Elon Musk; “5 yıl içinde dil öğrenmeye gerek kalmayacak” dedi. 5 yıl içerisinde yapılacak çalışmalar ile kafatasına bir çip yerleştirileceği belirtildi. Bu çipe hangi dili istiyorsanız, o dil programını yükleyebileceksiniz. Böylece o dille konuşabileceksiniz. Ayrıca çip, konuşmanıza gerek kalmadan iletişim kurmanızı da sağlayacak.
Ne düşünüyorsunuz? Yakında ışınlanma da gelse güzel olmaz mıydı?#ElonMusk
Elon Musk; “5 yıl içinde dil öğrenmeye gerek kalmayacak” dedi! Ne düşünüyorsun?
Ooohh haydi bakalım suyundan da koy. Zaten senelerdir insanlara çip takılacağıyla ilgili haberler vardı. Bunu da insanlar kendileri isteyecek gönüllü olacaklar dendi. Böyle bir yalan bulmuşlar 😂😂 e Obama da türkçe konuşsun önce. Öyle ya onda da çip var 😬
Bunların hepsi illimünati üyeleri dünyayı tek bir din üzerine bağlamaya çalışıyorlar düşünsenize çip taktılar her şey onların kontrollü altında ayın cezaevlerinde takılan o elektronik kelepçe gibi sürekli bir izlenme yaşlılar boşuna ölmedi virüsten gençleri kolay kandırırlar çünkü
😀ditijal çağ başlıyor arkadaşlar önümüzdeki 20-30 yıl dijital çağ insanlar boşa konuşmuyor Artık ağır ağır insanlar çip taktırmaya baslıyacak insan kontrolü çip ile yapılacak su an İsveç ve çinde kısmi var bu Kontrol derken tamamen insanı yönlendirme anlamında değil
Hatta ve hatta, beyin ile her şeyi kontrol edebileceğimizi hafızalarımızın bile internete bağlı olacağını istediğimiz veriye istediğimiz gibi ulaşacağımızı. Artık kendimizi hiç güvende hissetmeyeceğimizi çünkü beynimizin hackleneceğini :) söyleyebilirim.
Böyle bir şeyi kesinlikle kabul etmem vücuda yerleştirilen her hangi bir çip insanın hacklene bilir hale gelmesini sağlar dışarıdan ikinci veya üçüncü bir kişinin sinyal dalgaları sayesinde ona erişmesi kontrolün sizde olmayacağı anlamına da gelir. Daha fazla malumat almak isteseniz upgrade filmini izlemenizi tavsiye ederim...
Böyle olması hiç güzel olmazdı. İnsanlar istediği dilde konuştukları için, belirli bir bölgeye ait bir dil diye bir şey kalmazdı bence. Dil bizim kültürümüzü oluşturan en temel etken. Insanlar aynı dili öğrenseler bile o dili farklı öğreniyorlar ve farklı konuşuyorlar. Dil öğrenmek heves işidir zevktir bana göre. Bırakalım da bir şeyleri ögrenmek için çabalayalım. Ayrıca beynimize öğretmek onu çalıştırmak yerine neden çip taktıralım ki. Bir şeyler üretmek tasarlamak çok güzel evet ama insana yaratılışına müdahale etmeyelim artık ettikçe sanki kendi sonumuzu biz hazırlayacağız gibime geliyor.
Çok güzel bir soru keşke herkes böyle mantıklı sorular sorsa ileride hedefledikleri insanları robot haline getirmek o yüzden çocuğuna A-12 diye isim koyuyor. Emoji dili gelecek Pagan diliyle konuşmamızı istiyorlar. Yani Çince , İngilizce , İspanyolca , Arapça , Türkçe gibi diller konuşulmayacak işaretle anlaşacağız. Bunu istiyorlar. İnşallah coronavirüs te Türkiye başarılı olur da Dünyayı yöneten ailelere fırsat geçmez.
Böyle giderse ilerde her insan android olacak ve bazıları kendi özgürlüğünü arayacak ama onlarıda yok edecekler insanlar duygularını kaybedecez hepimiz bir robot olacaz şimdi kendi özgürlüğümüzü aramazsak benim Pp m deki adamdan farkımız kalmayacak (çok uzattım a*k)
@Ağustosmavisii bana belki paranoyak diyebilirsin ama bana kalırsa bu coronayı yahudi aileler çıkardı rockerfeler v. b. tedaviside bunlarda var zaten ama bir süre bekliyorlar yoksa neden özellikle Amerika'da borsa merkezlerinde Corona çok fazla olsun ya da İsrail'in üst yetkililerinin birçoğu korona olsun
@Ağustosmavisii çok haklısın ya bide Bill Gates var adama yazıktır günahtır ya adam dedi 5G den 4.5G den bahsederken hastalıklara neden olabilir dedi hiç girişmememiz lazım dedi giriştik ne oldu Corona (5G den mutasyona uğrayıp covid-19 olan virüş) oldu hanta oldu bide geçen günlerde Hindistan'da yeni bir ölümcül virüs çıktı Bill Gates i dinlemeliydik
@KötülüğüNYükselişi birşok kişinin çöpçü dediği temizlik görevlilerine boş zamanlarında yardım eden insan böyle bir o*****luk yapmaz yapanlar bariz Yahudiler (rockerfeler, Rothschild v. b.)
Ben bir video izlemiştim bir adam fransızların yaptığını öne sürüyordu belgeler falan vardı hatta aşınında kızamık aşısıyla bir alakası olacağını söylüyodu
@Ağustosmavisii yani adalet ve kalkınma partisi tutuyorsun bende adalet ve kalkınma partisini tutuyorum ama a habere inanmıyorum ne ATV ne TRT nede Fox falan hiçbirisi tarafsız haber yapmıyor güvenmiyorum
Ben bu adamı gerçek hayatta da gördüm hatta adama selam bile verdim oda bana elindeki kitabı verdi verdiği kitap relativity di böyle bir adamdan böyle birşey beklemem ben
@KötülüğüNYükselişi reis bu kanala nasıl güveniyon ya ben şimdi Bağcılarda oturuyorum bir haberleri vardı 1000 yataklı mıydı neydi bir hastahane yapılmış diye o hastane bağcılardaki sıradan bir kapalı pazar meydanı olmasydı inanırdım
@Akıncı3169 İlber Oltaylı yı bilmem Bildiğim kadarı ile birilerinin tarih profesörü ama beni ilgilendirmez onun söylediği tarih çünkü birilerinin öğretmek istediği tarihi öğretir Türkiye de eğitim tek merkezden veriliyor ve bu muazzam bir kitle kontrolü sağlamaz mı? Sen sana öğretilen bilgilerin, tarihin doğru olduğunu nereden biliyorsun?
Ama ben bu adama güveniyorum çünkü adam tam bir yardım derneği sağa sola hastahane bağışlıyor bide şu konuda haklısın aşıları Afrikalı çocuklara vuruyorlar ama Bill Gates in rockerfeler ile ne alakası var aq😂😂😂😂😂
Teşekkürler Ağustos mavisii Akıncı dünyanı ters düz eder, bildiğin bir çok şeyi yıkarım Çünkü biz maalesef deccaliyet sistemin de doğmuş o sistemin bilgileri ile büyütülmüş, kuklası olmuşuz Ta ki gerçekleri öğrenene kadar Ve şunu açık ve net söylüyorum Bildiğiniz şeylerin tam tersi bir dünyada yaşıyoruz maalesef Kusura bakmayın çenem düştü Bir gün gerçek dünyayı, gerçek Türkiye yi görmek istersen, uyanmak istersen buyur gel Canın yanacak, ego seni zorlayacak, kayışları zorlarsın haberin ola :)
@Yasindanbuyuk Yaşadığın sistemi ta kendisi Deccal bir varlıktır, daha günü gelmedi huzur etmedi lakin onun zuhur edeceği zamanın sistemi yani ön prova gibi
@Akıncı3169 Sözüm yanlış anlaşılmasın dahilsin demek istemedim ama deccaliyet sistemin de yaşıyoruz maalesef ve şu an Deccale hizmet eden gizli örgütlerin bir çoğu Abd, yahudi güdümlü
ABD de yaşıyorum ayda 3000 dolarla zar zor geçiniyorum zaten burada insanların yapmadığı hiçbir şey yok burası tam bir günahlar eyaleti-ülkesi fakirlikten dolayı hırsızlık yapmış bir insanı 15 gün kendi evimde misafir ettim sakladım halkın zengin olan kısmı rahatlar ama fakir olanlar ne yapacaklar hırsızlık yapıyorlar ölmemek için ÖLMEMEK İÇİN ondan dolayı bu deccal sistemi konusunda çok haklısın
Evrim niteliğinde bir çalışma olur işin teknik kısmı şu an belirsiz olabilir. Mümkün olup olamayacağı konusu da zamanla görürüz zaten Elon'ın bahsettiği şey destekleyici implant teknolojisi gerçekleşirse elbette çok tartışılacak. Bunu şiddetle reddedecek kişiler olduğu gibi bu teknolojinin her kırıntısını kendine yükletmek isteyenler de olacaktır. Aslında güzel olabilirdi 2020 yılındayız ama hala klavye mause kullanıyoruz. Artık ihtiyacınız olmayacak siz düşüneceksiniz bilgisayarda kelimeler, cümleler, hesaplamalar çok hızlı ve hatasız oluşacak. Aslında fiziksel olarak önünüzde bir bilgisayar dahi olmayacak. Mesela yabancı dilde iletişim için translator kullanıyoruz. Gerek kalmayacak sen "bu bir kalem" diye aklından geçireceksin, anında "it is a pencil" diye iletilecek beyinle entegrasyonunda uyum sağlanırsa, bu teknolojilerle göze, kulağa, konuşmaya ihtiyaç kalmayacak. Bu teknoloji beyniniz ile bütünleşiyorsa, kontrol mekanizmaları da büyük ihtimalle sizde olacaktır.
Ya şey diyeceğim. Dünya'da bir tarafta "Gözünüzü açıp kapatacaksınız ve yabancı dil konuşacaksınız!" diyor birileri ama bir de dönüp diğer tarafa bakıyorum. Ya da en azından yaşadığım yere, insanlar pazarda geziyor ve "Hatçe, şu domatisden mi isdediydin salçağlık içün?" diye konuşuyorlar. Harbi diyorum bu kadar yakın mıyız o günlere? Düşünmeden edemiyorum. Ahahahahah... Her şeyin hayırlısı gülüm. :DD
Dil öğrenmek beyin açısından doğal bir süreç, bunu teknolojik gelişmelerle atlatabilsek de beyni geliştirme açısından oldukça kötü bir durum maalesef. Dil öğrenmek bize sadece dili değil öğrenmeyi de öğretiyor, bu yüzden istemezdim.
Yarı makine yarı insanlar olacak yani etrafta böyle giderse ölümüş bir insanın bedenini robotlastirip tekrar hareket etmesi düşünmesi sağlanabilir. Işınlanma eskiden imkansız diye bakılıyordu şimdi ihtimaller değerinde.
Abi zaten olacağı o genetik mutasyon kapıda, yeni dünya düzeni dedikleri olay bu zaten. İnsan nüfusunu azaltıp geride kalan nüfusu çipleyecekler, hem dünya kaynaklarının ömrünü uzatmak hemde insan genini hibrit yapıp, su, yiyecek ihtiyacını en aza düşürmek. Daha sonra insanları robotların başına koymak. İş gücünü robotlar halledecek. Robot şehri zeom var ve bir robota dubai vatandaşlığı hakkı verildi. Şaka değil yani bundan 5 olmasa da 10 sene sonra her şey aşırı farklı olacak.
İzlediğimiz filmler gerçeklikte boyut kazanıyor, o çiplerin insanları kullanmak için yapıldığı aşikar. İnsanları bu şekilde cezbettiriyorlar, filmlerdeki senaryo ve kurgular birebir gerçekleşecek. Çip düzeneğini farklı amaçlarda kullanmak isteyen üst güçlü insanlar olacak.
Elonu severim hatta önerdiği çoğu kitabı da okudum. Hayal kurmak çok güzel gerçekleştirmek için en önemli adım düşünebilmek fakat benim gibi bir hayalpereste bile bu süre az geldi yani ilerde olabilir belki ama beş yıl içerisinde olacağını sanmıyorum. Aynı zamanda insanlara da bilgi böyle sunulmamalı az çabalasın ya öyle tadı çıkar.
Zaten bunu 1-2 sene önce Bill Gates açıklamıştı. Aşı vb yerleştirilen mikroçipler ile insanları robotlaştırmak. Hatta prototip olarak kendi çocuğunun okulunda aşıyı çocuklara vurmuşlardı ama kendi çocuğuna aşı yaptırmamıştı (!)
İnsanların kafasına çip takıp istedikleri gibi yönlendirecekler Yarı robot yarı insan bir toplum kurmak istiyorlar sonrası Mısır firavun u gibi Tanrılık iddiasında buluna bilirler
Beyin icerisindeki lif yapılanmasına, neronlarin yapılanmasına, beyaz madde denilen sinir hucrelerinin bağlantısına konulan bu cipin vereceği ekstra zarar ne olur? Bunu bilmek lazım. Arastirmalar beyin icerisindeki baglantilarin birbirleriyle olan alisverisini ortaya koyuyor ;Usbye yukledigimiz verileri bilgisayara veya cep telefonuna aktarır gibi cipteki bilgileride insan zihnine aktarmak birbirine çok yabancı değil , beş yıl içinde dendiğine göre bunun tohumlari atılmıştır bence
5 yıla bile gerek yok ve çok saçma bir zaman kaybı. Hatta dünlerde bile yapılabilirdi. Sesini algılayan bir kulak cihazı ve sesi dışa tercüme eden akıllı sesli bir ayhit kafi. Her dili algılayıp sana ses olarak kulağına yerleşecek şekilde tercüme edecek. Hızlı ve seri. Aynı şekilde muhatap olacağın insan içinde komutunla söylediğini tercüme edip seslendirecek. Bu kadar
Bu hıyar da bilmediği konularda sallayıp duruyor. Gelecekte şöyle, gelecekte böyle. Zerre kadar virüs bütün batı toplumunu derdest etti, bu hala dil olmayacak çip mip dşyor. Hıyar
Boş yapıyor sjsjk hani Mars'a koloni kuracaktı? Daha Corona virüsü ile mücadele edemiyorlar. Gündemi bu hayallerle meşgul ediyorlar. Tabi eğer olursa güzel olur.
O çip konuşmaları Google translate gibi yaparsa b*ku yediğimizin resmidir. Bir paragrafta en az 10-15 yeri duzeltmek zorunda kalıyorum. Yoksa ayvayı yerdim🤣🤣🤣
Ne bu ya hayatds inanmam. Hem olsa bile googleden tercüme edilmiş gibi olur.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bence çok kötü birşey ne demek konuşmamıza gerek kalmadan iletişim kurmamızı sağlayacak Allah bana dil vermiş konusabileyim diye. Ben sonuna kadar karşıyım. İnşallah olmaz böyle birşey . zorunlu olmaz demi şaka gibi çünkü
Elon kardeş torbacının numarasını bize de ver de biz de böyle güzel kafalar yaşayalım 😂
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel gibi görünüyor tabi de o cipin başka bir özelliği ya varsa insanları kontrol altına almak gibi bununla ilgili bir haber okumuştum amaçları insanları robotlaştırıp kontrol altına almak
Bu Bill Gates, Elon Musk kafayı insanlığa taktı illa takacaklar insanlara.. kardeşim araba yaptınız yazılım yaptınız dünyaları yaptınız işte bi' s gidin ya artik. 😀
Yıl 2040 insanlar ve androidler bir arada yaşıyorlar ama şöyle bir olay var insanlardan daha zeki olan androidler insan duygularını anlamaya başlarken insanlar duygularını kaybetmeye başlayacak o zaman insanlığın aptallığını göreceğiz (çok uzattım)