Amerika Sağlık Bakanlığı: Gıda paketlerini silmenize gerek yok! Siz marketten aldığınız ürünleri siliyor musunuz?

Corona virüsü ile birlikte birbiriyle çelişen bilimsel açıklamalar da artmaya başladı... Corona virüsü salgınının en sert vurduğu ülke olan ABD'nin Sağlık Bakanlığı bünyesindeki Gıda ve İlaç Yönetimi bir açıklama yaptı. Açıklamada, "Marketten alınan gıda ürünlerinin paketleri aracılığıyla Covid-19 geçtiğine dair bulgu yoktur. Paketleri silmenize gerek yoktur" ifadesi kullanıldı. Daha önce yapılan açıklamalarda paketlerin silinmesi tavsiye edilmişti.

FDA’nın yaptığı açıklamada, dışarıdan alınan gıda ürünleri ve evcil hayvan mamalarının paketlerinden corona virüsü bulaşma ihtimaline dair bir araştırma yapılmadığı belirtildi. İnternet sitesinde paylaşılan açıklamada, “Tüketicilere, şu anda gıda ürünlerinin paketlerinden Covid-19 bulaştığına dair bir kanıt olmadığını tekrarlamak istiyoruz” ifadesi kullanıldı.


https://www.sozcu.com.tr/2020/dunya/abdden-kafalari-karistiran-aciklama-gida-paketlerini-silmeyin-5758219/
Amerika Sağlık Bakanlığı: Gıda paketlerini silmenize gerek yok! Siz marketten aldığınız ürünleri siliyor musunuz?
Aşırıya kaçanlar var mı gerçekten, geçen gün sitede bir soruda görmüştüm, silenler, balkonda bekletenler. Bu kadar evham yapmanıza gerek yok.
Amerika Sağlık Bakanlığı: Gıda paketlerini silmenize gerek yok! Siz marketten aldığınız ürünleri siliyor musunuz?
Cevapla