2 saat dans edilir, eğlenilir biter. 30 tane oyun havası çalıyor, aynı halay döngüsü saatlerce sürüyor. İşkence gibiydi
geçen gün (7 gün önce falan) parktaki spor aletlerini kullanıyordu insanlar ve bugün parkın içinden geçiyim dedim ve virüs nedeniyle kapttılmsıtır yazmıslar ve şerit çekmişler peki 7gün önce nerdeydi akılları dedim :D ne kadar saçma bir olay ya gece gece cıldırdım resmen güleyim mi ağlayım mı bilemedim
çarşı pazarda millet üst üste cezaa yok düğünlere gelince ceza ne anladım yasaktan sosyal mesafeden insanlar dişini sıkıp evden çıkmayayım demedi işi olanda olmayanda dışarda.. benimde şanssızlığım düğün tarihim tam koronayı buldu 2021 i görebilecekmiyiz bakalım
ya toplu fotoraf olmayacaksa oynamak halay ne bilim takı töreni olmayacaksa ve maskeyle oturulacaksa düğün yapmanın ne anlamı var yahu bence gereksiz yapmasınlar daha iyi bu yaz 5 akrabamın düğünü vardı 😀 nasıl olacak o ya hiç süslenmiyim en iyisi giderken
Yapmasınlar abi düğün ne yani ölürler mi. Millet can derdinde. Aklına şaşıyorum bazı insanların gerçekten. Ortalık olmuş can pazarı birileri de tutturmuş çiftetellisiz olmaz. Neyse söyletmeyin beni. Keyifli geceler.
Aşırı mantıklı bir karar. Kime düğün yapmasın. Boşa masraf hiçbir kıymeti yok o giden paranın. Daha güzel şeylere harcayın gidin de. Nikah kıyın bitsin
Bu zamanda düğün yapanlar ya insan sevmiyordur; coronayı bahane yapıp kendi aralarında stressiz, sıkıntısız bir düğün yapmak istiyordur ya da kudurmuş.
Düğün gereksiz para saçmaktir yok gelinlik giyip milletin önünde dans etmek vs vs git diskoya orda dans et aynı şey boşu boşuna onlarca para veriyorlar
Düğün nedir mk yahu milyar dolarım olsun 1 dolarını düğüne harcamam yeminle :D Mahallede ki ayşe teyze göbek atacak diye 100 bin harcayağıma balayına denizli değil de miamiye giderim mk :D :D
Gösteriş yapan insanlar için bu iyi oldu bence sevmek için değil gösteriş için evleniyor bazıları ama kurallara uymazlar bence
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Düğünde oynamak günahtır bunun söyle bir açıklaması var size bir erkek gelip karın şurda oynasın bizde izleyelim demesi gibidir dikkatli olalım olabildiğince
Hiç bir sorun olmaz, evlenmek kaçıyor virüs kapıp ölmek daha mantıklı. Göreceksiniz haberlerde.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Maskeli düğün 😂 bu sıcakta o maske hiç takılmaz zaten düğün sevmiyordum böyle bir düğüne hiç gitmem ne gereği var? Bunlar sektörün para kazanması için açıldı akıllı olun paranızı kaptrmayın. Kıyın nikahızı olsun bitsin 😄
Nikah yeterli bana göre. Zaten bu ekonomik çöküntüde ve pandemi şartlarında hala düğün yapmak için direnen bencil insanlar varken daha kısıtlayıcı bir genelge olmasını dilerdim..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunu fırsat olarak görmeyip ısrarla düğün salonu tutmak da ne bileyim biraz enayilik bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Peki Yatta düğün falan yapanlar nolucak? Nasıl kontrol edilecek bunlar
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ya zaten salonda herkes beraber yani oynayınca mı virüs bulaşıyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne diye düğün yapıyorsunuz ki zaten? Ayrıca evlilik dediğin şey cinselliğin yasayla onaylanan halı🤷🏻♀️ evliliğe de gerek yok bence