Bizi virüs değil, bu düzeniniz öldürecek’ diyen TIR şoförü Malik Yılmaz: O günden beri işsizim diyiyor Ne düşünüyorsünüz?

Bizi virüs değil, bu düzeniniz öldürecek’ diyen TIR şoförü Malik Yılmaz: O günden beri işsizim diyiyor. https://sesduysunlar. blogspot. com/2020/06/bizi-virus-degil-bu-duzeniniz-oldurecek. html? m=1#msü2020 #pazar #işsizlik
Bizi virüs değil, bu düzeniniz öldürecek’ diyen TIR şoförü Malik Yılmaz: O günden beri işsizim diyiyor Ne düşünüyorsünüz?
Cevapla