AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Doğru bir karar eğer yasak olmasaydı çoğu insan virüsü unutup el öpmeye bayramlaşmaya pikniğe gidecekti
Karar yerinde ama benim ruh sağlığım pek yerinde olmayacak bu karar yüzünden.
Bitsede kurtulsak şu lanetten yeter artık!!!
Kültürümüz ve toplumumuz bayramda hastalığın yayılması sürecinde kuvvetli bir etki yapacaktı. Bu yasağı bu sebeple destekliyorum.
Kesinlikle doğru bir karar. Gevşeme erken geldi. Ne kadar çok gevşersek o kadar çok daha bekleriz evlerde..
Evde doğru bir karar. Bilinçsiz toplumun önünü açmak için henüz erken. Özellikle bayramda çok kötü sonuçlar alınabilirdi.
Insanlarin avm onunde kuyruga girdigini gorunce cok dogru karar diyorum
Saglik acisindan dogru. Ama bunaltici. Iyiki Turkiyede degilim 😅😅
bayramda yasak 26 mayıs kadar ama 28 mayıs da iç turizm başlıyor dedi turizm bakanı hadi hayırlı işler😂🤣
Kesinlikle dogru karar süper oldu umarım kısa süreddee kurtulacazzz
Tabi adamların milli bayramlara allerjisi yok bak dini bayramıda yasakaldılar. :D :D
evet anıtkabire gidilmişti demi
Kesinlikle hayır bir vatandaş avm ye gidebiliyor ama dışarıya çıkamıyor giriş çıkışlar gene yasak olsaydı ama bari insanlara karışmayın çıkıp bir deniz havası alalım bunaldık
bence doğru bir karar hatta bu süreçte herkesin duyarlı olması ve sokağa çıkmaması da ileride yaşatacak sağlık sorunlarının önüne geçeceğine inanıyorum.
Doğru bir karar.. Süreci buraya getirmişiz biraz daha sabır.
Çok güzel bir uygulama. Yasak olmasaydı herkes dışarı çıkacak hastaneler elini öptü bulaştı olacaktı
Çok doğru bir karar. Yalnız camiilerin açılması mantıklı değil. Biraz daha zaman geçmeliydi.
Çok doğru bir karar. Yoksa bizi evde tutamıyorlar. Sağlığımız için yerinde buluyorum.
% 100 doğru Düşünsene Hiç gitmediğin yerleri ziyaret edip kişileri göreceksin O yüzden DOĞRU karar
Karar doğru, ama uygulama biçimi çok yanlış. Çünkü insanlar artık boşvermiş, ne olacaksa olsun modun da uzun bir süre sokağa çıkma yasağı gelmeli
Mecburlar yapacak bişey yok ama iyice can sıkıcı olmaya başladı artık bu durum.
Bence bayramda misafirlige gitmek özellikle yasaklansin.
ohh be şeker lokum almaya gerek yok para cepte kaldı
Ne iyi olmuş. kurtulduk başkalarının elini ayağını opmekten.
İyi oldu. İnsanlar duyarsız davranıyor. Bu gidişle hiç çıkamayacağız.
Doğru bir karar tabii ki, yoksa insanlar kesin çıkardı. Hoş yine çıkarlar zaten görürsün
Uygun bir karar bence. Yasak gelsin ki bir sonraki bayrama en az can kaybıyla girebilelim
Çok doğru bence hatta 4 değil daha fazla bile olabilirdi. Bir kaç şehir çıkmıyor neredeyse kaç aydır. Kötü ve korkulacak bir şey değil bu yasak. Mükemmel. Etraf sessiz mis yani
3 gün sonra da olsa herkes o bayramı kutlayacak boş yere yasak koymanın bir anlamı yok
Doğru karar... Nooldu bu ülkeye şeriat gelecek diyenlere?
Ne alaka
@Beybii22 Diyorum ki, bir zamanlar Ak Partiye mesnetsizce laf atanlar vardı... Kendi kurgularıyla hazırladıkları senaryoları topluma "bakın şeriat geliyor" yalanlarını pekiştirmek için kullanıyorlardı.. Mini etekli kadınlara şiddet uygulamak, toplu taşıma araçlarını haremlik selamlık ayırmak, taciz tecavüz projeleri gerçekleştirmek, orada burada kurgulama radikal dinci eylemler yaparak halkta korku yaratma provokasyonları yapılıyordu. 20 Yıl geçti ama şeriat gelmedi. Her türlü yalan, iftira ve entrika devam ediyor ama bizim şeriat bir türlü gelmiyor :) Ülkeye şeriat getireceği iddia edilen Ak Parti Ramazan bayramında sokağa çıkma yasağı uyguluyor... Salgın nedeniyle Cuma namazlarını iptal ediyor... Hani bunlar sapık yobazlardı? Yobaz olsalar böyle mi olurdu? Yoksa asıl sapık yobazlar, bu iftiraları atanlar mı?
Şeriatla virüsün bir alakası yok şu an olması gereken buydu ona bakılırsa camiler ibadete açılacak şu an bunun olması nelere yol açardı haberin var mı ayrıca kadına şifdet uygulauan tecavüz edenin sağcısı solcusu yoktur hiçbiri rol değil kurgu değil ardında küçücük bebekler kaldı o kadınlardan sonra ayrıca şeriatı getirmek istiyor evet çünkü tek adam yönetiliyorum demoktratik yönetilmeyen bir ülkeyiz bence sen baya yanlış anlamışsın nedense akpliler hep alakasız örnekler veriyor anlandırmış değilim
@Beybii22 15 Temmuzda tek adamlı yönetimi geri püskürten AK Partililer di... Ordu darbe yapıyor diye, caddeye çıkıp alkışlayanlar ise kendisini Atatürkçü "zanneden" yobazlardı...
Yobazlığın ne anlama ne geldiğini biliyo musun acaba ayrıca nerden biliyosun akpli olduğunu?
Akpliler daha yobaz sorgulamadan diyanet e körü körüne inanıyosunuz başımızdaki dini kullanıyo yerine geldiğinde yalan mı?
@Beybii22 Yobaz Atatürkçüyüm diye geçinip heykele iman ederken tembel tembel oturmaktır... Ülkeye hizmet edeceğim deyip, 70 yıldır mecliste mahalle karısı gibi çene çalıp maaş almaktır..
Meclisete aç bak bakalım kimler uyuyup maaş alıyo daha yobazın anlamını bilmiyosun kendince bir anlam uydurmuşsun ayrıca biz ATATÜRKÇÜLER heykele falan tapmıyoruz onu anmak için önemli biri olduğu için süs değil o büstler hiç birimiz büstün önüne geçip ibadet etmiyoruz
@Beybii22 Yaptığınız heykeller halkı bıktıracak kadar fazla olmuş ki, halk yeter artık demiş.. İşte yobazlık budur.. Bu ülkede kaç tane okulun adı Atatürk biliyor musun?
Evet. Mantıklı. Corona bitene kadar kalsın hatta. 1Hazşrana kadar yasak uzasa keşke.
Doğru tabiiki. Yoksa bizim millet vaka sayisini şimdikinin 2 katına çıkarır.
Bundan daha doğru karar görmedim bu zamana kadar kesinlikle gerekliydi bu yasak
tabi ki doğru millet büyüklerin elini öpse virüs yayılır daha fazla yerinde karar
Harika bir karar. Gerçekten çok sevindim. Zira en sevmediğim şey bayramda kayınvalide ye gidip onların tatavalarini dinlemekte. SÜPER oldu böyle. Kurban Bayramı'nda da olsa yasak keşke.
Demek evlilikten şimdiden bunaldın. Yoksa kaynanadan mı demeliydim usta
Ne şimdi bunalmasi usta. 10 yıldır işkence gibi geliyor kaynananin evine gitmek. Hele birde cahil cuhela kahve kültürü olan akrabaları yok mu? Bayram ziyareti onun için işkence geliyor bana.
10 yıl mı? 18-24 görünüyor da
Ne 18-24 görünüyor?
Yaş aralığı
Ne 18i ne 25i ustam ya? Keşke 25 olsam. Hayatımı yaşar günümü gün ederdim. O nerden görünüyor.
Yaşını 18-24 arası girmişsin sanırım. Profilde her yerde görünür
Evet farkettim gizli üyeler de hep öyle gözüküyor. Ama yaş 44 aga
Saygılar Abim
Bence az bile keşke o haftayı birleştirselerdi hatta insanlar laftan anlamıyor çünkü.
Tabii dogru herkes birbirine misafirlige giderdi yoksa daha da asiri yayilirdi virus
devlet büyüklerimiz dışarıya çıkmayı uygun görmediler.
Evet doğru millet birbini öpmeye gitcek iyice yayılcak
Bayram demek birbirimizi yani buyuklerimizi ziyaret edip el opmek sarilmak ve yakinlasmak demektir. Eger yasak olmasa emin olun herkes birbirine hele de bu kadar rahatlamisken gider ve o virus tekrar hortlar. Saygilar cemaat
Doğru bir karar. Ama bu kararı etkili kılmak için AVM kararının geri çekilmesi gerekiyor.
Yasak olmasaydı hastalıkla mücadele işe yaramazdı ülke büyük sorunla karşı karşıya kalırdı bir anda artan sayı sağlık sistemini bitirebilir.
Yerinde bir karar cunku buyuklerımiz bayram ziyaretine gitmemizi bekleyebilirdı yasak olmasa ki bu da riskli
Ya bari 1 2 gün millet çıksaydı zaten evde çürüdük kuflendik
Bizim burda insanlar cikiyo polis falan yok ortalarda bir iş yapıyolar bari denetlesinler
Yasak olmasını istemiyordum ancak alınan karar doğru bir karar.
İnsanlar 4 günü fırsat bilip tatile gitmeye kalkıp sokaklara çıkacaktı.
Hayırlısı olsun.
Aşırı doğru bir karar akrabaları da görmeyecez oh mis 😂😂😂
Dogru karar ama boyle hafta sonu değil ilk vaka görüldüğü gibi yapılmalıydı
Cok iyi oldu.
Umarim vakalar duser de seyahat yasagi da kalkar. 2 aydir alakam olmayan bir sehirdeyim evime gidemiyorum 🙁
Neredesin
Neden oradasin
Çok doğru bir karar ve bunun 81 ile bağlanması daha da doğru bir karar avm leri gördük neticede
İyi oldu bence bir katliam olabilme ihtimali çok yüksek
Doğru. Nede olsa ihtiyaç için çıkmak serbest. Az biraz zor oluyor ama katlanmak lazım
Doğru bir karar. Her ne kadar aylardır ailemi göremesemde önemli olan sağlık.
Cok dogru bir karar ama avmler neden acildi hala anlam veremiyorum
Doğru, virüsün iyice yayılmaması açısından yapılacak en iyi önlemdir bu sokağa çıkma yasağı.
Doğru karar bizim millet öpüşmeden duramaz. Şimdi bile haberleri görürsünüz herkese annesinin babasının evine gidecek yasak öncesi.
bence doğru bayram ziyaretlerlerine bayramlaşmalar gitcekler virüs bulaşma riski olcak artık bayramlaşma telefon internetden üzerinden olcak
Tabiki çok iyi oldu bence herkes birbirine gitse her kes ölür virusten
En mantıklısı, bizimkiler bayram ziyaretini eksik etmezlerdi.
Nasıl bir insansın ya, iyice soguk ve manevi değerleri önemsemeyen insanlar çogalmış hıh :S
ohh be gürültülü çoluk çocuk bağırışması yok. zoraki el öpme yok. neyse İBAN atarım artık :D
tabii ki doğru. bizim keko millet yasak olmasa bayram ziyaretine giderdi.
bari 15 ili açsalarmış ya niye 81 il zaten yasağı yiye yiye sıkıldık
Çok doğru bence. Çok yaşayın cumhurbaşkanım sizin sayenizde koronoyu yeneceğiz :) :) :)